Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים גדרה

    להנות ממבחר מידע על עולם תוכן שלם בתחום הדיגיטל

    גדרה היא מושבה קטנה באזור המרכז ומונה מעל 28 אלף תושבים. בשל כמות התושבים המועטה באזור, בתי עסק במושבה נדרשים להתפתח לכדי מתן שירותים באזורים נוספים הסמוכים על מנת להרחיב את קהל הלקוחות. לשם כך צריך להשקיע בקידום אתרים מקומי כיוון ששירותי קידום אתרים גדרה בלבד כבר לא מספיקים עבור אותם בתי עסק מקומיים.

    קידום אתרים בגדרה: מהו קידום אתרים מקומי ולמה שעסק בגדרה יצטרך אותו?

    על מנת שעסק יעבוד הוא צריך לקוחות והרבה. ישנם עצמאיים ועסקים קטנים שיכולים להתפרנס בצורה יפה מהקהל המקומי או אשר מקבלים לקוחות מכל רחבי הארץ – כמו למשל מסעדה טובה שהשם שלה הולך לפניה, בית הארחה באזור וכו'. על מנת להתרחב לקהלים נוספים יש צורך לעשות קידום אתרים מקומי וממוקד לאזורים הסמוכים כמו למשל: קדרון, באר טוביה, גדרות, מ"א ברנר וכו'. 

    קידום אתרים מקומי הוא למעשה שירות של קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל עם דגש רב על המיקום הגיאוגרפי. לאחר העדכונים האחרונים של גוגל בנושא הקידום הלוקאלי, אנו עדים להתעוררות בקרב הקהל הישראלי של קידום עסקים בגוגל על פי הכתובות שלהם והסמיכות שלהם למשתמש. גוגל הרי רוצה לספק את התוצאות הכי מדויקות, טובות ורלוונטיות לגולשים שלה ולכן אם הגולש מחפש למשל "משלוחים בגדרה" הרי שגוגל ירצו להציע לו בתי עסק המספקים משלוחים בגדרה. כמובן שאתם תרצו לבצע מחקר מילות מפתח, לראות מה אנשים בדיוק מחפשים, מה נפח החיפושים החודשים, באילו ביטויים כדאי להשקיע, כמה קהל פוטנציאלי זה יכול להביא וכו'.

    יתרונות קידום אתרים מקומי בגדרה:

    • פחות תחרות – אחד היתרונות הבולטים בקידום אתרים מקומי הוא שיש פחות תחרות. כאשר מקדמים ביטויי מפתח כלליים יותר, התחרות שם יכולה להגיע למיליוני תוצאות בגוגל. וכאשר התחרות גבוהה יותר, ההתקדמות במעלה תוצאות החיפוש הינה קשה יותר ואורכת יותר זמן. כאשר בוחרים בביטויים ממוקדים יותר וספציפיים יותר התחרות יכולה להיות נמוכה בהרבה ולאפשר תוצאות מהירות יותר.
    • יותר תנועה – אולי לביטויים ממוקדים יותר יש פחות נפח חיפושים חודשי, אולם הקלות היחסית של קידום ביטויים אלה לעומת ביטויים כלליים ותחרותיים יותר מאפשרת פריסה גדולה יותר של ביטויי מפתח לקידום עבור האתר והתוצאות גם מהירות יותר. על כן, בסיכום הכללי גם מגיעה יותר תנועה לאתר והרבה יותר בקלות מאשר בביטויים הכלליים.
    • תנועה ממוקדת יותר – נניח שיש לכם חנות מכולת בגדרה. אדם המתגורר במושבה יחפש את חנות המכולת הסמוכה אליו וימצא אתכם. אין לכם עניין בכך שאנשים מאזורים אחרים בארץ ימצאו אתכם בגוגל תחת הביטוי "מכולת" וכנראה גם לא תחת הביטוי "מכולת במרכז".
    • עבודת קידום ממוקדת יותר – כאשר עבודת הקידום ממוקדת מטרה ומכוונת כולה לטובת הקידום הלוקאלי, או במקרה שלנו – קידום אתרים גדרה, הרי שכל האתר כולו פועל לטובת קידום העסק באזור זה. העבודה תהיה יותר מדויקת, מקצועית וגם הסורקים של גוגל יבינו שהעסק מספק שירותים באזור זה. שילוב של מיקוד לצד שמירה על איכות האתר והתכנים בו תסייע להתקדם במעלה התוצאות גם בקידום הלוקאלי.
    • תוצאות יפות יותר ויזואלית – לקידום המקומי של גוגל יש פיצ'רים מדליקים כמו אייקונים צבעוניים או תמונות, דירוגים ותגובות שניתן להוסיף דרך גוגל מיי ביזנס. שדרגו את הנראות שלכם בתוצאות החיפוש על מנת להבליט את עצמכם על פני המתחרים שלכם.
    • אפשרות לעקוף מתחרים גדולים – ולבסוף אחד היתרונות הגדולים ביותר של הקידום המקומי הוא שעסק קטן בגדרה למשל יכול לעשות קידום אתרים מקומי תחת הביטויים הקשורים באזור זה – וכך לעקוף גם רשתות ובתי עסק גדולים המספקים את אותו שירות. למידע נוסף צרו קשר עם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב.

     

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    חברת קידום אתרים בחדרה שקפיצה את העסק שלכם באינטרנט חברת קידום אתרים חדרה: מיצרים לקוחות ללקוחות שלנו - לאוס מדיה ואינטראקטיב

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו