Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    בניית חנות וירטואלית לעסק שלך!

    הקמת חנות אינטרנטית במיוחד עבור הצרכים שלך:

      בניית חנות וירטואלית באינטרנט ללא פשרות וללא גבולות

      הקמת אתר אינטרנט מתקדם למכירת המוצרים שלך 24 שעות ביממה

      בירור צרכי החנות באינטרנט

      איפיון מעמיק של קהל היעד של הרוכשים והגולשים לביצוע האתר בהתאם לצרכי בעל החנות.

      עיצוב אתר עם מוצרים ופריטים

      בניית האתר בהתאם לקטגוריות מוצרים ותתי קטגוריות של מוצרים עם אופציה להוספת וריאציות מוצרים לפי הצורך.

      פיתוח עם אפשרויות רכישה שונות

      אפשרויות לביצוע תשלומים ותמיכה מספר רב של ספקי סליקת אשראי.

      עיצוב מותאם לכל סוגי המסכים

      בדסקטופ או במובייל - בכל מקום יהיה ניתן לרכוש מוצרים מהחנות הווירטואלית שלכם

      חווית משתמש שמגדילה רכישות

      לחצנים בצבעים שמעודדים הוספת מוצרים לעגלה ובאנרים עם מבצעים שקוראים לפעולה.

      התאמה מלאה עבור החנות שלך באינטרנט

      בניית חנות וירטואלית לכל סוגי העסקים

      חברתנו מתמחה בניית חנויות וירטואליות באינטרנט – לכל הסוגים של העסקים בישראל, בהתאמה מלאה ובהתאם למוצרים שהעסק נדרש למכור באינטרנט, להלן דוגמאות לכמה תחומים שיצא לנו לבנות בהם אתרי מסחר ייחודיים:
      חנות וירטואלית למזון
      חנות וירטואלית למוצרי תינוקות
      חנות וירטואלית לבגדים
      חנות וירטואלית לתכשיטים
      חנות וירטואלית לריהוט

      חנות וירטואלית למזון

      בניית חנות וירטואלית לסופר המאפשר מכירת פירות וירקות.
      לקבלת הצעה לבניית אתר חנות

      חנות וירטואלית למוצרי תינוקות

      בניית חנות וירטואלית למכירת מוצרים שונים לגיל הרך
      לקבלת הצעה לבניית אתר חנות

      חנות וירטואלית לבגדים

      בניית חנות וירטואלית למוצרי ביגוד והנעלה
      לקבלת הצעה לבניית אתר חנות

      חנות וירטואלית לתכשיטים

      בניית חנות וירטואלית לתכשיטים וקורסים
      לקבלת הצעה לבניית אתר חנות

      חנות וירטואלית לריהוט

      בניית חנות וירטואלית לרהיטים
      לקבלת הצעה לבניית אתר חנות

      למכור יותר באמצעות האינטרנט

      בניית אתר מכירות אונליין בדיוק עבור העסק שלך

      משאירים לנו פרטים ואנחנו חוזרים עם הצעה אטרקטיבית לבניית אתר חנות באינטרנט


        למכור יותר באמצעות האינטרנט

        בניית אתר מכירות אונליין בדיוק עבור העסק שלך

        משאירים לנו פרטים ואנחנו חוזרים עם הצעה אטרקטיבית לבניית אתר חנות באינטרנט

          אתרים נוספים שלנו

          מוזמנים לראות עוד כמה פרוייקטים מוצלחים
          מעבר לעמוד הפרוייקטים

          בניית חנות מקוונת שמוכרת בשבילך

          למה לבנות חנות אצלנו?

          אפיון לחנות מושלמת ללא פשרות

          בתחילת התהליך נאפיין ביחד את כל עמודי וצרכי האתר כגון סוגי המוצרים, היתרונות, הדגשים וכל מידע שימושי שצריך להציג בעמודי המוצר עצמם כגון מק"ט או תגים אפשריים.

          עיצוב ייחודי בהתאמה מלאה עבורכם

          התאמה מלאה של העסק שלך על גבי החנות האינטרנטית, שימוש בשפה העיצובית של המותג על גבי החנות, להמחשת הייחודיות והדגשת היתרונות שלכם.

          יישום החנות בדיוק לצרכים שלכם

          את כל עמודי האתרי ניישם על גבי מערכת ניהול תוכן, בה תוכלו לנהל את ההזמנות שהתקבלו מהאתר עצמו, לראות סטטיסטיקות ולעדכן את המחירים של המוצרים בקלות ובפשטות.

          מתחילים למכור באינטרנט 24 שעות ביממה

          מתחילים למכור מוצרים בקלות ובפשטות לקהל הגולשים הרחב שקיים באינטרנט, להתמקד בפרסום האתר במגוון האפשרויות הקיימות שעולם הדיגיטל מציע.

          מסחר אלקטרוני באינטרנט

          מעוניינים בניית אתר חנות? אנחנו הכתבות שלכם!

          השאירו פרטים, בחרו סוג אתר והצטרפו לאלפי לקוחות שנהנים מאתר אינטרנט ייחודי:



            route coins

            אז בואו נדבר קצת מספרים של אתרי מכירות אונליין:

            • בארה"ב לבדה, בשנת 2014, גלשו קרוב ל200 מיליון קונים באתרי חנות.
            • בבריטניה, בשנת 2013, בוצעו קניות מקוונת בסך שך 91 ביליון ליש"ט.
            • בישראל – 85% מבעלי כרטיסי האשראי במדינת ישראל רכשו ורוכשים באינטרנט!

            הפיתוי הוא עצום – אך חנות וירטואלית אי אפשר להקים מצורך הפיתוי, תהליך בניית חנות וירטואלית דורש מחשבה רבה, אסטרטגיה ונכונות ללמוד שוק חדש.

            אז מה המצב כיום בשנת 2021? אחרי שבשנת 2020 משבר הקורונה שינה את חיינו מהקצה לקצה, כל בעלי העסקים, מחנויות הרחוב הקטנות ועד הרשתות הגדולות עשו מעבר לחנויות אינטרנטיות. כל עסק שרוצה למכור מוצרים באינטרנט יודע שבשביל לקיים פעילות עסקית תקינה הוא צריך אתר אינטרנט מקוון, עם כל האפשרויות המתקדמות ביותר.

            אתרים בכל העולם דיווחי על עליה של מאות אחוזים במכירות באונליין, כתוצאה מכך, כל תקציבי הפרסום של הרשתות הגדולים ביותר בעולם עברו כמעט לחלוטין להתמקד במדיה הדיגיטלית, כולם כבר יודעים שמי שלא יהיה קיים באינטרנט לא יהיה קיים בכלל!

            טכנולוגיית האתר

            הרבה מונחים והרבה מילים מקוצרות באנגלית, כנראה שבשבילך, בעל עסק, זה לא אומר הרבה, אז החלטנו לפשט את התהליך, הגענו למסקנה שבכל הקמה של חנות וירטואלית אינטרנטית צריך לחשוב על 2 היבטים עיקריים:

            1. פיתוי הגולשים לרכישה קלה – היכולת של גולש לנווט בקלות בחנות ולהתרשם מהמוצרים תוך כדי הפעלת המשתמש בצורה אינטראקטיבית ובניית אמון לצורך רכישה באתר כעת ובעתיד.
            2. מערכת ניהולית נוחה לתפעול – היכולת של מנהל החנות לבצע פעולות באתר כמו לערוך מלאים, מבצעים, מחירים ועוד שלל תכונות על מנת לשמור על האתר רענן ועדכני ולהעצים את תהליך המכירה ופיתוי הגולש.

            אז בכדי לשלב את 2 ההיבטים ולייצר לך את החנות המושלמת, איגדנו את מיטב הכלים שיש לאינטרנט להציע, שנים של ניסיון ולנו יש את הפתרון:

            אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב נקים עבורך אתר חנות וירטואלית בעיצוב אישי בשיתוף פעולה מלא בכל שלב בתהליך. את החנות נבנה על בסיס מערכת ניהול תוכן הנקראת וורדפרס – המובילה כיום בתחום, אשר עליה אנו מקימים מערכת מסחר מקוון שדואגת לכל היבט בחנות: החל מניהול מלאי ועד לדוחות חודשיים. בכל שלב בהקמת האתר אנו מנסים כמה שיותר לדחוף לשיפור יחסי ההמרה ולפיתוי הגולש לרכוש את מוצרך ולהשאיר את כספו.

            המוצר המוגמר שתקבל, הכלאה של טכנולוגיות מודרניות וניסיון שיווקי עצום – הכל במחשבה ובהבנה של החזון שלך לחנות.

            הצד השיווקי – בניית המותג באינטרנט

            השלב החשוב ביותר בהקמת חנות באינטרנט הוא להבין שגם באינטרנט חובה להשקיע בשיווק!

            1. מיתוג מחוץ לאתר – הדרך הטובה להצליח באינטרנט היא החדרת המודעות למותג דרך האינטרנט עצמו – שימוש בקמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק, שיווק וויראלי באמצעות רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ויוטיוב.

              החלק הזה הוא ההוצאה הפעילה על השיווק אך היא הכרחית בעיקר בשלב הראשוני של התהליך, בשלב הבא של התהליך רצוי להתמקד בקידום אורגני שיקדם את אתרכם בחיפוש בגוגל ותגרום להגדלה בתנועה אורגנית של קהל יעד המתעניין במוצר שלך.

            2. מיתוג בתוך האתר – אין לזלזל לרגע במה שקורה בתוך האתר! את האתר ממתגים מ-0 עד 100 החל ממתנות רכישה, גיפט קארד, מבצעים קופצים, הטבות רכישה בשיתוף פעיל באינטרנט, ניוזלטר שבועי ובלוג חם עם כתיבה איכותית.

            הנעה לרכישה בחנויות מקוונת

            הכל מתחיל ונגמר באתר – עיצובו, קלות תפעולו, וקריאה לפעולה. נראות האתר – חלק משמעותי בלכידת הגולש, אתר שנראה ברור ונעים לעין, משרה ביטחון על הגולש.

            הגלישה באתר חייבת להתבצע בקלות, תפריטים גדולים וברורים, חלוקה על פי קטגוריה או על פי סינון תכונה כלשהי של המוצר (כמו צבע), המכווינים את הגולש למוצר אותו הוא מחפש/ המוצר אותו אתה מנסה למכור.

            לכל מוצר תמיד נקשר מוצרים דומים/רלוונטיים ונגדיל את כמות החשיפה של מוצרי קידום מכירות. לאחר שהגולש מצא את מבוקשו – אנו מנסים בכמה שיותר דרכים לגרום לו להבין שזה המוצר שהוא צריך לקנות על ידי הצגת מדיה איכותית (לדוגמא תמונות מוגדלות) או מפרט מהימן, כמובן שבכל שלב בתהליך הגולש יוכל גם רק להשאיר פרטים על מנת שיחזרו עליו – בצורה נוחה, זמינה ומזמינה – משהו שיגרום לגולש לחשוב פחות ולפעול יותר.

            היתרונות של בניית חנות וירטואלית לעסק שלך:

            • הוצאות פחותות ביחס לחנות פיזית – אין צורך לשלם דמי שכירות גבוהים, דמי ניהול, חשמל, ניהול מחסן ומלאי, תשלום לעובדים הנמצאים פיזית במקום ועוד.
            • ניהול מלאי בלתי מוגבל – ניתן להעלות לאתר כמות מוצרים בלתי מוגבלת שכן בחנות פיזית הצגת המוצרים בחנות תלויה בכמות המקום שיש לנו בחנות.
            • קבלת הזמנות בקלות ובמהירות דרך האתר, עם כל המידע כתוב שחור על גבי לבן וכל שצריך הוא להכין את המוצר ולשלוח אותו אל הכתובת שביקש הלקוח.
            • ניתן להשקיע חלק מהעלויות העצומות שאנו חוסכים בפרסום – משהו שמקדם את המוניטין והחשיפה של העסק ומביא בפועל עוד לקוחות ועוד הכנסה.
            • ניתן לבנות מועדון לקוחות דיגיטלי בקלות ובמהירות דרך האתר תוך שימוש במערכת חיצונית המוטמעת באתר בקלות ובעלויות זניחות.
            • דוחות פיננסיים ודוחות מלאי מסודרים, משודרגים ומובנים באמצעות המערכת של החנות – ללא צורך לבנות אותם ידנית או לחפש בכמה מקומות אחר המידע שאנו מחפשים.
            • אפשרות לחיבור אנליטיקס לאתר למעקב אחר התנהגות הגולשים באתר, איסוף מידע ושיפור ביצועים לטובת הגדלת המכירות באתר.
            • ניתן לקדם יותר בקלות מבצעים, אירועים, שירותים ומוצרים באזורים יותר פופולריים באתר או באמצעות פרסום ממומן המכוון ישירות לאותו מבצע.
            • כל טכניקת פרסום שנשקיע בה באינטרנט כדי להביא קהל לחנות שלנו יכולה להתקשר ישירות בלחיצת כפתור אחת לדף הבית שלה אתר שלנו או לעמוד פנימי בו.

            בניית קהל לקוחות אוהד ורשימת תפוצה שניתן להגיע אליה בלחיצת כפתור:

            אחד היתרונות הרבים של בניית חנות וירטואלית היא היכולת לנהל חברות מועדון או רשימת תפוצה אם תרצו בקלות ובעלויות זניחות יחסית. ניתן להשתמש במערכת חיצונית של ניהול רשימת תפוצה (פנו אלינו ונשמח להמליץ לכם על מערכת כזו), להטמיע באתר החנות את אפשרויות ההרשמה לחנות (לעתים על ידי הצעת קופון הנחה או אפילו מתנה קטנה) וכעת תוכלו לשלוח SMS או אימייל לאותו אדם, כחלק מקבוצה גדולה של אנשים שנרשמה לאתר שלכם ולעשות זאת בלחיצת כפתור אחת (מבלי הצורך לשלוח לכל נרשם בנפרד). לרשימת התפוצה יש כוח פרסומי אדיר וחשוב בניהול חנויות וירטואליות והוא מאפשר קידום של מוצרים חדשים, מבצעים ואירועי סיילים מיוחדים בקלות על ידי הגעה ישירה ללקוחות האוהדים יותר של החברה ש"התאמצו" להירשם לתפוצה ורוצים לשמוע מכם יותר.

            להתחיל ליהנות מהכנסה פסיבית!

            בשילוב נכון וברמת ביצוע גבוהה – אתה תוכל ליהנות מחנות וירטואלית המפיקה לך הכנסה פסיבית שרק הולכת וגדלה!

            המטרה העיקרית שלנו היא הגדלת הרווחים שלך. אז אם אתה מרגיש שיש למוצר שלך מקום בזירה הגדולה והעשירה ביותר בעולם, צור אתנו קשר וקבל את כל הפרטים בנוגע לתהליך, לחזון ולתוצאות!

            יתרונות החנות הוירטואלית

            אתר חנות ווירטואלית הינו חנות אינטרנטית המתפקדת כחנות ממשית אך להבדיל מחנות בעלת מיקום פיזי, החנות האינטרנטית פתוחה מסביב לשעון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה. הזמינות המיידית מגדילה את היקף המכירות מכיוון שאין שום הגבלה, של זמן או של מרחב. הנגישות אל החנות נוחה מאוד ואין צורך לבזבז זמן או דלק – משאבים יקרים ונחוצים.

            יתרונות רבים לחנות – הזמנת המוצר לא עולה על 30 שניות, דבר הנותן נוחות מקסימלית ללקוח וחוסך בזמן. אין צורך בהעסקת כוח אדם רב בהשוואה לחנות בעלת מיקום פיזי והזמינות ללקוח נתונה בכל זמן שנוח לו.

            אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב "ניצור עבורך חנות מסחר הכוללת – קטלוג פריטים מפורט על פי קטגוריות ראשיות וקטגוריות משנה ושיאפשר הצגת פירוט עבור כל מוצר ומוצר. הפירוט יכלול תמונות, הצגת המחיר ועגלת קניות וירטואלית המסייעת לגולשים לקנות בבטחה באתרכם בטכנולוגיית אבטחה מתקדמת לשם שמירת הנתונים והגנה על הלקוח לאורך כל תהליך הרכישה.

            בנוסף ניתן דגש בהצגת המלל והתוכן של המוצר אשר ייכתב באופן שיווקי וישים דגש על מיתוג המוצר. אנו ניצור מיקומים אסטרטגיים של המוצרים: מיקום המוצרים המובילים יוצגו במרכז ויהיו בולטים לעין המבקר באתר. מוצרים משניים אחרים יופיעו גם הם באתר ויהיו נגישים לכל המתעניין.

            בניית אתר חנות וירטואלית עם החברה הטובה ביותר

            המתכנתים המקצועיים והמיומנים שלנו יידעו להביא את כל הקריאטיביות לידי מימוש ומלאכתם הטכנולוגית תהפוך את השימוש של המבקר באתר לנוח וקל לגלישה. הצוות המקצועי שלנו יירתם ליצירת חנות שיווקית ומכירתית באופן הטוב ביותר ובשילוב מנצח.

            האתר בנוי ממערכת בעלת כלי ניהול נוחה לתפעול כך שבעל החנות יוכל לשנות בכל רגע נתון את תוכן המוצרים באופן עצמאי ללא צורך בידע טכני.

            המערכת בנויה בצורה המתאימה למנועי החיפוש כשבראשם עומד גוגל, זאת על מנת לאפשר את קידום האתר וחשיפתו לכמה שיותר גולשים בכדי שייכנסו לאתר ויבצעו רכישה בסופו של התהליך.

            אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב ניצור עבורך את החנות בעזרת הצוות המיומן שלנו שייעצב את החזות הייצוגית של החנות וישים דגש על פרטים כגון צורת הצגת המוצר למכירה, מחירו, תהליך רכישה, מערכת סליקה מאובטחת לרכישה וכד'. תהליך זה ייעשה באסתטיות רבה ובקווים נקיים הנעימים למראית העין והמזמינים לרכישה.

            בניית חנות וירטואלית – כיצד זה עובד?

            בכמה שלבים פשוטים תוכלו להתחיל לשווק את המוצרים שלכם אונליין מחנות דיגיטלית ייחודית ומיוחדת משלכם! בשלב הראשון יהיה צורך לאפיין את החנות, קהל היעד שלכם ואת כל הדגשים החשובים שאתם רוצים וצריכים באתר החנות שלכם. למשל: איך יקוטלגו המוצרים באתר, אילו מק"טים יופיעו, איזה מידע שימושי אתם רוצים להציג על המוצר וכו'.

            בשלב הבא המעצבים והמתכנתים של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב יעבדו אתכם על אפיון העיצוב הייחודי של החנות שלכם ותיבנה עבורכם החנות המתאימה ביותר לצרכים שלכם, עם עיצוב ייחודי משלכם, הדגשת היתרונות שלכם על פני המתחרים שלכם, המחשת הייחודיות שלכם באתר ועוד.

            לאחר מכן תוכלו להתחיל להזין את התכנים באתר: עמודים ראשיים בתפריטים, מאמרים לבלוג באתר וכמובן מוצרים והאפיון שלהם לעמודי המוצר באתר. לבסוף, יותקנו כלים שונים באתר, לרבות כלי אנליטיקס למעקב אחר התנהלות הגולשים באתר ונתחיל למכור מוצרים בקלות וביעילות דרך אתר החנות שלכם.

            החנות שלכם תעבוד במקומכם 24 שעות ביממה:

            אחד היתרונות הגדולים ביותר של פתיחת חנות אינטרנטית היא העובדה שהחנות תעבוד בשבילכם 24 שעות ביממה. אם החנות בנויה היטב, התכנים בחנות מזמינים, מניעים לפעולה וחוויית המשתמש באתר נוחה ונעימה – אז הגולש לא יצטרך עובד פיזי שילווה אותו במהלך הקנייה או יציע לו דברים. הוא יוכל לגלוש בין הקטגוריות והמוצרים השונים באתר, להוסיף לעגלה הדיגיטלית את המוצרים שהוא רוצה ולבצע רכישה נוחה ומאובטחת באתר. כמובן שבשעות מסוימות במהלך היום צריך יהיה לאפשר לגולשים ליצור קשר טלפוני עם צוות התמיכה של החנות לשאלות, בקשות, טענות וכו'. אולם ישנם לא מעט אנשים המבצעים רכישות אונליין בלילה ובשעות כאלה שאינכם מעסיקים אנשים לתמיכה, האתר יעבוד עבורכם ותוכלו לקבל הזמנות ובבוקר שלמחרת לשגר את ההזמנות למחסן שלכם לאריזה ושילוח אל הלקוח. מקסימום התייעלות מבחינת זמן והכנסות.

            בניית חנות אונליין לעסקים מסוגים שונים:

            לעסקים בתחומים שונים הקונספט של בניית חנות אונליין יכול להיות דומה אבל שונה. מה הכוונה? הכוונה היא שלכל חנות אונליין יש קונספט בסיסי שבו מציגים את המוצרים והמחירים באתר, מאפשרים ללקוחות להוסיף את המוצרים לעמוד ההזמנה שלהם ולבצע רכישה אונליין עם סליקה מהירה ומאובטחת דרך האתר או דרך שירות סליקה חיצוני (כמו PAYPAL למשל). מדוע שונה? כי בכל תחום יש את קהל היעד שלו, אופן המכירה הייחודי שלו וכו'. בחירת תכשיטים באינטרנט יכול להיות שונה מבחינת מוצרים לתינוקות, צעצועים וכד'. אלה יכולים להיות שונים מרכישת בגדים ואלה יכולים להיות שונים מרכישת מזון או אפילו אוכל מוכן אונליין. אל כל חנות צריך להגיע עם דף חדש ונקי, לעצב ולאפיין היטב את החנות, הייחודיות שלה, הקונספט שלה והמוצרים שהיא משווקת, כיצד זה יתבצע ויוצג באתר וכו'.

            פתיחת חנות אינטרנטית עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר:

            חוויית משתמש הוא מונח מוכר וחשוב בתחום השיווק והפרסום בכלל ובתחום השיווק הדיגיטלי בפרט. פתיחת חנות אינטרנטית מכניסה אתכם לעולם תחרותי גדול מאוד כמעט בכל תחום שבו תשווקו את המוצרים שלכם באינטרנט. ההבדל בחוויית המשתמש בינכם לבין המתחרים שלכם היא זו שתשפיע האם הגולשים יקנו מכם או מהמתחרים שלכם. חווית משתמש מתייחסת למעשה לחוויה של הגולש בכל אספקט ומקום שהוא גולש וחווה באתר שלכם, החל מהכניסה הראשונית לאתר, דרך הניווט בין התפריטים, הקטגוריות והמוצרים, עד כמה הוא מתרשם מהצגת המוצרים והמפרט המסודר והברור שלהם ועד למהירות הגלישה באתר, התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במסכים שונים ועוד. חוויית משתמש ברמה גבוהה תשפיע גם על שביעות הרצון של הגולשים באתר שלכם, על כמות המכירות וההכנסות באתר שלכם ועל הדרך גם על פרמטרים שונים המשפיעים על הקידום האורגני של האתר בגוגל.

            פרסום החנות לאחר בנייתה:

            בניית אתר מכירות או הקמת חנות אינטרנטית אם תרצו זה הצעד הראשון שלכם לשיווק המוצרים שלכם באינטרנט וההגעה ללקוחות חדשים. למעשה, לאחר שהאתר בנוי היטב, יש בו תוכן ראשוני טוב, כמות יפה של מוצרים המוצגים לראווה באתר – השלב הבא יהיה להתחיל לשווק ולפרסם את החנות. לבנות את המותג שלכם, להגיע לקהל היעד שלכם והיכן שהוא נמצא באינטרנט ולהתחיל להשקיע בערוצי הפרסום הנכונים ביותר עבורכם: קידום אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל אדס, שיווק באמצעות יוטיוב ועוד.

            חנות וירטואלית מאובטחת לביטחון הגולשים:

            כאשר אתם משקיעים בבניית חנות אונליין אתם צריכים לקחת בחשבון שלאנשים היה ותמיד יהיו חששות לגבי ביצוע רכישה אונליין. אומנם מרבית האנשים היום ביצעו רכישה כזו או אחרת אונליין, מיליוני אנשים בישראל רוכשים מוצרים מפעם לפעם או אפילו לעתים קרובות דרך האינטרנט אולם כל עוד יש נוכלים גם בהקשר הזה תמיד יהיו חששות לאנשים. כדי להפיג או להפחית את החששות של אותם אנשים לביצוע רכישה אונליין בחנות הווירטואלית שלכם כדאי יהיה לבצע פעולות שונות לאבטחת האתר כמו למשל: רכישת תעודת SSL ושיפור פרוטוקול האבטחה של האתר, בניית תוספי הגנה לכניסה לאתר ולחשבון השרת עליו הוא מוחזק. גיבוי האתר לעתים קרובות (נניח לפחות פעם בשבוע שיתבצע גיבוי אוטומטי בשרת במידה וצריך לשחזר את האתר) ועוד.

            אתם בשליטה מלאה על כל מה שקורה בחנות:

            כאשר אתם בונים את החנות הווירטואלית שלכם באמצעות חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה, ודאו שבסופו של תהליך תהיה לכם שליטה מלאה על כל מה שקורה באתר החנות שלכם. כלומר, שתהיה לכם האופציה להוסיף עמודים חדשים לאתר וכן מאמרים חדשים לבלוג באתר, שתוכלו להוסיף/להסיר ולערוך מוצרים באתר, מחירים, מידע, תמונות וכל דבר שאתם צריכים. מוטב אפילו לבקש הדרכה מהירה על כך עם השלמת בניית האתר.

            שאלות ותשובות נפוצות על בניית חנות וירטואלית

            חנות וירטואלית היא פלטפורמה דיגיטלית המקבילה לחנות פיזית שאותה כאמור כולנו מכירים. בעשור האחרון היינו עדים לצמיחה מטאורית בכמות האנשים המבצעים רכישות אונליין, גם ברחבי העולם ובעיקר כאן בישראל שבה הקהל היה מאוד סקפטי וחושש לגבי רכישות באינטרנט. כיום הרוב המוחלט של האזרחים בישראל מבצע רכישות כלשהן באינטרנט וישנם אחוז גבוה של אנשים מהאוכלוסייה שאת כל הרכישות שלהם מבצעים דרך חנויות וירטואליות, החל מבגדים, אוכל, חלקי חילוף לרכב, חיתולים לתינוק, ספרים, תרופות ומה לא. בזכות הטכנולוגיה המאפשרת לנו בניית חנות וירטואלית מקצועית ואפשרות להזמין מוצרים אונליין בקלות ובמהירות באמצעות כרטיס אשראי עם משלוח עד הבית, לצד כוחו העצום של האינטרנט והעובדה שהוא מונה רק בישראל מיליוני גולשים ביום המבלים זמן רב באינטרנט, הופכים את בניית החנות הווירטואלית ל MUST עבור כל בית עסק המוכר מוצרים.
            בעולם המודרני שאנו חיים בו, הכל קורה באינטרנט! נהפכנו לקהילת ענק המונה 3 מיליארד גולשים מסביב לעולם – מספר בלתי נתפס. המטרה הראשית שלנו היא לנצל את אוטוסטרדת המידע העצומה הזאת, ולהפיק ממנה רווח – וכמה שיותר! צריך להבין שבעולם הווירטואלי, הדברים קורים מהר יותר ובכמויות גדולות יותר. ובכדי לייצר הכנסה אמתית – צריך מכלול של טכנולוגיות, כלים שיווקיים והמון ניסיון בזירה הבינלאומית למסחר מקוון.
            תצוגת אתר מאובטח בשורת הדומיין – הדומיין הוא כתובת האתר שלנו המוצגת בראש הדפדפן. לדוגמה: https://www.leos.co.il שימו לב שליד כתובת האתר שלנו בדפדפן למשל, יש מנעול המציג שהאתר מאובטח. ישנם עדיין אתרים רבים שלא התקינו תעודת SSL בכתובת הדומיין של האתר שלהם. אין זה אומר שהאתרים הללו לא אמינים בהכרח, אולם הם חשופים יותר לפריצות צד ג' לגבי מידע של משתמשים באתר (כלומר הלקוחות באתר שלכם) וזה משהו שאתם לא רוצים על הראש. למעשה זה משהו מאוד פשוט לדאוג לו וחשוב מאוד לשפר את הביטחון של הגולשים שלכם. שימוש ב PAYPAL או חברת סליקה מוכרת – כולם מכירים היטב את בטיחות השימוש ב PAYPAL ומכירים חברות אשראי ישראליות שדרכן אנו סולקים את האשראי שלנו בסופר, בחנות הבגדים, בחנות הפארם וכו'. במידה ותעשו שימוש בחברת סליקה מוכרת באתר שלכם זה ישפר את הביטחון של הגולשים לבצע רכישות דרך האתר.