Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בנתניה

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    העיר נתניה היא אחת הערים הגדולות בישראל ונחשבת גם לעיר הגדולה ביותר בשרון. היא מונה מעל 200 אלף תושבים ודי קרובה גם לערי המרכז וגם לעיר חיפה; עובדה הפותחת בפני בתי העסק ואנשים עצמאיים בנתניה אפשרויות חדשות וקהל יעד רחב יותר. על אף שקל להתפרס על פני קהל יעד גדול וכיף לרצות להשיג את הכול במכה אחת – מומלץ להתחיל מקידום אתרים מקומי, בעיר נתניה ואפילו בקריות ובשכונות שבתוך העיר. לאחר מכן רק להתחיל להתפתח לערים נוספות באזור וקהלי יעד נוספים. מתעניינים בשירותי קידום אתרים בנתניה? מוזמנים ליצור קשר עם לאוס מדיה ואינטראקטיב. 

    קידום אתרים נתניה: מהו קידום אתרים מקומי?

    קידום אתרים מקומי הוא למעשה קידום אתרים שכל הפעולות שמבוצעות בו ממוקדות לקידום מקומי מבחינה גאוגרפית. כך למשל אם יש לכם חנות פרחים בנתניה סביר להניח שתרצו להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל בביטוי "חנות פרחים בנתניה" או "חנות פרחים נתניה" ולא בביטוי הכללי "חנות פרחים" או "משלוחי פרחים". אם אתם לא מספקים שירות משלוחי פרחים לערים אחרות בסביבה לדוגמה בחיפה או בתל אביב – כיוון שזה מספיק רחוק כדי שלא ישתלם לכם לספק לשם משלוחים – אז חבל לבזבז כסף ומשאבים על קידום ביטויים הקשורים לערים אלו. מצד שני, בעיר קרובה כמו חדרה למשל אולי כדאי לכם לקדם גם כן שירותי משלוחים כדי להגיע לקהל נוסף. 

    התוצאות בגוגל מציגות תוצאות ממומנות ותוצאות אורגניות. בדרך כלל כאשר מוסיפים מילת שייכות גיאוגרפית לביטוי המחופש בגוגל, כמו למשל שם של עיר/רחוב/אזור, אז נראה גם תוספת של גוגל מאפס בתוצאות וכן שמות של בתי עסק באותו אזור עם הכתובת שלהן, שעות פתיחה ואפילו ביקורות ודירוג כוכבים.

    כיצד לבצע קידום אתרים לפי העסק שלי?

    השלב הראשון יהיה כמובן לבצע חקר מילות מפתח ובחירת ביטויי המפתח הרלוונטיים לקידום. בהתאם לתקציב בית העסק ולהיכן הוא מספק את שירותיו, חברת הקידום תכין רשימה של ביטויים מתאימים לקידום. כך למשל קידום אתרים בנתניה יתחיל קודם כל מהעיר עצמה. כלומר שאם חוזרים לדוגמה של חנות הפרחים אז ניקח ביטויים הקשורים בעיר נתניה, בשכונות ואזורים שונים בעיר ולאחר שהאתר יקודם בהם יהיה כדאי להוסיף אזורים קרובים נוספים כמו ערים נוספות ויישובים סמוכים.

    מה עוד מספקת לי חברת קידום אתרים בנתניה?

    במהלך עבודת הקידום על האתר, חברת הקידום תטפל בדברים חשובים אחרים הצריכים להתבצע באופן שוטף: החל מהזנת תוכן עדכני ובעל ערך באתר, התאמת האתר לגלישה בסלולר, שיפור חוויית המשתמש באתר, חיבור האתר לרשתות החברתיות, התקנת תוספים חשובים לשדרוג האתר, התקנת קודים וכלים שונים למדידת נתונים וסטטיסטיקות באתר, דירוג הביטויים ועוד.

    האם חברת הקידום יכולה להבטיח לי תוצאות?

    כאשר בעל עסק בא להשקיע כסף בפרסום העסק שלו, הוא למעשה מחפש אחר ההבטחה שתקדם אותו. אנו נתקלים באינספור לקוחות ששואלים אותנו: "רגע, אני משקיע כך וכך בחודש ואתם מספקים לי קידום של האתר בגוגל, אבל אתם יכולים להבטיח לי שאהיה ראשון? אתם יכולים להבטיח לי שיהיו לי כך וכך לקוחות תוך X זמן?"

    ובכן אף חברת קידום לא יכולה להבטיח לכם דבר כזה מכמה סיבות: קודם כל גוגל יכולים לשנות פרמטרים שונים במנוע החיפוש מה שעשוי לשנות לטובה/לרעה מיקום של אתרים בעל כורכם וכדי להשתלב היטב עם העדכונים של גוגל צריך להתעדכן בנושא מדי יום ולבצע שינויים מתאימים. דבר נוסף הוא שיש לכם מתחרים שגם הם רוצים להתקדם על פניכם במנוע החיפוש ולכן היצמדות לחברת קידום אתרים מנוסה ואיכותית הנה קריטית לשיפור הסיכויים שלכם להצליח להתברג בתוצאות הראשונות. במקביל, גדולה ומנוסה החברה ככל שתהיה היא לא יכולה להבטיח לכם את התוצאות שאתם מייחלים להם אלא רק לעשות כל שביכולתה ובניסיונה להביא אתכם לשם. לרוב זה מצליח אך לעתים התוצאות אינן מספקות את הלקוחות ולכן יש תיאום ציפיות מראש.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    חברה לקידום אתרים אורגני בנתניה שמשאירה את כל השאר מאחור קידום אתרים בנתניה - הולכים על בטוח עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו