Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים אורגני 2017

    קידום אתרים אורגני בגוגל לשנת 2017

    כל הדברים שאנחנו צריכים לדעת על קידום אתרים אורגני בגוגל לכבוד השנה האזרחית החדשה ובמיוחד לאחר שבעדכון האחרון של גוגל לשנת 2016 נחשפנו לכך ש "פינגווין 4.0" הולך להיות חלק מליבת האלגוריתם של מנוע החיפוש והופך לפעול ולהשפיע בזמן אמת, המשמעות הגדולה בקידום אתרים היא שעכשיו צריך להיות הרבה יותר זהירים וחייבים לבדוק טוב טוב את הקישורים שמובילים לאתר וכמובן לשקול ברצינות יותר היכן אנחנו הולכים לשים את הקישור הבא.

    כולנו יודעים עד כמה חשוב וקשה כמובן להשיג קישור טוב ואיכותי, חלקנו מגוונים ויצירתיים יותר וחלקנו עדיין פועלים באותם שיטות כי "זה עדיין עובד", אין צורך לעבור על השיטות, האפשרויות מגוונות מאוד כיום אך רק צריך לפתוח את הראש.

    קידום אתרים אורגני בגוגל

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      אז למה לא להסתמך רק על קישורים בקידום אתרים אורגני בגוגל?

      הקישורים אמורים לתת לנו את ה boost כדי להתקדם לעמוד הראשון ולא לעשות את כל העבודה הנדרשת, הדבר השני במשוואה של קידום אתרים בצורה אורגנית היא החלק הראשון והחשוב ביותר שהוא האופטימיזציה!!! לא סתם קוראים לתחום כולו search engine OPTIMIZATION.

      ומה אנחנו צריכים לבדוק בביצוע אופטימיזציה?

      דבר ראשון נבדוק את העמוד אליו מגיעים דרך מנוע החיפוש. נבדוק את מיקוד מילת המפתח שלנו בעמוד: האם הוא מופיע בטייטל? האם הוא רשום בצורה הנכונה (ללא שגיאות כתיב, רווחים, שימוש בסימנים – או | ) האם ניתן להוסיף עוד מידע כדי למשוך את העין של הגולש (לדוגמה הוספת מחיר או משהו שיווקי) או להוסיף עוד מילת מפתח שמתאימה לעמוד שיכולה להוסיף לנו תעבורה (לדוגמה: אטרקציות לחתונה הופך לאטרקציות מקוריות לחתונה כך שגם הרווחנו את הביטוי אטרקציות מקוריות לחתונה וגם חיזקנו את הביטוי הראשי בכותרת האתר), לאחר מכן נבדוק האם הביטוי מופיע בכותרת h1 וכמובן שעדיף בלי תוספות ובמקביל נסתכל גם על מבנה הטקסט בעמוד.

      האם אורך המילים בעמוד זה הדבר הכי חשוב?

      חד משמעית לא! חייב להיות מבנה נכון של מאמר, המאמר צריך להיות בנוי מלפחות 3 פסקאות. הפסקה הראשונה בדרך כלל היא הקדמה לתוכן שידובר עליו במאמר, כאן חשוב שיהיה קצת מעניין כמו שרושמים הקדמה לספר טוב. שיגרה את הקורא, שייתן לו סיבה להמשיך לקרוא ולמצוא באמת משהו רלוונטי עבורו. כמובן שזה קשה אך שווה להשקיע קצת ולנסות למצוא ערך מוסף, בנוסף כדאי מאוד לשלב את מילת המפתח כבר בתחילת הפסקה, דבר זה חשוב מפני שהוא מצביע על רלוונטיות הערך לחיפוש הביטוי (בעזרת זה אנחנו עוזרים לעמוד לקבל דירוג טוב יותר כי שהביטוי שלנו מוזכר כבר בהתחלה, ובנוסף לעיתים הבוט לא קורא או מושך את מה שרשמנו בדיסקריפשן והוא פשוט מושך את המשפט הראשון מהעמוד),כל פסקה תהיה עד 5 משפטים ולא יותר, זה פשוט לא קריא והגולש מאבד עניין.

      לאחר מכן תופיע כותרת מסוג h2 שתכיל את הביטוי אך בתוספת קטנה, בפסקה הבאה חשוב לרשום רשימה כלשהי (מסודרת או לא מסודרת). זה יכול להיות רשימת יתרונות חסרונות, רשימת שירותים ועוד, הרשימה מאוד חשובה לדירוג עמוד מבחינת תוכן כי מנוע החיפוש רוצה לראות כמה שיותר אלמנטים של כתיבה משולבים בעמוד, כלומר הוא רוצה לראות בגדול את כל האלמנטים שקיימים בעורך התוכן ( בולד, list, ציטוט, underline), זה מראה למנוע החיפוש שהייתה כאן השקעה בתוכן ולא העתקה ללא חשיבה.

      בשנת 2017 קידום אתרים אורגני בגוגל הוא 360 מעלות!

      צריך להתייחס בתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל גם לכוח של העמודים עצמם, למצוא עמודים חזקים באתר ולנצל את הכוח שלהם, לאזן את כל עמודי האתר, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, מבנה נכון של url, בניית עמוד של מאמרים או בלוג בצורה נכונה ועוד הרבה הרבה דברים שפשוט ישפיעו על דירוג האתר באופן ישיר.

      קידום אתרים על ידי החברה המובילה בישראל!

      ישנם פרמטרים רבים ומוכרים כאשר מדובר על התחום המורכב של קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל שצריך להכיר ולפעול בהקדם לפיהם, חברתנו מוכנה לשנה החדשה באופן מיוחד ומתקדם על ידי תשתית נרחבת של מקדמי אתרים מנוסים ונכסים איכותיים, נשמח עם תצרו קשר על מנת שנוכל להתחיל ליישם את הידע והניסיון שלנו גם על האתר שלכם, על מנת שעד סוף שנת 2017 כבר האתר יהיה בעל מיקומים יפים בעמוד הראשון בגוגל!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך