Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים בזול

    קידום אתרים אורגני בגוגל לא חייב לעלות ביוקר

    אפשר למצוא קידום אתרים בזול, השאלה הנשאלת היא מה בתכלס אתם רוצים לקדם? כל פרוייקט SEO מתומחר בצורה שונה מכיוון שיש רמות תחרות שונות בתחומים שונים ב serp של גוגל. לצורך העיניין, ביצוע תהליך של קידום אתרים לעורכי דין יהיה בדרך כלל יקר הרבה יותר מבעלי מקצועות חופשיים אחרים בגלל התחרות ורמת ההשקעה הנדרשת באתר עצמו.

    ניתן לרכוש קידום אתרים בזול יחסית אם בוחרים בחברת קידום אתרים שמתמחרת את הפרוייקט בהתאם לדרישות של הלקוח ולא לפי מחיר קבוע מראש, לדוגמא קידום פורטל ענק מ – 0 עם המון מילות מפתח יהיה יקר מקידום לוקאלי של אתר תדמיתי קטן עם מספר ביטויים מצומצם. כאשר חברת הקידום מתמחרת באופן יחסי בהתאם לצרכי הלקוח את תהליך הקידום אפשרי לשלם על שירותי קידום אתרים בזול ועדיין להצליח להגיע לעמוד הראשון בגוגל בפרק זמן של עד שנה.

    איך אפשר למצוא קידום אתרים בזול ועדיין לא ליפול?

    בדר"כ קידום אתרים בפחות מ 1,500 ₪ בחודש יהיה מחשיד אך בשביל לשלם זול ועדיין לקבל את השירות המבוקש צריך לדעת למצוא נותן שירות אמין ומקצועי, איך עושים זאת בכל זאת? קבלו כמה דגשים חשובים:

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      1. בוחרים חברת קידום אתרים שלא ממוקמת באזור המרכז, שם השכירות של המשרד, ההוצאות והמשכורות של העובדים גבוהים הרבה יותר מאזור פריפריאלי כמו בדרום או בצפון הארץ.
      2. בוחרים חברה שיש לה תוצאות מוכחות בלבד, מקדמי אתרים בחברת קידום לא תמיד יודעים כמה הלקוח משלם, מבחינתם המטרה זה להביא את התוצאה ללקוח, בלי שום קשר לתקציב החודשי שהלקוח משלם לחברה.
      3. בחורים חברה (ולא פרילנסר) שיש לה כמות גדולה של לקוחות עם תקציבים גדולים וגב כלכלי גדול להשקיע באתרים כך שלמעשה אתם ממנפים את כמות התקציב הכוללת של הלקוחות SEO בחברה להצלחה הפרטית של האתר שלכם.
        קידום אתרים גם בזול

      בדר"כ "הזול הוא היקר" לכן צריך לדעת למצוא את האיזון הנכון בין התשלום לשירות עצמו כי אף אחד לא יכול להקדיש זמן רב הדורש גם הוצאת כספים לתכנים מעניינים וקישורים איכותיים, כיום רוב נותני השירותים (פרילנסרים וחברות) גובים עלות חודשית של בין 2000 ₪ ל 4000 ₪ על קידום אתרים אורגני בלבד (מבלי להתחשב בעלויות פיתוח, תחזוקה ואחסון אתרים), ישנם פרוייקטים מורכבים בינלאומיים שמתומחרים בעלות של 5,000 ₪ ואפילו עד 20,000 ₪ בחודש.

      קידום אתרים בזול יותר מידי 

      הצעה עם מחיר חודשי שצרכה להעלות סימני שאלה תהיה בדרך כלל בסכומים שמתחת ל 1,000 ₪ (12,000 ₪ בשנה), מכיוון שרק עלויות התוכן לקידום של אתר מתוכו ומחוצה לו מסתכמת בסכום הקרוב לזה ניתן להבין שההצעה לא תהיה אפשרית לביצוע בסופו של דבר, וזה עוד מבלי לחשב את שעות העבודה הנדרשות לביצוע על הפעולות שנעשות באמצעות כוח אדם (אסטרטגיה ואופטימיזציה) ואת העלויות של רכישת הקישורים והכתבות במהלך שנת הקידום.

      צריך להיזהר ולדעת להבדיל כאשר מדובר על קידום אתרים זול מידי שמתאפיין בקנייה או הפצצת קישורים זדוניים מאתרים בחו"ל שמתבצעים בדר"כ באתרים כמו פייבר, מדובר על קידום שחור שיכול להזיק לכם יותר מלהועיל, קידום אתרים מקצועי הוא שירות איכותי שכולל אסטרטגיה, תוכן, אופטימיזציה ובניית פרופיל קישורים טבעי לאתרכם.

      קידום אתרים בהתאמה לכל כיס!

      אם יש לכם תקציב שיווק מוגבל אפשר להתאים הצעת מחיר לקידום אתר בהתאם לתקציב הקיים שעומד לרשותכם, אנו בקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב יוצאים מנקודת הנחה שכאשר האתר יהיה מקודם במספר מילת מפתח יכנס ללקוחותינו תזרים נוסף שיאפשר המשכיות והתמדה של תהליך הקידום האורגני לתקופת עבודה משותפת של שנים רבות, עד לשליטה מלאה במנוע החיפוש של גוגל והפיכת האתר לאוטוריטה בתחומו.

      אין לכם תקציב בכלל? אם קיים זמן פנוי ללימוד ניתן לקרוא ספר המדריך איך עושים קידום אתרים אורגני שנכתב על ידי מומחי הקידום שלנו ומאפשר לכל אחד ללמוד בחינם איך ניתן לקדם ולבצע פעולות בסיסיות לקידום האתר לעמוד הראשון באמצעות מספר שלבים.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך