Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים ברוסית

    קידום אתרים ברוסית במנוע החיפוש של גוגל למי זה מיועד?

    יש בבעלותכם עסק או חברה וחלק ניכר מהלקוחות שלכם דוברי רוסית? אתם מספקים שירות או מוצר בשפה הרוסית? אולי אתם מעוניינים בחשיפה נוספת באינטרנט ולהגיע לקהל יעד משמעותי נוסף? כנראה שהמאמר הזה יכול להיות רלוונטי עבורכם. אז לפני שנרחיב על תהליך הקידום האורגני בשפה הרוסית, נסביר בקצרה מזה בכלל קידום אתרים ברוסית.

    קידום אתרים ברוסית בגוגל – מה זה אומר?

    קידום אתרים ברוסית במנוע החיפוש של גוגל הינו קידום ופרסום אתר בשפה הרוסית בדרך אורגנית ולא ממומנת. קידום אתר ברוסית מיועד לקהל היעד הרוסי, המחפש מוצר או שירות בשפה הרוסית בישראל. כיום אתר אינטרנט מהווה אמצעי משמעותי עבור עסקים חברות וארגונים לפרסום ושיווק שירותי מידע ומוצרים מקוונים. אז אם אתם מעוניינים להגיע בצורה נוחה ונגישה לקהל הרוסי, קידום אתרים אורגני זה הפתרון האידאלי לחשיפה נוספת עבורכם במנוע החיפוש.

    למה כדאי לי לקדם אתר ברוסית בישראל?

    • חיפוש בשפה הרוסית בגוגל – קיימים אלפי גולשים בארץ שמחפשים בגוגל בשפה הרוסית משקולי נוחיות והרגל. לפעמים כל הממשקים ברוסית וחלק נכבד מהגולשים מבצעים חיפוש קולי ברוסית. כאן ההזדמנות שלכם לשווק ולפרסם את עצמכם באמצעות קידום אורגני לדוברי רוסית.
    • בידול מהמתחרים – לייחד את עצמכם מהמתחרים שלכם, להציע מוצר או שירות נגיש במנוע החיפוש בשפה הרוסית. כלומר, להגיע ללקוח הרוסי ולהציג להם תוצאות חיפוש בשפה שהם מבינים בהתאם למה שהם מחפשים.

    האם יש צורך באתר נוסף ברוסית?

    אין שום צורך באתר נוסף, קיימת אפשרות להוסיף את השפה הרוסית באתר הקיים שלכם, לקידום האתר קיים צד נוסף והוא חוויית המשתמש, כלומר עד כמה הגולש מרוצה מחוויית הגלישה באתר שלכם. האפשרות לעבור משפה אחת לאחרת בצורה פשוטה וידידותית תקל על הגולש ותאפשר תנועה רציפה בתוך האתר. כמו כן, הקמת אתר נוסף מהווה הקמה של מתחרה (גם אם שני האתרים שלכם) מבחינת גוגל. בנוסף, מעבר מאתר אחד לאחר, תגדיל את אחוזי הנטישה (Bounce rate) וכתוצאה מכך לפגוע בתהליך הקידום האורגני.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      איך מתבצע תהליך קידום אתרים אורגני ברוסית?

      תהליך קידום האתר בשפה הרוסית זהה לכללי קידום אתרים אורגני בגוגל וכולל מגוון רחב של פעולות ותחזוקה שוטפת לאתר. תהליך זה דורש אורך רוח ובסופו של דבר משתלם לטווח הרחוק, הן מבחינת החזר השקעה והן מבחינת תנועה של קהל רלוונטי לאתר.

      • חקר מילות מפתח – בחינת מילות מפתח רלוונטיות שקהל היעד מחפש וימצא את האתר שלכם. חשוב לבחור בנוסף לביטויים הראשיים גם ביטויי זנב ארוך. ביטויי זנב ארוך רלוונטיים במיוחד כאשר החיפוש הוא חיפוש קולי ונוטה להיות יותר בשפה הטבעית מאשר הקלדת ביטוי קצר בחיפוש בגוגל.
      • חקר מתחרים – בחינת ואיסוף מידע על המתחרים בשוק לצורך בידול עסקי.
      • כתיבת תכנים – כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי לאתר הכולל שילוב מילות מפתח בצורה נכונה באתר, שימוש במילים נרדפות, הנעה לפעולה.
      • אופטימיזציה – התאמת האתר למנוע החיפוש של גוגל, שינוי כותרות ,שינוי תיאורי מטא, מהירות האתר, תיקון קישורים שבורים, בניית קישורים פנימיים.
      • בניית קישורים חיצוניים – קישורים איכותיים מאתרים סמכותיים לאתר. קישורים אלו משפיעים על דירוג האתר בעיני גוגל.
      • התאמה לנייד – עדכוני האלגוריתם של גוגל שמים לב לדגש על התאמת האתר למסכי הנייד. לכן התאמה רספונסיבית לאתר משפיעה על דירוג האתר במנוע החיפוש.

      פרסום למגזר הרוסי

      יש לי עסק, אני מעוניין להתרחב ולהגיע לדוברי רוסית בישראל

      מעולה, בקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב אנו מספקים מעטפת שיווקית רחבה לעסקים ומאחדים לכם את כל שירותי הפרסום באינטרנט במקום אחד. אז אם אתם מעוניינים לבנות אתר או לשדרג את האתר הקיים, לייצר חשיפה מקסימלית לעסק או לחברה בשפה הרוסית, צרו עמנו קשר בהקדם לייעוץ מקיף ללא עלות.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך