Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    עיצוב קרייאטיבי – design creative

    העיצוב הוא מרכיב חשוב במחלקת השיווק של כל עסק. בין אם מדובר בשיווק דיגיטלי או שיווק אופליין מסורתי. אנו מעצבים פליירים, פוסטרים, כרטיסי ביקור, מודעות ממומנות, באנרים, לוגו לעסק, חתימות במייל, קטלוג, דפי נחיתה ואתרים, מעצבים אפליקציות, ניירות מכתבים, רולאפים, פולדרים ועוד אינסוף דברים הקשורים למיתוג העסק. על החלק הקריאטיבי של העיצובים הללו אמון המעצב הגרפי ולו תפקיד חשוב בהפיכת הרעיון למשהו מוחשי באמצעות תקשורת ויזואלית המועברת אל הקהל.

    מעצב גרפי איכותי ומקצועי צריך לדעת לא רק לשלוט בכלים של התוכנות הגרפיות שהוא עושה בהם שימוש אלא להכיר היטב את המשמעות של הצבעים השונים בעיצוב, כיצד אלה משפיעים על ההרגשה של הצופים בעיצוב, כיצד לסדר ולארגן את העיצוב בצורה נכונה שתמחיש את מה שצריך להמחיש ותספק את התוצר שאנו רוצים. מעצב גרפי מקצועי צריך להיות קשוב לרצונות של הלקוח ולהפוך את הרעיון והאני מאמין שלו למציאות דרך העיצוב הגרפי.

    בכל עיצוב יש קריאייטיב – החלק היצירתי של העיצוב. המעצב צריך להיות גם יצירתי. לעצב זו אומנות לא משנה אם זה לעצב חדש או לעצב בפוטושופ. כאשר אנו מדברים על עיצוב בעל אופי שיווקי אנו לוקחים בחשבון שהיצירתיות משחקת תפקיד חשוב: החל משלבי התכנון ועד לשלב היישום על פני העיצוב עצמו. עיצוב לוגו למשל דורש מחשבה רבה ולא רק חצי שעה-שעה לבצע את הפעולות בפוטושופ ולהגיע לתוצאה הסופית. ישנן חברות גדולות שמאחורי הלוגו שלהן יושבים צוות שלם של אנשי שיווק לחשוב כיצד הלוגו צריך להיראות, באילו צבעים, גודל, קונספט, פונט ועוד.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן