Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים ביבנה

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    יבנה היא עיר קטנה במחוז מרכז אך נחשבת גם למקום יפיפה עם בתי קרקע רבים ומקום מומלץ מאוד למגורים עבור משפחות צעירות. העיר ידועה באחוז הגבוה של תלמידים המסיימים לימודים עם תעודת בגרות מלאה ועל כן מראה על איכות האוכלוסייה במקום. בתי עסק הפועלים בתוך העיר ובסביבה וודאי ירצו לבצע קידום אתרים ביבנה שיתמקד בקהל המקומי וישים אותו במרכז. יש לכך כמה שלבים החל מאפיון העסק וקהל היעד ועד לעבודה המקצועית הנעשית בשטח.

    קידום אתרים ביבנה: הכרת קהל היעד המקומי

    הכרת קהל היעד שלכם היא מאפיין חשוב לכל עסק. עסקים שנפתחו לפני שהכינו לעצמם תכנית עסקית (שכוללת בין היתר אפיון של קהל היעד והיכן הוא ממוקם) ייעשו את האפיון הזה בדרך כלל כאשר הם ייצמדו לראשונה לחברת פרסום כלשהי. בין אם הפרסום הוא פיזי או דיגיטלי ישנה חשיבות לפרמטר זה כיוון שכל המסרים השיווקיים, התכנים, העיצובים, השירותים – הכול כדי לבנות סכמה של קידום ממוקד ככל האפשר לאותו קהל יעד. לדוגמה: ביבנה כ-70% מהתושבים מתחת לגיל 40 – הידעתם את זה וכמה זה משמעותי? 35% מסך התושבים בעיר הם לא יותר מבני 21. זה אומר שאם העסק שלכם פונה לקהל בוגר יותר כדי יהיה עליכם להרחיב את העסקים ליישובים סמוכים וערים קרובות. אם הקהל שלכם הוא קהל צעיר יותר – אתם יודעים כעת מה פוטנציאל האנשים בעיר שעשויים להתעניין בכם ובהתאם לכך לבנות את העסק שלכם, את השירותים ואת ההוצאות שלכם.

    שימוש בגוגל מיי ביזנס כצעד ראשון:

    גוגל מיי ביזנס הוא פיתוח חדש יחסית של גוגל שבו תוכלו לרשום את העסק שלכם במאגר העסקים של גוגל. מדוע זה טוב לעשות את זה? לגוגל יש הרי מפה שממפה את כל הארץ (והעולם למעשה) ועל כן בהתאם למיקום שלכם היא תוכל להציע לכם תוצאות רלוונטיות לאזורכם. פרמטר נוסף הוא ביטוי הכולל אזור מסוים. לדוגמה "ספר ביבנה" יראה לכם ספרים הנמצאים ביבנה. מלבד החשיבות של קידום אתרים ביבנה באופן מקומי לאותו ספר בתוצאות האורגניות, הרי שגם העשרת התוצאות עם גוגל מיי ביזנס יכולה לתרום לכם להופיע בצורה בולטת אל מול עסקים אחרים בתוצאות והיא גם מסייעת לשיפור הדירוג והמיקומים שלכם. כך למשל כדאי להוסיף את הכתובת של בית העסק, שעות פתיחה, טלפון של בית העסק, תמונות מבית העסק, מידע על בית העסק וכמובן הנעה לפעולה.

    פיצ'רים חדשים שכדאי להשתמש:

    גוגל כל הזמן מחפשת לעדכן את מנוע החיפוש כדי לשדרג את התוצאות המוצגות לגולשים. לאחרונה הם הוסיפו מספר פיצ'רים מדליקים לתצוגת התוצאות במנועי החיפוש שמטרתם בעיקר לשפר את התצוגה הוויזואלית לגולשים. על הדרך הפיצ'רים הללו חוסכים לגולש קריאה מרובה של פרטים אודות העסק כדי לראות מה הוא מחפש. לדוגמה: פיצ'ר המחירים המתאים לבתי מלון ובתי הארחה שונים וגם לצימרים המעוניינים להציג באופן ישיר את המחירים שלהם לפי דילים מסוימים או כתובת בארץ עבור הגולשים. הם יראו את הדילים בתוצאות החיפוש עוד מבלי להיכנס לאתר שלכם! פיצ'רים נוספים שכדאי להשקיע בהם הם פנקס הביקורות של הלקוחות שלכם שיכולים לתת לכם ציון ולהשאיר תגובה עליכם, אייקונים שתוכלו להוסיף לתוצאות שלכם לגבי בית העסק ועוד.

    חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ הנה חברת פרסום מהמובילות והגדולות בישראל. החברה דוגלת בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת, כלים מקצועיים ברמה גבוהה (שחלקם פרי פיתוח של החברה) ועובדים מקצועיים עם התמחויות בנישות שונות בשיווק הדיגיטלי. קידום אתרים הוא ההתמחות שלנו ואם יש לכם עסק ביבנה או בסביבה שאתם רוצים לקדם אותו אנו נשמח להיות אלה שמובילים את העסק שלכם להצלחה.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    קידום אתרים ביבנה שמביא לכם תוצאות חברת קידום אתרים ביבנה שמביאה לך חשיפה גדולה באינטרנט

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו