Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בעכו

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    מי שהיה פעם בעכו לא יכול לשכוח את העיר: השוק העמוס בכל טוב, מסעדות הדגים שעל הנמל, החומה הגדולה לאורך הים, הסמטאות, סגנון הבנייה העתיק ועוד. לצד כל אלה יש גם את הצד המודרני יותר של העיר הכולל בתי עסק רבים, בנייני משרדים וכמובן גם שכונות מגורים חדשות עם בנייה מודרנית יפיפייה. עם שלל בתי העסק בעיר, הוותק של רוב העסקים בעיר והתחרות הגדולה על ליבם על התושבים בעיר, אין פלא בתי עסק חדשים ולעתים גם ותיקים יותר צריכים קידום אתרים בעכו.

    קידום אתרים עכו: מהו קידום מקומי?

    קידום אתרים מקומי מתמקד למעשה באזור דמוגרפי מסוים. בחו"ל זה יכול להגיע לרזולוציה של רחוב אפילו אולם בישראל הקטנה והיפה שלנו קידום אתרים מקומי מגיע בדרך כלל עד לשמות של ערים ויישובים באותה סביבה. שכבת הקידום המקומי שמעל זה יהיה האזורים: צפון, מרכז, דרום ומעל זה יהיה הביטויים הכלליים של התחום ושירות בכל הארץ. כאשר מדובר בקידום מקומי, וודאי עבור עסקים קטנים המעוניינים לעקוף בתוצאות עסקים גדולים יותר או ותיקים יותר, כדאי להשקיע בביטויים הקשורים לתחום העיסוק של העסק לצד האזכור המקומי. כך למשל – אם אתם מסעדת דגים הממוקמת בנמל בעכו הרי שתוכלו לקדם את ביטויי המפתח הקשורים במסעדת דגים עם האזור, לדוגמה: "מסעדת דגים בעכו". אם אתם רוצים להיות אפילו ספציפיים יותר תוכלו לקדם גם "מסעדת דגים בנמל עכו". הרי שיש הרבה מסעדות דגים בעכו ובוודאי הרבה מסעדות דגים באזור הצפון אז ככל שתהיו ספציפיים יותר כך תוכלו לקדם את עצמכם בצורה נכונה וטובה יותר בגוגל.

    קידום עסקים בעכו – כדי שלקוחות מהאזור ייחשפו אליכם

    חשבו על זה שאדם הנמצא בעכו, או זוג צעיר למשל, המטיילים לצפון וביום מסוים מגיעים לאזור של עכו או ממש לתוך העיר כאחד היעדים שבהם הם רוצים לבקר. סביר להניח שהם יחפשו בגוגל המלצות על מסעדות טובות באזור. אם תקדמו את עצמכם כמסעדה בצפון, למשל, זה ישמע לכם הגיוני לא? אתם הרי מסעדה בצפון ואתם רוצים לקוחות מכל רחבי הצפון שיגיע אליכם ואפילו מכל רחבי הארץ. למרות זאת, מומלץ לבצע קידום מקומי ממוקד יותר כיוון שאותו זוג צעיר למשל יכול למצוא גם מסעדה בצפון הנמצאת בקריית שמונה או בכרמיאל אבל זה רחוק להם יותר מדי מעכו ומהאזור שבו הם מטיילים ולכן יחפשו מסעדה בעכו. כאשר הם מחפשים מסעדה בעכו, מסעדת דגים בעכו, מסעדת בשרים בעכו וכד' – אתם רוצים להיות גבוה מאוד בתוצאות החיפוש עם שאיפה למקום הראשון בדירוג האורגני.

    אז מה עושים כדי לקדם עסק בעכו לראש תוצאות החיפוש של גוגל?

    יש כמה דברים שצריך לעשות כדי לקדם את העסק במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. ראשית מומלץ מאוד להירשם לגוגל מיי ביזנס ולמלא את פרטי העסק בצורה מלאה ומדויקת ככל שניתן כולל טלפון של בית העסק, כתובת מדויקת, שעות פתיחה וכמובן אם אפשר אז מומלץ גם לצרף תמונות במקום. כדאי לבקש מלקוחות שבעי רצון לדרג אתכם ב-5 כוכבים בגוגל ואם זה לא קשה להם אפילו לכתוב ביקורת טובה יפה ומושקעת. מלבד כל אלה יש לדאוג גם למאפייני הקידום האורגני הכלליים של האתר וכן גם להעלות תכנים חדשים, לשמור על האתר מעודכן, לבצע אופטימיזציה לאתר המתאימה את התכנים הקיימים והמסרים השיווקיים לשיווק מקומי יותר ועוד. כמובן שאם תשכרו חברת קידום אתרים היא תעשה את כל הפעולות הללו עבורכם ואף תבצע את זה ביתר מקצועיות ועם ניסיון רב שנים בתחום וכן בטיפול של מאות בתי עסק בנושא זה. לפרטים נוספים צרו קשר עם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    חברה לקידום אתרים אורגני בעכו = לאוס מדיה ואינטראקטיב קידום אתרים בעכו עם חברת לאוס מדיה מבטיח לכם הצלחה בגוגל

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו