Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בפתח תקווה

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    פתח תקווה הנה אחת הערים הגדולות בישראל המונה למעלה מ-230 אלף תושבים וממוקמת באזור המרכז. בעיר תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ובתי עסק שונים בכל תחום, החל מאולמות קולנוע, גני חיות, מוזיאונים, אטרקציות אקסטרים, גנים לאומיים, פארקים וכמובן בתי עסק באינספור תחומים אחרים הממוקמים במרכזים מסחריים, ברחובות מיושבים בעיר, בשכונות מקומיות, בקניונים ועוד. קידום אתרים בפתח תקווה יכול להיות עבודה מאתגרת גם עבור חברות קידום מנוסות בתחום, אולם ככל שתשכילו להיצמד לחברת קידום מקצועית יותר כך יגדלו הסיכויים שלכם "לשלוט" בתחום שלכם בכל מה שקשור למיקום במנועי החיפוש.

    קידום אתרים בפתח תקווה: איך לקדם עסק מקומי?

    על מנת לפרסם עסק בפתח תקווה תוכלו לעשות שימוש בטכניקות פרסום מסורתיות ופרונטליות או לפרוץ לקדמת הבמה הטכנולוגית באמצעות האינטרנט, להקדים את המתחרים שלכם שעדיין לא רוצים להשקיע באינטרנט – ולקטוף את כל הלקוחות שהם רק יחלמו שיגיעו אליהם אחר כך.

    מיליוני אנשים בישראל מחפשים בגוגל מדי יום. ייתכן והם מחפשים שירותים, אנשי מקצוע, מידע מסוים, מוצרים כאלו ואחרים וכן הלאה. החיפושים הללו הופכים להיות מאגר נתונים של גוגל, כאשר מצטברת סטטיסטיקה של נפח חיפושים חודשי בממוצע לכל ביטויי. כך למשל אם יש לכם לדוגמה עסק הדברות בפתח תקווה, נוכל לבדוק את נפח החיפושים החודשי הממוצע לביטויים הקשורים בעסק שלכם ובאזור פתח תקווה (ואפילו באזורים ספציפיים יותר כמו רחובות, שכונות ואזורים בתוך פתח תקווה). לדוגמה נבדוק את נפח החיפושים לביטוי "הדברות בפתח תקווה" או אפילו נחפש ביטוי ספציפי יותר לפי אחד מסוגי השירותים שלכם "הדברת נמלים בפתח תקווה" למשל. כך נבצע חקר מילות מפתח ונבחר את הביטויים הרלוונטיים לקידום העסק בגוגל וזה יהיה לבסיס העבודה של הקידום בגוגל.

    כיצד קידום אתרים יכול לעזור לנו בפיתוח העסק והגדלת ההכנסות בו?

    קידום אתרים בגוגל יעזור לנו לא רק להבאת גולשים אלא לשיפור ושדרוג המוניטין של העסק. תארו לכם מצב שבו גולש מחפש ביטויי מפתח הקשור בתחום שלכם או שירות מסוים שאתם מספקים ואתם תקפצו לו ראשונים ברשימה של התוצאות האורגניות בגוגל. אוטומטית הגולש מכיר בכם כאוטוריטה בתחום שלכם, כעסק שאפשר לסמוך עליו וכשם דבר בתחום. מכאן שרבים הגולשים שייכנסו לתוצאות הראשונות – ולכן גם מרביתם יהיו לקוחות של אותם בתי עסק בתוצאות הראשונות. עכשיו אתם רוצים להיות שם? יותר לקוחות זה אומר יותר הכנסה לעסק ויותר אפשרויות למינוף ופיתוח העסק עם טכניקות פרסום נוספות, שירותים ומוצרים חדשים, שיפור חוויית הגלישה באתר, שיפור השירות ללקוחות שלכם ועוד.

    האם זה באמת עובד או שפרסום באינטרנט זה מרמה אחת גדולה?

    בשנים הראשונות של האינטרנט, כשהחלו לנצל את הפוטנציאל להגיע לכל מקום בארץ ובעולם בלחיצת כפתור ובשניות בודדות, אנשים היו סקפטיים לגבי פרסום באינטרנט או שימוש באינטרנט להבאת לקוחות ויצירת כסף. היום לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. מספיק להסתכל על העסקים מסביבכם המפרסמים באינטרנט, על בתי עסק שהיו קטנים והפכו לענקיות המונות עשרות ואף מאות עובדים בזכות האינטרנט ולהבין כי הכול הוא משחק של תחרות, מיתוג נכון ואנשי מקצוע מנוסים לצורך קידום העסק שלכם.

    איך מתחילים?

    כל מה שאתם צריכים לעשות כעת הוא לפנות אל לאוס מדיה ואינטראקטיב באתר או בטלפון, להגיע לפגישה או לקבוע ייעוץ טלפוני ומשם נתחיל. בשלב הראשון נאפיין את העסק, שירותיו, קהל היעד ואת הצרכים של כולם. לאחר מכן יהיה תיאום ציפיות לצורך קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית – ובמידה ויש צורך גם בבניית אתר עסק או שירותי פרסום נוספים לשילוב במקביל לקידום האורגני, גם אותם ניתן יהיה להוסיף ולבצע. 

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    חברה חקידום אתרים אורגני ששמה את העסק שלך במקום הראשון קידום אתרים בפתח תקווה עובד טוב יותר עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו