Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים בינלאומי

    קידום אתרים בינלאומי הוא סיפור אחר לגמרי מקידום אתרים בישראל. בעוד רובנו שקועים בביצה המקומית ובאפשרויות שיש לגוגל ישראל להציע עבור קהל העסקים הישראלי המוגבל לכמה מיליוני ישראלים המבצעים חיפושים בעברית, הרי שקידום אתרים בינלאומי מונה מיליארדי אנשים מכל רחבי העולם ואינספור אפשרויות לעסק. לא לכל עסק מתאים קידום אתרים בינלאומי זה נכון, לדוגמה מנעולן המספק שירותיו באזור מסוים בארץ (או אפילו בכל הארץ) לא יספק שירותי פריצת מנעולים לחו"ל וקרוב לוודאי שגם לא ימכור מנעולים לחו"ל. חברות אחרות שכן יכולות לספק שירותים/מוצרים מעבר לים בהחלט יכולות לחשוב בכיוון של קידום אתרים בינלאומי לאתר שלהן.

    מדוע לחברה ישראלית לקדם אתר בזירה הבינלאומית?

    הנטייה הטבעית של בעלי עסקים היא לרצות לפתח ולקדם את העסק כמה שניתן, הן מבחינת כמות הלקוחות בעסק והן מבחינת גובה ההכנסה, היקף השירותים, איכות השירות, איכות המוצר וכו'. עם כל הכבוד למדינת ישראל ולשוק המקומי, הוא יחסית מוגבל בכל הקשור לחברות שתיאורטית יכולות לספק שירותים ומוצרים מעבר לים. משום כך, חברה המעוניינת להתקדם ולהתפתח תרצה לשאוף גבוה יותר לקהל הבינלאומי ועל כן כל עבודת הקידום משתנה בהתאם.

    מהם ההבדלים בין קידום מקומי לקידום בינלאומי?

    תחרות – מנוע החיפוש הבינלאומי של גוגל ורמת התחרות בחו"ל היא גבוהה בהרבה מזו שבישראל.
    שפה זרה – קידום בשפה זרה בדרך כלל קשה יותר עבור עסקים ישראלים וחברות קידום ישראליות ולא כל חברה מספקת שירותים אלו או בעלת המשאבים לקדם עסקים בחו"ל.
    משאבים חדשים – דורש יצירת תוכן בשפה זרה, פיזור קישורים באתרים בינלאומיים, יצירת קשרים בחו"ל ושיתופי פעולה, בניית אתרי תמיכה בשפה זרה וכו'.
    תקציב – תקציב הקידום יהיה גבוה יותר מקידום בישראל.
    ניואנסים בהבנת השפה על ידי הבוט של גוגל – האלגוריתם של גוגל חכם יותר בכל הקשור לשפה האנגלית למשל וכן לשפות זרות מובילות, שלא כמו בשפה העברית שם עדיין אינו בקיא לעומק בשפה.
    איכות המאמרים – האיכות של התכנים המפורסמים באתר וברשת צריכה להיות גבוהה יותר והמאמרים צריכים להיות טובים יותר גם מבחינת השפה וההקשר של הביטוי המרכזי במאמר למה שנאמר בתוך המאמר (ניואנסים בשפה כבר אמרנו?)
    אופי קהל היעד – האופי של קהל היעד בחו"ל שונה מהאופי של הקהל הישראלי ועל כן גם התכנים צריכים להיות בנויים בצורה מתאימה.
    קידום מקומי ממוקד – בחו"ל ישנן מדינות המונות עשרות או מאות מיליוני תושבים (וכמה מדינות עם יותר מכך) ועל כן לעתים רבות תרצו לבצע קידום מקומי עד לרזולוציה של רחוב או אזור מסוים.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      מה קורה אם יש לי אתר בעברית ורוצה להוסיף לו שפות ולקדם אותו בחו"ל מבלי שיפגע בקידום בארץ?

      שאלה נהדרת. לעסקים המעוניינים לפנות גם אל הקהל המקומי בישראל וגם אל אתר בינלאומי יצטרכו לבצע קידום נפרד לכל שפה. קישורים בשפה העברית ובאתרים בעברית לקידום אתר בחו"ל לא יעזרו כל כך ולהיפך. בדרך כלל מה שבעלי אתרים יכולים לעשות הוא להקים סאב דיירקטורי (תיקייה נוספת בתוך השרת) או סאב דומיין לאתר. סאב דיירקטורי פחות מומלץ בכל מה שקשור לקידום אתר נפרד בזירה הבינלאומית כיוון שהוא פועל כתוכן נוסף באותו אתר ועל כן עשוי לפגוע בקידום בישראל ולהיפך. שימוש בסאב דומיין באתר בפני עצמו שניתן לעבור אליו בלחיצת כפתור דרך האתר יכול להיות הפתרון הטוב והנוח ביותר שכן סאב דומיין הוא בעצם אתר בפני עצמו, שהקישורים אל הדומיין הראשי אינם משפיעים על האתר החדש וגם לא התכנים שבאתר הראשי. כמובן שאפשרות נוספת היא לרכוש את אותו דומיין שיש לכם בישראל עם סיומת .COM ולקדם את זה כאתר בינלאומי של החברה שלכם במידה והדומיין פנוי כמובן.

      חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב מהמובילות בישראל לקידום אתרים בינלאומי ותשמח לספק לכם השירות הטוב ביותר עבור העסק שלכם ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך