Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים פרדס חנה

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    בחודש האחרון יצא לנו להיפגש עם לקוחות רבים ומעניינים. אחת מהן הייתה דליה (שם בדוי) המתגוררת בפרדס חנה ועל אף שמדובר במקום גדול כמו עיר עם עשרות אלפי תושבים, היא איננה יודעת כיצד לקדם את העסק שלה במקום זה וזקוקה לשם כך לשירותינו. ערכנו בדיקה קטנה בכלי מילות המפתח של גוגל, רק כדי לגלות את מידת הביקוש לעסק של דליה באזור שלה, וגילינו מספר ביטויים ממוקדים שבהחלט שווה לקדם אותה בהם כדי ליצור ביקוש של לקוחות מהאזור לעסק שלה. מה שאנו עושים פה למעשה נקרא קידום אתרים מקומי, או – קידום אתרים פרדס חנה. 

    קידום אתרים בפרדס חנה: מהו קידום אתרים מקומי ואיך הוא יכול לעזור גם לדליה מפרס חנה?

    קידום אתרים לוקאלי (או מקומי אם תרצו) הינו קידום אתרים המתייחס לתוצאות העסקיות של גוגל עם שייכות של מקום מסוים. כך למשל תוכלו לקחת ביטויים רלוונטיים לתחום שלכם, שלקוחות פוטנציאליים עשויים לחפש בגוגל ולהוסיף להם אזור מסוים. לדוגמה: קייטרינג בפרדס חנה, קייטרינג בצפון, קייטרינג בחיפה וכו'. ככל שתהיו יותר ממוקדים מבחינת המיקום כך גוגל תציג אתכם לקהל ממוקד ומקומי יותר. היום יותר מתמיד הקידום המקומי תופס תאוצה ונמצא במגמת עלייה הן מבחינת החשיבות שמייחסות לו חברות קידום האתרים והן מבחינת החשיבות המיוחסת לו בעיניי גוגל. כך עסקים קטנים יוכלו גם להתבלט על פני עסקים גדולים ככל שהביטויים יהיו רלוונטיים וממוקדים יותר.

    אז מה אנו יכולים לעשות כדי לקדם את העסק של דליה בפרדס חנה?

    ובכן, קידום אתרים פרדס חנה הוא קידום לתושבי האזור. ככל שנהיה ממוקדים יותר בביטויים שנקדם אותה כך התוצאות יהיו ממוקדות יותר והלקוחות יהיו ממוקדים יותר. למשל, מי שמכיר מעט את הצפון יודע שראש הנקרא גם כן נמצא בצפון אך נמצא רחוק מאוד מפרדס חנה. לכן מי שמחפש את שירותי הקייטרינג של דליה למשל, יעדיף להיות לקוח מאזור פרדס חנה, חיפה והסביבה הקרובה יותר מאשר ראש הנקרא, קריית שמונה וכו'.

    בשלב הראשון נרשום את דליה ואת העסק שלה לגוגל מיי ביזנס. מדובר למעשה באינדקס העסקים של גוגל שניתן להירשם אליו בחינם. כאן ישנם פרטים חשובים רבים שחשוב לכלול בנוגע לעסק. זאת, כדי להגדיל את הסיכוי שגולש יגיע אלינו, לסייע לנו להתברג גבוה יותר בתוצאות וכמובן לשפר את האטרקטיביות של התצוגה שלנו בגוגל. בין הדברים החשובים שנרצה לעדכן: תמונות של בית העסק והפעילות בו, כתובת העסק שתופיע על המפה של גוגל ותוצג מול הלקוחות כמובן, שם מלא של העסק + ביטוי המפתח הראשי שבו הוא מקודם, תיאור של בית העסק, כתובת האתר של בית העסק, טלפון ליצירת קשר, שעות פתיחה ועוד.

    מעורבות עם הקהל ועידוד ביקורות:

    בשנים האחרונות, ובשל ההתפתחות של הרשתות החברתיות והמקום שהן תופסות בחיינו, גם גוגל העלו את החשיבות של אתרים אשר ממליצים עליהם ברשתות החברתיות. אתרים שהתכנים בהם מקושרים על ידי פרופילים שונים ומומלצים על ידי אנשים שונים ברשתות החברתיות כנראה נחשבים לתכנים טובים יותר – מה שמצביע על אתר שגוגל יותר יאהבו להציג לגולשים שלהם. על כן המעורבות החברתית עם הקהל שלנו הולכת וגדלה ויותר אנשים שמים דגש על החשיבות להתחבר ללקוחות ולא רק להיות שם כדי לספק להם שירות/עסק אלא גם לעשות את זה מכל הלב בכדי לקבל המלצות וביקורות טובות. כיצד זה בה לידי ביטוי בקידום הלוקאלי? בתוצאות המוצגות במנוע החיפוש יש אפשרות ללקוחות לתת ציון איכות לעסק שלכם (על ידי דירוג בין 1 ל-5 כוכבים), וכן גם לרשום ביקורת מילולית עליכם. תוכלו להגדיל את המעורבות עם הקהל שלכם, לבקש מהלקוחות המרוצים שלכם לדרג אתכם ולהשאיר ביקורת טובה – וזו תעזור לכם בהמשך לקבל עוד לקוחות לעסק.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    חברה לקידום אתרים אורגני איכותי בפרדס חנה חברת קידום אתרים בפרדס חנה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו