Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים שלילי

    קידום אתרים שלילי בגוגל

    קידום אתרים שלילי (NEGATIVE SEO) הוא הגדרה אשר סותרת את עצמה לכאורה, שהרי אם נחשוב על מונח כמו קידום אתרים ברור לנו כי הוא נועד לפרסם את האתר באופן חיובי, להביא אליו לקוחות ולגרום לגולשים לבצע בו פעולות שונות. על כל פנים, במסגרת קידום אתרים שלילי ההפך הוא הנכון וזאת משום שמדובר באסטרטגיה מפוקפקת וזדונית שבה נוקטים בדרך כלל מקדמי האתרים כדי "להוריד" אתרים של מתחרים ולהעלות את האתר שהם מעוניינים לקדם.

    מתי הומצאה אסטרטגית קידום אתרים שלילי?

    בשנת 2011 נודע כי חברה בשם Overstock.com עודדה גולשים לבצע בניית קישורים לאתרה בתמורה להנחה של 10% בעת רכישת מוצריה. כשבועיים לאחר המקרה הזה התגלה כי חברת J.C. Penny קידמה אתרים באמצעות בניית בלוגים מזויפים במטרה לקדם את האתר שלה באמצעות מילות מפתח רבות. מקדמים אשר ראו כי חברה זו נענשה על ידי גוגל, הגיעו למסקנה שהם יכולים להפיץ קישורי ספאם לאתרי המתחרים כדי שגוגל תעניש אותם.

    קידום שלילי – כיצד עושים זאת?

    קיימות אפשרויות שונות לפגוע באתר שלכם ולהוריד אותו בדירוג הנוכחי בתוצאות החיפוש האורגניות, אלה כמה מבין השיטות הקיימות לביצוע קידום אתרים שלילי בגוגל:

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      • קישורי ספאם – אחת השיטות הנפוצות ביותר לפגוע באתר היא להפציץ אותו בקישורי ספאם עם אותו טקסט עוגן. היום קל לעשות זאת באמצעות הזמנת שירותים של הפצצת קישורי ספאם מאתרים מפוקפקים אשר עוסקים בסחר בנשים, מין או הימורים. הפצת הקישורים הבעייתיים מתבצעת בדרך כלל על ידי תוכנה אוטומטית אשר פותחת במקביל גם פרופילים מזויפים הכוללים קישורים רבים או באמצעות הודים שמציעים חבילות קישורים באתרי מארקטפלייס, כמו למשל באתר הפופולרי פייבר.
      • הפניית דומיינים – קנייה של "דומיינים שרופים" שנענשו בעבר על ידי גוגל והפנייתם באמצעות הפניית 301 לדומיין שמעוניינים לפגוע בו בצורה זדונית, על מנת לנסות להעביר את העונש מאתר לאתר.
      • פריצה לאתר – מקדם אתרים הפועל באופן בלתי חוקי יכול לשכור את שירותיו של האקר מקצועי כדי שזה יפרוץ לאתר וישתול בו קישורים חיצוניים למקורות לא תקינים או מחיקת עמודים קיימים. ההאקר יכול לעשות זאת במיומנות כה רבה, עד שלבעל האתר ייקח זמן להבין שהאתר שלו נפרץ ונמחקו ממנו עמודים כאשר במקומם התווספו אליו עמודים נוספים זדוניים.
      • תוכן מועתק – מקדמי אתרים יודעים שהוספת תוכן משוכפל פוגע בדירוג האתר בגוגל. משום כך, יכולים המקדמים להעתיק תכנים חדשים של אתרים מתחרים לאתרי ספאם סמכותיים. האלגוריתם של גוגל לא תמיד יכול לזהות את האתר המקורי אשר הפיץ את התוכן ולכן היא עלולה לשייך את אותו התוכן לאתר ספאם.
      • פרסום מאמרים שליליים – מאמרים בלתי מחמיאים על המתחרים בתוצאות האורגניות פוגעים בתדמית ובמוניטין עוד בשלב החיפוש. מקדמי אתרים המפרסמים מאמרים שליליים על חברות שונות גורמים לכך שהביטוי השלילי מתקשר לחברה בהשלמה האוטומטית של גוגל בטווח הרחוק.
      • ביקורות מזויפות – לעסקים שמופיעים בתוצאות המפות של גוגל או רשומים בגוגל דרך גוגל מיי ביזנס ניתן להוסיף דירוג לבית העסק. מקדמים שמעוניינים לפגוע במתחרים עלולים לזייף תגובות שליליות, לתת ציונים נמוכים לבתי העסק ואף לתאר בתגובות ניסיון שלילי שהם עברו כלקוחות אשר לא היה ולא נברא מעולם.

      מקדימים תרופה למכה

      על מנת להיות מעודכנים במצב אתרכם ללא עלויות נוספות צריך להיות מחוברים לכלי מנהל האתרים Google Search Console, מומלץ גם לעשות שימוש במערכת ההתראות של גוגל (Google Alerts) על מנת לקבל התראה בכל פעם שמישהו מזכיר את שם המותג שלכם ברשת, יכול להיות שיהיה מדובר בהתראה חיובית אך גם בהתראה שלילית. אם תהיו מעוניינים לשלם, תוכלו להשתמש גם בכלים לבדיקת קישורים נכנסים כגון MozAhrefs וכמובן מג'סטיק שדרכם ניתן לעקוב אחרי הקישורים שמופנים לאתר/דומיין, חשוב לציין שכל כלי מציג מידע מעט שונה ולכן מומלץ להשתמש לפחות ב 2 כלים שונים על מנת לקבל פרספקטיבה רחבה. כלי נוסף בתשלום שמתיימר לאחד בין כל הכלים ולשלוח התראות ישירות למייל נקרא monitor backlinks המאפשר לקבל אינדיקציה קבועה על כל הקישורים הקיימים והחדשים שמקשרים לכתובת הדומיין. ניתן גם לבדוק האם התבצע העתקה של התכנים מאתרכם על ידי Copyscape שמציג האם התוכן שלכם הוא תוכן כפול, לפעמים יהיה מדובר בסתם גנבה של זכויות יוצרים ולא בהכרח חלק מניסיון לביצוע של קידום אתרים שלילי.

      התראה של גוגל

      אסור להיות שליליים!

      אם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם את העונשים של גוגל, כדאי לנקוט בכמה פעולות. ראשית, לא מומלץ להשתמש בקישורי ספאם לצורך קידום האתר או לפרסם תגובות שליליות על המתחרים, זכרו שכשם שאתם יכולים לפעול בדרך לא כשרה כלפי המתחרים שלכם, כך הם יכולים להפעיל את אותן השיטות כלפיכם. שנית, חשוב לבנות פרופיל קישורים חזק ולפרסם תכנים איכותיים באתר באופן קבוע, מכיוון שהם יכולים לשמור על מיקומכם ובעתיד אפילו להקפיץ את האתר שלכם למקומות הגבוהים בגוגל. כך שגם אם יש לכם היסטוריית קישורים בעייתית כתוצאה מקידום אתר באסטרטגיית כובע שחור, הקידום עצמו לא ייפגע. ולבסוף, לא כדאי להסתמך רק על החשיפה האורגנית של גוגל כדי להביא תנועה לאתר העסק, מומלץ להביא לקוחות דרך ערוצים נוספים באינטרנט כמו פרסום בפייסבוק וביוטיוב, פה לאוזן או אפילו דרך ערוצי אוף ליין.

      קידום אתרים חיובי 🙂

      מעבר לכך, אם אתם סובלים כיום מקידום שחור שלילי ונגטיבי שמתבצע על האתר שלכם, אך אינכם יודעים כיצד להתמודד אתו, זכרו שאתם לא לבד. חברה מקצועית עם ניסיון יכולה להבדיל בין קישורים רעים לקישורים טובים ובכך לסייע לכם להילחם בתדמית השלילית שנוצרה לכם בלא אשמתכם בעזרת הכנת קובץ דחיית קישורים וביצוע מגוון פעולות חשובות נוספות, ניתן להחזיר עטרה ליושנה ולסייע לכם בבניית תדמית חיובית חזקה ואיתנה בגוגל.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך