Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום סרטונים ביוטיוב

    איך לקדם סרטון יוטיוב בגוגל?

    קידום אורגני ביוטיוב

    קידום סרטונים ביוטיוב

    תחום הסרטונים והווידיאו הולך ותופס תאוצה רבה גם בישראל. על אף שהנושא עדיין בחיתוליו בארץ לעומת העולם (ברגיל…) הרי שמדובר כיום באחד הטרנדים הלוהטים ביותר הקיימים בעולם הפרסום בכלל ועולם השיווק הדיגיטלי בפרט. אנשים מעלים סרטונים לרשתות החברתיות (טיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק ועוד) וכיום גם פותחים ערוצים ביוטיוב, משתפים תכנים בפרופילים שלהם ברשתות החברתיות, באתרים שלהם ועוד. כולם רוצים לנצל את הכלי השיווקי המיוחד הזה לקידום העסק ולכן אם עדיין לא התחלתם לעשות את זה – זה הזמן שלכם להתחיל.

    קידום ערוץ יוטיוב ושימוש בווידיאו לעסק – מדוע זה כדאי?

    • ווידיאו פופולרי גם ברשתות החברתיות ולאחרונה גם בגוגל – שווה לצלם סרטוני ווידיאו ולהפיץ אותם גם בדפים העסקיים ובפרופילים שלכם ברשתות החברתיות וגם באתר שלכם. גוגל גם כן מדרגת גבוה סרטונים בביטויים מסוימים שבהם היא מרגישה שהסרטון רלוונטי יותר מאשר עמוד תוכן רגיל.
    • מרבית האנשים הם וויזואליים ולכן יתחברו יותר לסרטונים מאשר לטקסט בדרך כלל. טוב לשלב סרטונים באתר שלכם לצד המאמרים שלכם וטוב ליצור גם סרטונים עם תכנים מצולמים לאלה שמעדיפים לצפות בווידיאו מאשר לקרוא טקסט.
    • סרטונים תוכלו לקדם בפלטפורמות שונות כמו למשל ביוטיוב.
    • יוטיוב הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם ומיליוני משתמשים ישראלים לצד מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם העושים בו שימוש או צופים בו בסרטונים.
    • מאז המצאת הסמארטפונים והנגישות לצפייה בסרטונים מכל מקום אנשים החלו להתחבר לסרטונים, לצפות בהם בכל מקום מהמכשיר שלהם.
    • ניתן להכניס הרבה מידע בזמן קצר (לעתים סרטון של 3 דקות שווה ערך למאמר באורך 1000-1500 מילים).
    • כיום כל אחד יכול לייצר סרטוני ווידיאו מקצועיים ואיכותיים עם סמארטפון וחצובה, ללא ציוד בציוד מתקדם ויקר או תוכניות עריכה יוקרתיות.

    מהו VSEO?

    אז לאחר שהבנו את החשיבות והיתרונות של הוספת ווידיאו לעסק שלנו כדאי להכיר את המונח VSEO. מונח זה הוא קיצור של Video Search Engine Optimization וכדי לזכות יותר בקלות – V הנוספת לביטוי SEO (שהוא בעברית קידום אורגני במנועי חיפוש). כאן אנו מקדמים ווידיאו בצורה אורגנית ולאו דווקא במנוע החיפוש של גוגל אלא גם של יוטיוב ומנועי חיפוש אחרים. כאשר תשמעו על המונח VSEO לרוב יהיה מדובר על קידום אורגני ביוטיוב או קידום סרטונים ביוטיוב.

    קידום אורגני לסרטון ביוטיוב או בגוגל?

    כדאי לדעת כי קידום אורגני לסרטון ביוטיוב יכול להשפיע במידה רבה גם על מיקום הסרטון בתוצאות החיפוש של גוגל, אז נכון שגוגל בעיקר מציגה בתוצאותיה אתרים ועמודי אינטרנט אולם בביטויים מחופשים מסוימים גוגל מעדיפה להציג סרטונים בתוצאות הראשונות. אנו יודעים שגוגל רוצה להציג לגולשים שלה את התוצאות הטובות והרלוונטיות בו ואף לחסוך לגולשים שלה לחיצות וסיבובים מיותרים ברשת ובאתרים שונים ולכן מציגה תוצאות מסוגים שונים. לעתים אלה יהיו תמונה או תיאור מיוחדים, לעתים מוצרים ישירים מחנויות מקוונות, לעתים לוחות משחקים וחדשות כמו במקרה של חיפוש קבוצת ספורט או אירוע ספורט מסוים ועוד. בין היתר גוגל תציג גם סרטונים ולכן כאשר אנו מבצעים קידום אורגני לסרטונים שלנו ביוטיוב הסרטון עשוי גם להתקדם בגוגל. קידום לקדם סרטון יוטיוב בגוגל אתם שואלים?

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      קידום סרטוני יוטיוב לא שונה בהרבה מקידום אורגני לאתר אינטרנט אך יש בכל זאת כמה הבדלים:

      קידום סרטוני יוטיוב הוא אינו שונה בהרבה מקידום אורגני לאתר אינטרנט, לפחות מבחינת העקרונות שלו. יש כמה פרמטרים חשובים הקשורים לכותרת ותיאור הסרטון וכמובן פרמטרים נוספים המשפיעים על הערכת הסרטון, הערוץ שלו ועוד. כדאי לדעת שמרבית תשומת של גוגל תהיה על אופטימיזציית ה ONSITE של הסרטון אולם גם קישורים המקשרים אל הסרטון מרחבי הרשת יכולים לסייע מעט בהערכת האיכות שלו.

      פרמטרים המשפיעים על קידום ביוטיוב וכיצד נוכל לבצע שיפורים?

      כותרת ותיאור התמונה:

      כמובן שהנושא הראשון שנדבר עליו יהיה קשור לכותרת הסרטון ולתיאור של הסרטון. בדיוק כמו הכותרת הראשית של עמוד מסוים באתר שלכם כך גם כותרת הסרטון תהיה סוג של כותרת H1 החשובה מאוד. כדאי שהכותרת תהיה מעניינת וכמובן גם תכלול את ביטוי המפתח המרכזי שתרצו עבור הסרטון. התיאור של הסרטון יופיע מתחת לסרטון והוא למעשה ה-meta description של הסרטון שלכם. כדאי לכלול כאן תיאור של הסרטון ואפילו להוסיף עוד טקסט ופרטים (כיוון שיוטיוב מאפשרת לנו לעשות תיאור די ארוך לסרטון כדאי לנצל את השטח הזה) אך ללא חזרות מוגזמות על ביטוי המפתח. במעלה התיאור כדאי להוסיף קישור הנעה לפעולה לעמוד באתר שלכם או מקור אחר אליו תרצו לקשר את הסרטון. מומלץ גם לדאוג לעיצוב תמונת קאבר לסרטון כיוון שתמונה זו לצד הכותרת וחלק מהתיאור של הסרטון תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל (ויוטיוב) ועשויה להשפיע על כמות האנשים שיתעניינו להיכנס לצפות בסרטון.

      מילות מפתח ותגיות:

      קידום סרטון ביוטיוב עם מילת המפתח הראשית שלכם לאותו סרטון תופיע באלמנטים שונים הקשורים לסרטון כמו הכותרת והתיאור שלו אולם התגיות שאתם נותנים לסרטון אינן משפיעות על הקידום האורגני שלו אלא יותר כדי לאפשר ליוטיוב להציע את הסרטון כסרטון קרוב לסרטונים אחרים בנושאים דומים.

      אינטראקציה עם הגולשים:

      אחד הפרמטרים החשובים ביותר המשפיעים על הערכת איכות הסרטון בעיני יוטיוב/גוגל היא האינטראקציה של הגולשים עם הסרטון. לדוגמה: התגובות לסרטון. אם לסרטון יש הרבה תגובות (לא חשוב אם הן טובות או פחות טובות) הרי שיש אינטראקציה וזה אומר שהסרטון עשוי להיות מעניין ורלוונטי לנושא שלו ולכן הוא יקבל דירוג גבוה יותר בדרך כלל. אלמנט נוסף שקשור לאינטראקציה עם הגולשים הוא למשל כמות האנשים שנרשמו לערוץ מתוך סרטון מסוים, כמות הלייקים/דיסלייקים שהסרטון קיבל ואפילו כמות השיתופים של הסרטון דרך כפתורי השיתוף שמתחתיו.

      אורך הסרטון:

      בדומה לזה שגוגל לא אוהב לראות עמודים דלי תוכן כך גם בדרך כלל גוגל ויוטיוב יעדיפו סרטונים מעט ארוכים יותר. נכון שיש סרטונים קצרים של דקה-שתיים שלעתים רבות עושים את העבודה ומספיקים בהחלט אולם ברוב המקרים סרטון מעט ארוך יותר יהיה לרוב יותר מפורט ורלוונטי עבור הגולש. ארוך במידה כמובן. מחקרים סטטיסטיים בנושא מראים כי סרטון ממוצע של 10-15 דקות יהיה בהחלט בסקאלה הראשונה של מידת הפופולריות של סרטונים ביוטיוב ובגוגל עבור מרבית החיפושים.

      ביצועי הסרטון:

      זה נתון שחשוב להבין. לכל סרטון יש ביצועים שונים שמאפיינים אותו: כמות צפיות, מספר השיתופים של הסרטון, זמן הצפייה הממוצע בסרטון (וסך זמן הצפייה הכולל של כל המשתמשים), אחוז הנטישה של הסרטון ועוד. המדדים הללו ואחרים ישפיעו על הערכת הסרטון בעיני גוגל ויוטיוב. מכיוון שיוטיוב בבעלות גוגל הרי שיש להם גם גישה לנתונים אלה ויכולים לעשות בהם שימוש גם להערכת סרטונים עבור הצגתם במנוע החיפוש של גוגל ולא רק בזה של יוטיוב.

      מוניטין הערוץ:

      כפי שיש מוניטין לסרטון יש גם מוניטין כללי לערוץ אליו הוא משויך. לעתים אחד הסרטונים בערוץ קטן עשוי להפוך לוויראלי ולהשפיע באופן ניכר גם על המוניטין של הערוץ עצמו. ערוצים שהם פופולריים יותר מבחינת כמות העוקבים, ממוצע צפיות בסרטונים, כמות צפיות כללית וכן גם לדיונים שיש בתוך הערוץ, למעורבות של הגולשים בסרטונים של הערוץ וכך הלאה – אלה גם כן עשויים להשפיע על הערכה של כל סרטון בערוץ.

      האם לאיכות הצילום יש משמעות על הקידום האורגני של הסרטונים?

      בהחלט כן, רזולוציית FULL HD כיום נחשבת לסטנדרט הן מבחינת הצילום בסמארטפון והן מבחינת מצלמות דיגיטליות שונות וכן מסכי מחשב וטלוויזיה הקולטים תכנים אלה. למעשה בקרוב ה 4K כבר תהפוך להיות טכנולוגיה שכזו ולכן איכות הסרטון, שאגב משפיעה באופן ישיר על חוויית המשתמש, עשויה בהחלט להשפיע על הערכת הסרטון.

      שיפור הפופולריות של הערוץ שלנו – איך להגדיל צפיות ביוטיוב?

      אם תשפרו את מדד הפופולריות של הערוץ שלכם ושל הסרטונים שלכם תוכלו לזכות במוניטין חיובי יותר לערוץ ולכל הסרטונים שלכם. כמו כן האינטראקציה תהיה יותר גדולה גם בסרטונים וגם בערוץ וזה ישפיע תוך כדי תנועה גם על הקידום האורגני של הסרטונים שלכם. איך להגדיל צפיות ביוטיוב אתם שואלים? ובכן יש כמה דרכים לעשות זאת.

      • ראשית אופטימיזציה לכל הפרמטרים שלמדתם כאן וקידום אורגני של הסרטון.
      • ניתן להקים קמפיין פרסום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של גוגל ולתת בוסט לסרטון.
      • ניתן לשתף את הערוץ והסרטונים ברשתות החברתיות ו/או באתר החברה.
      • אם יש לכם רשימת תפוצה לעסק תוכלו לשתף להם את התכנים החדשים שלכם.
      • קניית צפיות ביוטיוב – יש לא מעט ספקים שמוכרים צפיות בתשלום לסרטוני יוטיוב

      קידום סרטונים ביוטיוב עם חברה לקידום באינטרנט

      אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ מתמחים בשירותי שיווק ופרסום דיגיטליים לעסקים ובין היתר גם קידום צפיות ומנויים לסרטונים וערוצים ביוטיוב. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך