אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות אינטרנטית לעסק שלך!

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית היא פלטפורמה דיגיטלית המקבילה לחנות פיזית שאותה כאמור כולנו מכירים. בעשור האחרון היינו עדים לצמיחה מטאורית בכמות האנשים המבצעים רכישות אונליין, גם ברחבי העולם ובעיקר כאן בישראל שבה הקהל היה מאוד סקפטי וחושש לגבי רכישות באינטרנט. כיום הרוב המוחלט של האזרחים בישראל מבצע רכישות כלשהן באינטרנט וישנם אחוז גבוה של אנשים מהאוכלוסייה שאת כל הרכישות שלהם מבצעים דרך חנויות וירטואליות, החל מבגדים, אוכל, חלקי חילוף לרכב, חיתולים לתינוק, ספרים, תרופות ומה לא. בזכות הטכנולוגיה המאפשרת לנו בניית חנות וירטואלית מקצועית ואפשרות להזמין מוצרים אונליין בקלות ובמהירות באמצעות כרטיס אשראי עם משלוח עד הבית, לצד כוחו העצום של האינטרנט והעובדה שהוא מונה רק בישראל מיליוני גולשים ביום המבלים זמן רב באינטרנט, הופכים את בניית החנות הווירטואלית ל MUST עבור כל בית עסק המוכר מוצרים.

למה לבנות חנות וירטואלית באינטרנט?

בעולם המודרני שאנו חיים בו, הכל קורה באינטרנט! נהפכנו לקהילת ענק המונה 3 מיליארד גולשים מסביב לעולם – מספר בלתי נתפס. המטרה הראשית שלנו היא לנצל את אוטוסטרדת המידע העצומה הזאת, ולהפיק ממנה רווח – וכמה שיותר! צריך להבין שבעולם הווירטואלי, הדברים קורים מהר יותר ובכמויות גדולות יותר. ובכדי לייצר הכנסה אמתית – צריך מכלול של טכנולוגיות, כלים שיווקיים והמון ניסיון בזירה הבינלאומית למסחר מקוון.

בניית חנות וירטואלית

אז בואו נדבר קצת מספרים:

  • בארה"ב לבדה, בשנת 2014, גלשו קרוב ל200 מיליון קונים באתרי חנות.
  • בבריטניה, בשנת 2013, בוצעו קניות מקוונת בסך שך 91 ביליון ליש"ט.
  • בישראל – 85% מבעלי כרטיסי האשראי במדינת ישראל רכשו ורוכשים באינטרנט!

הפיתוי הוא עצום – אך חנות וירטואלית אי אפשר להקים מצורך הפיתוי, תהליך בניית חנות וירטואלית דורש מחשבה רבה, אסטרטגיה ונכונות ללמוד שוק חדש.

טכנולוגיית האתר

הרבה מונחים והרבה מילים מקוצרות באנגלית, כנראה שבשבילך, בעל עסק, זה לא אומר הרבה, אז החלטנו לפשט את התהליך,

הגענו למסקנה שבכל הקמה של חנות וירטואלית אינטרנטית צריך לחשוב על 2 היבטים עיקריים:

  1. פיתוי הגולשים לרכישה קלה – היכולת של גולש לנווט בקלות בחנות ולהתרשם מהמוצרים תוך כדי הפעלת המשתמש בצורה אינטראקטיבית ובניית אמון לצורך רכישה באתר כעת ובעתיד.
  2. מערכת ניהולית נוחה לתפעול – היכולת של מנהל החנות לבצע פעולות באתר כמו לערוך מלאים, מבצעים, מחירים ועוד שלל תכונות על מנת לשמור על האתר רענן ועדכני ולהעצים את תהליך המכירה ופיתוי הגולש.

אז בכדי לשלב את 2 ההיבטים ולייצר לך את החנות המושלמת, איגדנו את מיטב הכלים שיש לאינטרנט להציע, שנים של ניסיון ולנו יש את הפתרון:

אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב נקים עבורך אתר חנות וירטואלית בעיצוב אישי בשיתוף פעולה מלא בכל שלב בתהליך. את החנות נבנה על בסיס מערכת ניהול תוכן הנקראת וורדפרס – המובילה כיום בתחום, אשר עליה אנו מקימים מערכת מסחר מקוון שדואגת לכל היבט בחנות: החל מניהול מלאי ועד לדוחות חודשיים. בכל שלב בהקמת האתר אנו מנסים כמה שיותר לדחוף לשיפור יחסי ההמרה ולפיתוי הגולש לרכוש את מוצרך ולהשאיר את כספו.

המוצר המוגמר שתקבל, הכלאה של טכנולוגיות מודרניות וניסיון שיווקי עצום – הכל במחשבה ובהבנה של החזון שלך לחנות.

הצד השיווקי – בניית המותג באינטרנט

השלב החשוב ביותר בהקמת חנות באינטרנט הוא להבין שגם באינטרנט חובה להשקיע בשיווק!

  1. מיתוג מחוץ לאתר – הדרך הטובה להצליח באינטרנט היא החדרת המודעות למותג דרך האינטרנט עצמו – שימוש בקמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק, שיווק וויראלי באמצעות רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ויוטיוב.

    החלק הזה הוא ההוצאה הפעילה על השיווק אך היא הכרחית בעיקר בשלב הראשוני של התהליך, בשלב הבא של התהליך רצוי להתמקד בקידום אורגני שיקדם את אתרכם בחיפוש בגוגל ותגרום להגדלה בתנועה אורגנית של קהל יעד המתעניין במוצר שלך.

  2. מיתוג בתוך האתר – אין לזלזל לרגע במה שקורה בתוך האתר! את האתר ממתגים מ-0 עד 100 החל ממתנות רכישה, גיפט קארד, מבצעים קופצים, הטבות רכישה בשיתוף פעיל באינטרנט, ניוזלטר שבועי ובלוג חם עם כתיבה איכותית.

הנעה לרכישה

הכל מתחיל ונגמר באתר – עיצובו, קלות תפעולו, וקריאה לפעולה. נראות האתר – חלק משמעותי בלכידת הגולש, אתר שנראה ברור ונעים לעין, משרה ביטחון על הגולש.

הגלישה באתר חייבת להתבצע בקלות, תפריטים גדולים וברורים, חלוקה על פי קטגוריה או על פי סינון תכונה כלשהי של המוצר (כמו צבע), המכווינים את הגולש למוצר אותו הוא מחפש/ המוצר אותו אתה מנסה למכור.

לכל מוצר תמיד נקשר מוצרים דומים/רלוונטיים ונגדיל את כמות החשיפה של מוצרי קידום מכירות. לאחר שהגולש מצא את מבוקשו – אנו מנסים בכמה שיותר דרכים לגרום לו להבין שזה המוצר שהוא צריך לקנות על ידי הצגת מדיה איכותית (לדוגמא תמונות מוגדלות) או מפרט מהימן, כמובן שבכל שלב בתהליך הגולש יוכל גם רק להשאיר פרטים על מנת שיחזרו עליו – בצורה נוחה, זמינה ומזמינה – משהו שיגרום לגולש לחשוב פחות ולפעול יותר.

בניית חנות אינטרנטית

היתרונות של בניית חנות וירטואלית לעסק שלך:

  • הוצאות פחותות ביחס לחנות פיזית – אין צורך לשלם דמי שכירות גבוהים, דמי ניהול, חשמל, ניהול מחסן ומלאי, תשלום לעובדים הנמצאים פיזית במקום ועוד.
  • ניהול מלאי בלתי מוגבל – ניתן להעלות לאתר כמות מוצרים בלתי מוגבלת שכן בחנות פיזית הצגת המוצרים בחנות תלויה בכמות המקום שיש לנו בחנות.
  • קבלת הזמנות בקלות ובמהירות דרך האתר, עם כל המידע כתוב שחור על גבי לבן וכל שצריך הוא להכין את המוצר ולשלוח אותו אל הכתובת שביקש הלקוח.
  • ניתן להשקיע חלק מהעלויות העצומות שאנו חוסכים בפרסום – משהו שמקדם את המוניטין והחשיפה של העסק ומביא בפועל עוד לקוחות ועוד הכנסה.
  • ניתן לבנות מועדון לקוחות דיגיטלי בקלות ובמהירות דרך האתר תוך שימוש במערכת חיצונית המוטמעת באתר בקלות ובעלויות זניחות.
  • דוחות פיננסיים ודוחות מלאי מסודרים, משודרגים ומובנים באמצעות המערכת של החנות – ללא צורך לבנות אותם ידנית או לחפש בכמה מקומות אחר המידע שאנו מחפשים.
  • אפשרות לחיבור אנליטיקס לאתר למעקב אחר התנהגות הגולשים באתר, איסוף מידע ושיפור ביצועים לטובת הגדלת המכירות באתר.
  • ניתן לקדם יותר בקלות מבצעים, אירועים, שירותים ומוצרים באזורים יותר פופולריים באתר או באמצעות פרסום ממומן המכוון ישירות לאותו מבצע.
  • כל טכניקת פרסום שנשקיע בה באינטרנט כדי להביא קהל לחנות שלנו יכולה להתקשר ישירות בלחיצת כפתור אחת לדף הבית שלה אתר שלנו או לעמוד פנימי בו.

כיצד ניתן לשפר את ביטחון הלקוח לרכישה באתר שלכם?

  • תצוגת אתר מאובטח בשורת הדומיין – הדומיין הוא כתובת האתר שלנו המוצגת בראש הדפדפן. לדוגמה: https://www.leos.co.il שימו לב שליד כתובת האתר שלנו בדפדפן למשל, יש מנעול המציג שהאתר מאובטח. ישנם עדיין אתרים רבים שלא התקינו תעודת SSL בכתובת הדומיין של האתר שלהם. אין זה אומר שהאתרים הללו לא אמינים בהכרח, אולם הם חשופים יותר לפריצות צד ג' לגבי מידע של משתמשים באתר (כלומר הלקוחות באתר שלכם) וזה משהו שאתם לא רוצים על הראש. למעשה זה משהו מאוד פשוט לדאוג לו וחשוב מאוד לשפר את הביטחון של הגולשים שלכם.
  • שימוש ב PAYPAL או חברת סליקה מוכרת – כולם מכירים היטב את בטיחות השימוש ב PAYPAL ומכירים חברות אשראי ישראליות שדרכן אנו סולקים את האשראי שלנו בסופר, בחנות הבגדים, בחנות הפארם וכו'. במידה ותעשו שימוש בחברת סליקה מוכרת באתר שלכם זה ישפר את הביטחון של הגולשים לבצע רכישות דרך האתר.
  • סרטון הסבר – הכינו סרטון הסבר קצר באורך דקה לערך המציג כיצד ניתן להוסיף מוצרים לסל ולבצע רכישה מהירה ובטוחה דרך האתר. גולש הרואה מול העיניים את המסלול שצריך לעבור כדי לבצע רכישה לפתע קל וברור יותר מה הוא צריך לעשות.
  • אפשרויות יצירת קשר שונות באתר – טלפון, מייל, עמוד יצירת קשר, תוסף וואטסאפ מהיר לתמיכה ועוד. אפשרו לאנשים דרכים שונות וברורות ליצירת קשר וקבלת תמיכה אנושית במידה ויצטרכו. כך ידעו שיש להם למי לפנות במקרה של תקלה או טעות בהזמנה שעשו.
  • המלצות – בדקו המלצות וחוות דעת של גולשים ולקוחות שונים של החנות. את אלה תוכלו למצוא באתר, ברשתות החברתיות, בעמוד העסקי של החברה בפייסבוק ולעתים רבות גם בגוגל מיי ביזנס (חוות הדעת המצורפות לתוצאות החיפוש של החברה בגוגל)

בניית קהל לקוחות אוהד ורשימת תפוצה שניתן להגיע אליה בלחיצת כפתור:

אחד היתרונות הרבים של בניית חנות וירטואלית היא היכולת לנהל חברות מועדון או רשימת תפוצה אם תרצו בקלות ובעלויות זניחות יחסית. ניתן להשתמש במערכת חיצונית של ניהול רשימת תפוצה (פנו אלינו ונשמח להמליץ לכם על מערכת כזו), להטמיע באתר החנות את אפשרויות ההרשמה לחנות (לעתים על ידי הצעת קופון הנחה או אפילו מתנה קטנה) וכעת תוכלו לשלוח SMS או אימייל לאותו אדם, כחלק מקבוצה גדולה של אנשים שנרשמה לאתר שלכם ולעשות זאת בלחיצת כפתור אחת (מבלי הצורך לשלוח לכל נרשם בנפרד). לרשימת התפוצה יש כוח פרסומי אדיר וחשוב בניהול חנויות וירטואליות והוא מאפשר קידום של מוצרים חדשים, מבצעים ואירועי סיילים מיוחדים בקלות על ידי הגעה ישירה ללקוחות האוהדים יותר של החברה ש"התאמצו" להירשם לתפוצה ורוצים לשמוע מכם יותר.

להתחיל ליהנות מהכנסה פסיבית!

בשילוב נכון וברמת ביצוע גבוהה – אתה תוכל ליהנות מחנות וירטואלית המפיקה לך הכנסה פסיבית שרק הולכת וגדלה!

המטרה העיקרית שלנו היא הגדלת הרווחים שלך. אז אם אתה מרגיש שיש למוצר שלך מקום בזירה הגדולה והעשירה ביותר בעולם, צור אתנו קשר וקבל את כל הפרטים בנוגע לתהליך, לחזון ולתוצאות!

אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו