קידום אתרים > מונח > פרסונליזציה שיווקית – personalization marketing
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פרסונליזציה שיווקית – personalization marketing
המילה פרסונליזציה מגיעה מהמילה פרסונה (אדם). מדובר על הליך שבו הפרסום מותאם באופן אישי לאדם מסוים. את ההתאמה מבצעים על ידי שימוש בפרטים אישיים שונים שצברנו על הלקוח וזאת על מנת להתאים לו את המסר המדויק מבחינה שיווקית. לדוגמא, אם מדובר על דיוור של אימיילים, נכלול את שמו הפרטי של האדם ונשבץ בפניה פרטים שונים שהוא סיפק בעצמו בעת ההרשמה. ככל שנאסוף יותר מידע על הלקוח כך נוכל להתאים לו יותר את שיטת השיווק הזו.