Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    ספליט טסטינג – Split Testing

    ספליט טסטינג הוא בעצם הליך לשיפור ביצועי מודעה בקמפיין ממומן. כך למשל החלטנו להקים קמפיין ממומן בגוגל או בפייסבוק ואנו מעוניינים לשפר את ביצועי המודעה שלנו: להפחית את העלות לקליק, לשפר את כמות הלחיצות על המודעה וכו'. לעתים שינויים קטנים יכולים להיות ההבדל בין קמפיין רווחי לקמפיין כושל ובדיוק כאן נכנס הספליט טסטינג. בעת ביצוע ספליט טסטינג מה שנעשה זה להכין 3-4 מודעות שונות בתחילה וניתן להן לרוץ כמה ימים עם חשיפה מרבית האפשרית לנו מבחינת התקציב כדי לקבל מדד מספק לגבי ביצועיהן של המודעות.

    לאחר שיש לנו מודעה מובילה אנו ניקח את המודעה ונמחק את האחרות. נשכפל את המודעה בעלת אחוזי הלחיצה הגבוהים ביותר ונשנה בכל מודעה משהו אחד. במודעה המקורית כמובן שלא נגע בכלום. לדוגמה: ב2-3 המודעות הנוספות ששכפלנו נשנה את התמונה כך שירוצו כמה מודעות אותו דבר שההבדל היחיד ביניהן הוא התמונה. לתת למודעה לרוץ כמה ימים נוספים ולבדוק האם אחת המודעות קיבלה אחוזי לחיצה גבוהים יותר. במידה וכן ניקח אותה, נשכפל אותה ונשנה כעת פרמטר אחר, לדוגמה: הכותרת (הפעם כל התמונות יהיו אותו דבר כמו המודעה המנצחת). כך נעשה בכל הפרמטרים של המודעה עד שנסיים לשפר את כל המדדים (יש כאלה שגם ממשיכים לבדיקת קהלי יעד וזה עשוי לא להיגמר). אך כאשר אתם מגיעים לתוצאה מספקת עבורכם תוכלו להריץ את המודעה לתקופה מסוימת עם ביצועים טובים יותר מהמודעה המקורית.

    ספליט טסטינג - Split Testing

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן