Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים בנס ציונה

    קידום אתרים נס ציונה והסביבה

    נס ציונה היא עיר במחוץ מרכז ובה קצת למעלה מ 50 אלף תושבים ואלפי בתי עסק שונים המתחרים על ליבם של התושבים ומתפרנסים מעבודתם בעיר. אותם עסקים הם אלה שמחזיקים את תושבי העיר והמשפחות מבחינת תעסוקה ופרנסה כאשר בעיר ניתן למצוא גם מתמחי משרדים וחברות הייטק המאפיינות את הקדמה הטכנולוגית של העיר, לצד פארקים ירוקים ושמירה על ריאות ירוקות וחיי משפחה טובים ובריאים המזכים את העיר ב5 כוכבי יופי ב20 השנים האחרונות בתחרות הקריה היפה לישראל. אם יש לכם עסק בעיר היפה הזו או בסמוך אליה ואתם מעוניינים להציע את שירותכם לתושבי העיר, להרחיב את קהל הלקוחות שלכם אל העיר – ודאי תרצו לעשות שימוש בכוחו של האינטרנט עבור זה ולצורך כך ייתכן ותרצו לבחון את האפשרות להשקעה בשירות קידום אתרים בנס ציונה.

    מהו קידום אתרים אורגני?

    קידום אתרים אורגני הוא שירות הניתן על ידי חברות קידום אתרים או משרדי פרסום בישראל המתמחות בשיווק הדיגיטלי. קידום אתרים היא טכניקת הפרסום המובילה באינטרנט והיא פועלת בעיקר לטווח הארוך אך גם נחשבת למשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. קידום בגוגל הוא הרבה מעבר להבאת לקוחות והגדלת הכנסות בחברה. כיום – להופיע ראשון (או לפחות בין הראשונים בתחומים תחרותיים יותר) בגוגל הוא סמל סטטוס. להיות ראשון בגוגל ימצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם ויציב אתכם מעל המתחרים שלכם לענייני מוניטין בעיני מרבית הגולשים שיראו אתכם שם. כמו כן להיות ראשון או בין הראשונים בגוגל דורש הרבה זמן עבודה והשקעה, יש קברת דרך להגיע לשם וזה אומר שחוויית המשתמש והגולש לנגד עיני החברה במקרים רבים מה שמסייע גם לשיפור האמינות. גולש שיחפש לראשונה מוצר/שירות או מידע בתחום שלכם ויראה אתכם לראשונה בתוצאות לבטח יסמוך עליכם יותר אם תופיעו בתוצאות הראשונות מאשר בתוצאה 20-30 או מעבר לכך (אם הוא בכלל יגיע אליכם).

    כיצד יכול לעזור לנו שירות קידום אתרים בנס ציונה?

    בשנים האחרונות גוגל מנסה לקדם עסקים קטנים רבים על ידי מה שנקרא "קידום לוקאלי". כלומר כאשר הגולש מבצע חיפוש למוצר, שירות או עסק מסוים סביר להניח שהוא יחפש מענה הקרוב אליו יותר מבחינה גיאוגרפית ומבחינת זמינות ונגישות. כמו כן גם במקרה שהגולש מבצע חיפוש עם שם העיר/האזור לרוב יופיעו בתי עסק המקודמים לאותו אזור ספציפי. מכיוון שאי אפשר לקדם את אותו העסק למקומות הראשונים בכל האזורים בארץ הרי שעסקים רבים מחליטים להתמקד באזור מסוים או בערים מסוימות. אם העסק שלכם בנס ציונה או בסביבה תוכלו בהחלט להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל ואף להוסיף בתוצאות העשירות של גוגל אם תרשמו את האתר שלכם לגוגל מיי ביזנס על הדרך. קידום אתרים בנס ציונה יאפשר לכם למקד את קידום האתר שלכם בנס ציונה כאזור האולטימטיבי לספק בו את השירותים או המוצרים שלכם או כאחד האזורים המרכזיים בהם אתם מספקים את השירות. התכנים באתר שלכם, השירות שלכם והפרסומים שלכם ברשת יהיו מוכנים בהתאם.

    בניית אתר אינטרנט לעסק והכנתו לצרכי קידום בגוגל:

    ראשית יהיה צורך לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק שיהווה את התשתית עליה נבסס את עבודת הקידום. במסגרת העבודה על בניית האתר צריך להתאימו לצרכי העסק, לאפיון ולחזור בעל העסק. כמו כן צריך לבצע הכנות הן לשיפור חוויית המשתמש, התאמות למובייל והכנת האתר ל SEO במגוון מובנים שונים כך שהתשתית תהיה כבר מוכנה לתחילת עבודת הקידום המקצועית עליו.

    איך מבצעים קידום במנועי החיפוש?

    ראשית כדאי לדעת שמלבד גוגל יש מנועי חיפוש נוספים, אולם משום שגוגל הוא מנוע החיפוש החכם והמתקדם ביותר מבחינת האלגוריתם שלו, הבינה המלאכותית והצגת התוצאות הרלוונטיות ביותר לגולשים – מנועי חיפוש אחרים "מעתיקים" פרמטרים רבים שגוגל מכילה באלגוריתם שלה. לכן, כאשר מדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש לרוב מתכוונים לקידום בגוגל, אשר לרוב גם משפיע על קידום במנועי חיפוש אחרים (לפחות אלה הבינלאומיים המובילים). האלגוריתם של גוגל בנוי ממאות פרמטרים שונים המשפיעים על ציון האיכות, הסמכות והדירוג של האתר לטובה או לרעה. פעולות טובות יעודדו את גוגל לשפר את מיקומי האתר שלכם במנוע החיפוש ואילו פעולות לא חוקיות או כאלה שמנסות לנצל פרצות באלגוריתם או לבצע מניפולציות על המנוע על מנת להתקדם במעלה התוצאות שלא בצורה טבעית – תוביל לענישה על ידי גוגל ולעתים אף לזריקת האתר מתוצאות החיפוש.

    רק חלק מן הפעולות שחברת הקידום תספק לכם:

    אז כפי שאמרנו יש מאות פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל. אלה מושפעים מעשרות פעולות שונות שבעל האתר או חברת הקידום מטעמו יבצעו לצורך קידום האתר. העדיפות תהיה לשכור איש מקצוע, החי את התחום יום יום, ער לעדכונים ולשינויים במנוע החיפוש ובתחום בכלל ויודע לבצע את עבודת הקידום בצורה נכונה. עבודה לא מקצועית מחוסר ניסיון או ידע עשויה כאמור להוביל לענישה ומוניטין רע לאתר ובעליו אשר עשויה להקשות על החזרת האמון של גוגל באתר לאחר מכן והחזרתו לתוצאות. כמו כן, מכיוון שיש הצורך בשימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שרבים מהם עולים כסף ויש הצורך לדאוג לתכנים לאתר ומחוצה לו ולבצע פעולות שונות שאינן בהישג ידו של בעל העסק – הרי שבכל מקרה עדיף לייצא את העבודה לחברת קידום מקצועית. הנה חלק מהפעולות שחברה כזו תבצע כחלק מעבודת הקידום על האתר:

    • הכנת תכנים לאתר – כחלק מעבודת הקידום צריך לשמור על האתר מעודכן בתדירות סבירה ומעלה, כמובן בהתאם גם לאתרים מתחרים בתחום ותדירות העדכון שלהם. גוגל אוהבת לקדם אתרים רלוונטיים המכילים גם מידע רלוונטי ולכן תכנים חדשים ורלוונטיים העולים דרך קבע לאתרים ועדכון האתר בתדירות טובה תתרום לקידום האורגני של האתר שלכם.
    • מחקר מילות מפתח ובניית היררכיית תוכן נכונה – מאחורי עבודת הקידום יש הרבה שכל ויצירתיות. יש כלים שניתן להשתמש בהם לבצע מחקר מילות מפתח כדי לראות כמה חיפושים חודשיים מוערכים יש לביטויי מפתח מסוימים וכדי לגלות ביטויי מפתח נוספים שעשויים להיות רלוונטיים. צריך לבחור את הביטויים הטובים ביותר לעסק בהתאם לתקציב שלו, תיאום הציפיות מולו, רמת התחרות על אותם ביטויים ועוד.
    • שיפור ביצועי האתר – שיפור מהירות הטעינה והגלישה באתר, שיפור ההמרות באתר, שיפור חוויית המשתמש בו והאינטראקציה עם הגולשים.
    • התקנת תוספים וכלים שונים – שישדרגו את העבודה על האתר, יסייעו באיסוף מידע ואנליטיקס ועוד.
    • אופטימיזציה לתכנים קיימים באתר – התאמת התכנים באתר למנועי החיפוש מצד אחד אך גם לגולשים מצד שני, עדכון מטא תגיות מסוגים שונים, אופטימיזציה לתמונות באתר ועוד.
    • בניית קישורים – חלק מרכזי בעבודת הקידום הוא בניית קישורים פנימיים בתוך האתר וקישורים נכנסים אל האתר מרחבי הרשת שיהיו כמעין המלצות על האתר. מדובר בתחום מקיף ועדכוני גוגל רבים הנוגעים לנושא זה ולכן חשוב לבצע את העבודה בצורה נכונה ומקצועית.

    לסיכום, קידום אתרים נס ציונה הוא שירות שכיח עבור בעלי עסקים בעיר ובאזור. אזור המרכז בכלל הוא אזור עמוס בעסקים ועצמאיים המספקים שירותיהם ומתחרים על לב התושבים במקום. אם אתם רוצים להוביל את התחרות בתחום שלכם ולהגדיל את החשיפה לעסק שלכם, ליהנות מלקוחות רבים יותר ולשפר את המוניטין של העסק ביחס למתחרים שלכם על הדרך צרו עמנו קשר בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב ואנו נשמח לקחת אתכם כמה צעדים קדימה.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו