קידום אתרים > מונח > סגמנטציה שיווקית – Marketing segmentation
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
סגמנטציה שיווקית – Marketing segmentation
בתוך תהליך האסטרטגיה השיווקית ישנו חלק אשר קרוי "סגמנטציה". מדובר על חלוקה של קהל היעד שלנו לקבוצות ותתי קבוצות או לחילופין על פי מאפיינים שונים, קבוצות משנה, צרכנים וסוגי עסקים. הקטגוריות יכולות להיות דמוגרפיות, פסיכולוגיות, גיל, רמת השכלה, מצב משפחתי ועוד. לכל סגמנט קיים מכנה משותף כל שהוא עם שאר הקבוצה וכך ניתן להתאים את השיטה השיווקית המדויקת ולעדכן את המרכיבים השונים של התכנית. בשילוב של שיטות נוספות אפשר לשפר מאוד את מצב המכירות ולהוזיל עלויות פרסום.