Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום בעלי מקצוע

    קידום בעלי מקצוע הוא מעט שונה מקידום חברות ועסקים אחרים. ביסודו של דבר כל עסק הוא ייחודי בפני עצמו וייתכן ויצטרך תוכנית שיווק שונה מעסק אחר, לעתים גם עבור אלה העוסקים באותו התחום. בעלי מקצוע המספקים את שירותיהם מדלת לדלת, או כאלה המספקים ייעוץ או שירותים דרך המשרד שלהם – הנם אנשי מקצוע שכל או רוב העסק שלהם מוטל על כתפיהם, הם המותג שהם מקדמים ולכן גם האופן שבו מפרסמים את בעל העסק ללקוחות הוא מעט שונה. אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב מקדמים מאות בעלי מקצוע ועצמאיים בישראל במגוון דרכים יצירתיות.

    קידום בעלי מקצוע באמצעות מקומונים ושטחי פרסום:

    מקומונים הם אתרי אינטרנט בנושאים חדשותיים לרוב המתמקדים באזור מגורים מסוים בארץ. למקומונים כוח פרסומי עוצמתי כיוון שכל הגולשים באתרים שלו הם תושבי האזור ולכן אם אתם בעלי מקצוע המספקים שירותיכם באותו אזור אתם רוצים להיות שם. בבעלותנו קבוצת מקומונט המפעילה מגוון מקומונים פעילים לאזורים רבים בארץ, כמו גם שת"פ עם מקומונים אחרים נוספים שבהם נוכל לקדם אתכם, בין אם על ידי רכישת שטח פרסום וויזואלי ובין על ידי קידום אתרים באמצעות כתבות יח"צ והגברת החשיפה לשירותים שלכם.

    קידום באמצעות אינדקסים ואתרים:

    יתרון נוסף של בעלי המקצוע הוא שיש אתרים רבים להשוואות מחירים וכן אינדקסים שונים המתמחים בשיתוף אנשי מקצוע ופרטי העסק שלהם שתוכלו להכניס את עצמכם לאותם אינדקסים ולאפשר להם לשתף את השירותים והמחירים שלכם ואפילו את המלצות הלקוחות שלכם (אתרים כמו "המלצה" ו"איזי") כדי להשיג לקוחות פוטנציאליים חדשים.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      קידום בעלי מקצוע ברשתות החברתיות:

      זה לא סוד שהרשתות החברתיות תופסות מקום נרחב בחיינו. מרבית האוכלוסייה בישראל מעבירה שעות רבות בפייסבוק, באינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכן רשתות חברתיות אחרות. טוב יעשה בעל המקצוע אם יקדם את עצמו ברשתות החברתיות ויש דרכים רבות לעשות זאת אך הדבר החשוב ביותר הוא לפרסם רק באזור הרלוונטי שבו בעל המקצוע מספק שירות. המפתח יהיה הכנה ושיתוף של תוכן על בסיס יומי כדי להישאר בתודעה של הקהל, לצבור עוד קהל עוקבים ולקרב אותו אליכם. כך תוכלו גם לקדם את השירותים שלכם ולהגדיל את ההכנסות וגם להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם והחשיפה אליכם.

      קידום אורגני מקומי לבעלי מקצוע:

      קידום אורגני היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות בדיגיטל וגם ההתמחות שלנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, קידום בעלי מקצוע באינטרנט באמצעות קידום אורגני הוא שירות שכיח היום בעיקר בשל העדכונים האחרונים של גוגל, המקדמים עסקים קטנים המפרסמים את עצמם בצורה ספציפית יותר על פני הרשתות הגדולות. מה שאומר מבחינתכם כבעלי מקצוע עצמאיים – שאם יקדמו אתכם באמצעות קידום אורגני מקומי, לאזור ספציפי בו אתם מספקים את השירות שלכם או את רוב השירותים שלכם – תוכלו בהחלט להתברג גבוה בתוצאות החיפוש ולקבל עבודה רבה מהתנועה שתגיע מגוגל.

      פרסום ממומן בגוגל לבעלי מקצוע לקבלת עבודות מידיות:

      אחת הטכניקות הטובות ביותר עבור בעלי מקצוע לקבל עבודה מידית היא באמצעות קמפיין קידום ממומן. מכיוון שרוב הבעלי המקצוע הם העובדים היחידים בעסק שלהם וזה אומר שמדובר גם בעסק קטן התלוי בכמות לקוחות מסוימת או הכנסה מסוימת במהלך החודש, הרי שחשוב לדאוג לייצר את ההכנסה הזו ללא קשר לתוכניות פרסום לטווח הארוך (כמו קידום אורגני למשל או בניית קהל עוקבים ברשתות החברתיות). על כן הקצאת חלק מתקציב הפרסום לגוגל יעזור בקידום מהיר של בעלי המקצוע והשירותים שלהם. אם אדם יחפש את השירותים שאתם מספקים באזור שבו אתם מספקים שירות – אתם תוכלו להופיע בין התוצאות הראשונות ולהרוויח את הלקוח הזה ולקוחות רבים אחרים. נכון שבטווח הקצר מדובר גם בהוצאה אך אם חברה מקצועית ומנוסה תנהל עבורכם את הקמפיין גדלים הסיכויים שהוא יהיה רווחי מאוד שגם תרצו להמשיך אותו בחודש שאחרי.

      מגוון המלצות של בעלי מקצוע על קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב

      המלצה של נגר:

      המלצה של חשמלאי:

      המלצה של מעצבת פנים:

      המלצה של שיפוצניק:

      לרכישת שירותי קידום בעלי מקצוע באינטרנט צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ והכוונה לקידום העסק שלכם בדרך הנכונה ביותר עבורכם ועבור התקציב שלכם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך