Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    הודעה פרטית – Direct Message – DM

    מה זה DM

    אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר בעולם כיום. היא מאפשרת לאנשים לשתף תמונות וסרטונים, להוסיף להם פילטרים ולערוך את התמונה באמצעות כל מיני פיצ'רים פנימיים, התקנות מורחבות וגם דרך אפליקציות אחרות של עריכת תמונות וסרטונים. לפני כמה שנים נוספה לה אופציה שלא הייתה לה בהתחלה והיא הודעה פרטית או DIRECT MESSAGE אם תרצו. כלומר האפשרות להעביר בין שני אנשים או יותר הודעות פרטיות (DM) מפרופיל לפרופיל.

    מה אפשר להעביר בהודעה הפרטית?

    אפשר לכתוב כמובן הודעות טקסט, לשלוח תמונות או סרטונים, להקליט הודעות קול או לשלוח מיקומים בזמן אמת, האשטגים ועוד. בעוד מדובר בפונקציה נחמדה למדי עבור אנשים פרטיים הרי שגם בעלי עסקים מנצלים את האופציה הזו כדרך נוספת לתקשר עם הלקוחות שלהם דרך האינסטגרם, לתקשר עמם ולבנות עמם יחסים.

    הודעה פרטית - Direct Message - DM

    איך שולחים הודעה פרטית באינסטגרם?

    רוצים לדעת איך שולחים הודעה באינסטגרם? במידה ואתם משתמשים רשומים תצטרכו להיכנס לאפליקציה דרך הנייד שלכם ואז משמאל למעלה תוכלו לראות אייקון בסגנון מטוס שהוא זה שמייצג את ההודעות הישירות. תוכלו ללחוץ על הכפתור כדי להיכנס לעמוד ההודעות שלכם ו/או כדי לשלוח הודעה חדשה. ניתן גם לעשות צ'אט מרובה משתתפים. לאחר שבחרתם מה אתם רוצים לשתף ואת מי אתם לוחצים שלח וזה הכול. מאוד פשוט. ניתן בשלב הזה גם להקליט הודעות שמע (אודיו) על ידי לחיצה על המיקרופון באזור הכתיבה של ההודעה.

    מי יכול לשולח לי הודעה DM ולמי אני יכול לשלוח?

    אתם יכולים לשלוח הודעות ישירות למי שאתם עוקבים אחריו אולם זה יופיע אצלו בנקודה אדומה בסימון שאתם לא בעוקבים שלו וזה מקטין את הסיכוי שהוא ירצה לפתוח את ההודעה. בין אנשים שעוקבים אחד אחרי השני לא תהיה בעיה להעביר DM מבלי סימונים שונים.

    יתרונות וחסרונות של הודעות פרטיות באינסטגרם:

    אז כפי שאמרנו יש לכך יתרונות רבים, גם עבור משתמשים פרטיים וגם עבור בתי עסק. מצד אחד יש עוד דרך לתקשר עם העוקבים שלכם, לבנות שיחות, יחסים, אמון ולקדם את היחסים לשיווק מוצרים ושירותים שלכם ושל העסק שלכם. מצד שני האופציה הזו חושפת אותנו גם להרבה מאוד הודעות זבל (ספאם) ועד שימצא לכך פתרון נמשיך לסבול מזה.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן