Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אתרים לרופאים

    כל שירותי הקידום לרופאים ומרפאות תחת קורת גג אחת!

    קידום אתרים לרופאים ומרפאות פרטיות

    מרבית הלקוחות של מרפאות וקליניקות פרטיות מגיעים באחת משתי הדרכים הבאות: דרך המלצה מחברים או בני משפחה או באמצעות חיפוש אונליין של רופא מומלץ או קליניקה מומלצת, בדרך כלל החיפוש יתבצע גם עם דגש על האזור כיוון שאנשים מעדיפים מרפאה הקרובה אליהם בדרך כלל. רופאים ובעלי קליניקות פרטיות המספקים שירותי רפואה באופן פרטי צריכים להביא את הלקוחות בעצמם ולכן משקיעים בבניית אתר אינטרנט מקצועי לקליניקה וכן בפרסום שלו ברחבי האינטרנט. קידום אתרים לרופאים תהיה האופציה הטובה ביותר שכן משלבת מגוון יתרונות מלבד הלקוחות המגיעים דרך גוגל, כמו למשל שיפור המיתוג והמוניטין של החברה, מיצוב החברה ביחס למתחרים ועוד.

    צעדים ראשונים – אפיון הקליניקה וקהל היעד של הרופא:

    קידום אתרים למרפאות או בכל נישה ספציפית אחרת צריך להתחיל משלבי אפיון, מחקר ובניית אסטרטגיה נכונים. בעידן שבו התחרות כל כך גבוהה כמעט בכל תחום ובוודאי בתחום הרפואה, הרי שחשוב לבנות את התשתיות ואת תכני הפרסום שלנו בהתאם לקהל היעד שלנו, לברר היכן הוא נמצא, מה הוא מחפש ואיך להגיע אליו ולבנות אסטרטגיית קידום אורגני המותאמת לכך. 

    • אפיון הקליניקה יכלול את שירותי הקליניקה, צוות הרופאים והעובדים במקום, כתובת, מיקום, מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, יתרונות הקליניקה על פני מתחרים, חזון החברה ועוד. 
    • אפיון קהל היעד יכלול את הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, באיזה גיל הם, מה הבעיות שלהם, מה הצרכים שלהם, מה הם עשויים לחפש כדי למצוא רופא מתאים וכו'.
    • מחקר מילות מפתח – בהמשך לסעיף הקודם. חשוב לבחור בביטויי מפתח שקהל היעד שלכם עשוי לחפש ולא סתם בביטויים כלליים. גם תגדילו את הסיכוי לקבל יותר תנועה ותנועה איכותית יותר ואף ליהנות מפירות הקידום בטווח קצר יותר בדרך כלל. לדוגמה: אם יש לכם קליניקה בתחום רפואת השיניים אז לקדם ביטוי כמו "רפואת שיניים", על אף שהוא קשור לתחום שלכם, הוא אינו מומלץ. במקום זה עדיף לקדם ביטוי כמו "רופא שיניים מומלץ" או "רופא שיניים + שם העיר/האזור שבו הקליניקה פועלת". 

    בניית אתר מותאם לקידום אתרים אך גם לצרכי המרפאה:

    בנייה וקידום אתרים הם שירותים שבדרך כלל הולכים ביחד ויש לכך יתרון אחד מאוד גדול, זאת מלבד החיסכון בעלויות בכל שירות בנפרד ובעבודה מול חברה אחת. היתרון המשמעותי ביותר הוא התאמת האתר לצרכי הקידום כבר משלבי הבנייה שלו. לא רק שזה יחסוך לכם כסף וזמן בהמשך גם תוכלו לחסוך עונשים מגוגל ולהתחיל עם אתר נקי ומוכן לקידום. בנוסף, שימו לב שאתם כוללים באתר גם את יתר המערכות והדברים שאתם צריכים לשיפור השירות וחוויית הלקוח באתר ובקליניקה. לדוגמה: לכלול באתר מערכת להזמנת תורים. 

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      יצירת תכנים לאתר של מרפאה:

      אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אתרים לרופאים וקידום אתרים בכלל הוא יצירת התכנים לאתר ולתשתיות השונות המקדמות את האתר. כאשר מדובר בתחום מורכב כמו רפואה למשל הרי שלא כל כותב תוכן יכול להכין עבורכם תכנים אלו וכי חשוב לוודא שגם כותב/ת התוכן שעובדים על התכנים מכירים בחשיבות של הדיוק בתכנים. הנחיה רפואית לא נכונה במאמרים שכתובים על שמכם יכולים להוות בעיה לא קטנה. משום כך רופאים לעתים רבות מעדיפים להכין את התכנים בעצמם או כאמור להוסיף משפטי אזהרה באתר שהמידע באתר הוא אינו תחליף לייעוץ רפואי מקצועי מרופא מומחה. הכנת התכנים לאתר ישמרו על האתר מעודכן לעתים קרובות, ידאגו שהתוכן יהיה רלוונטי ונכון עבור קהל היעד וכן התכנים גם יבנו את היררכיית התוכן של האתר לפי ביטויי המפתח הראשיים שנבחרו לקידום.

      קידום אתרים לרופאים על ידי חברה בעלת ניסיון בתחום

      אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב מתמחים בשירותי קידום אתרים לרופאים וקידום אתרים לפי נישות שונות וממוקדות, לחצו על הסרטון למטה ותראו המלצה של מרפאת שיניים שעברה אצלנו תהליך של קידום אתרים לרופאים. אתם מוזמנים ליצור קשר בטופס למטה או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות מותאם עבור המרפאה שלכם!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך