Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    מיקרו קופי: מילים קטנות עם משמעות גדולה לאתרים

    העולם הדיגיטלי גדל והתעצם בשנים האחרונות כך שנכנסנו מושגים חדשים, אחד מהם הוא מיקרו קופי עליו נסביר בהרחבה במאמר זה. כל חיינו סובבים סביב המדיות הדיגיטליות, אנחנו רוכשים מוצרים דרך אתרים, ממלאים טפסים, נרשמים, מאשרים, משלמים הכול דרך המחשב, הטלפון הנייד והמסכים השונים. המגע עם פקיד או פקידה שיושבים מולנו ומלווים אותנו בתהליכים שונים הולך ונעלם ואנו מוצאים את עצמנו שעות יושבים מול מחשב מנהלים את חיינו (מזמינים תור לרופא, קונים מצרכים, מוצרים לבית, משלמים חשבונות מים, חשמל ועוד).

    כולם אוהבים להרגיש בנוח והמעבר הזה מדמויות אנושיות ש"מטפלות" בנו למסך מחשב דומם הוליד את הצורך בשימוש בשיטה של מיקרו קופי אשר הפכה לאחת התחומים החזקים כיום בשיווק הדיגיטלי, בעזרת שימוש במיקרו קופי במקומות הנכונים תהיה למשתמש חווית גלישה נעימה וכיפית הוא ירצה להישאר באתר (דבר לא מובן מאליו בכלל! בעולם השפע בו כמות גדולה של נותני שירות בכל תחום ונושא) יקרא, ירשם ואולי גם יקנה, אין ספק שחוויה שימוש נעימה תגרום לו לחזור שוב לאתר ואף להמליץ לחברים, מכרים ומשפחה.

    מה זה מיקרו קופי?

    מיקרו קופי מתייחס למילים ולמשפטים הנמצאים בממשקים השונים, בעיקר באתרי האינטרנט, אך גם בתוכנות ואפליקציות שונות. משפטים אלה בדרך כלל קצרים ומטרתם ללוות את המשתמש בעת שימושו במדיה הדיגיטלית ולהפוך אותה לנעימה, מוחשית ולעיתים אף אנושית וידידותית.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      דוגמאות מוחשיות למיקרו קופי: במקום שיופיע למשתמש כפתור "כניסה" , יופיע כפתור "לרכישה התחל כאן", במקום "מספר הטלפון שהכנסת שגוי" תופיע ההודעה "אופס, אנא הכנס את מספר הטלפון בשנית" ועוד דוגמאות רבות שנוכל למצוא באתרים השונים. דוגמאות שנתנו לנו תחושה נוחה, נעימה ואף גרמו לנו לחייך.

      המיקרו קופי יועיל בכפתורים, הודעות שונות עבור הלקוח, כגון: הודעות הסבר, הודעות המתארות שגיאה והודעת אישור, שדות למילוי נתונים ועוד, לפניכם דוגמא קטנטנה למיקרו קופי שנכתב במטרה לגרום לגולשים באתר להשאיר את מספר הטלפון על מנת לקבל שיחה מהירה:

      מיקרו קופי בטופס התקשרות
      איפה ניתן להשתמש במיקרו קופי?

      מיקרו קופי יועיל וינעים בכל מקום את השימוש במדיות הדיגיטליות, בעזרת המילים הנכונות במקומות הנכונים ירגיש המשתמש, הגולש יותר נוח עם האתר, הממשק או האפליקציה. הרגשת הנוחות תוביל לחוויית משתמש נוחה ונעימה, חשוב מאוד שמיקרו קופי יותאם לאתר או למותג ולקהל היעד שהולך לקרוא אותו, לא נרשום בדיחה קצרה באתר ממשלתי לדוגמא.

      את המיקרו קופי ניתן למצוא:

      • במקומות בהם צריך להניע לפעולה, מילוי טופס, ביצוע רכישה ועוד.
      • במקומות בהם המשתמש זקוק להרגעה לדוגמא: שהאתר מאובטח ואין חשש לשם בו מספר כרטיס אשראי.
      • במקומות בהם המשתמש זקוק לליווי בעזרת הסברים מה עליו לעשות בשלב הבא.
      • במקומות בהם נזקק למזער תחושת זמן ארוכה בעת ביצוע תהליכים ארוכים כגון: המתנה לאתר שעולה, או מילוי טופס הרשמה ארוך ומורכב עם שדות רבים.
      • במקומות בהם המשתמש זקוק להנחיה, לדוגמא בתיקון הודעות שגיאה.

      מיקרו קופי לשיפור יחסי ההמרה באתר

      המטרה העיקרית של מיקרו קופי היא להגדיל את כמות ההמרות באתר בעזרת אינטראקציה טובה יותר עם המשתמש עם החלקים המיקרוסקופים שקיימים, לגרום לגולשים באתר להרגיש בנוח בסביבה שהם נמצאים בה, הרגשה שהאתר מסתכל על הגולש בגובה העיניים והגולש מדבר לאתר בחזרה ומשאיר פנייה.

      כתיבת מיקרו קופי בצורה טובה צריכה לטפל בכל ספקות שיש למשתמש בנוגע לרישום, הרשמה או קנייה, לגרום להקלה בדאגות של המשתמשים כאשר הם נתקלים בהודעות שגיאה בטופסי יצירת קשר מה שגורם בסופו של דבר לשיפור של יחסי ההמרה.

      טיפים לכתיבת מיקרו קופי בתהליך של בנייה וקידום אתרים:

      1. לכתוב מילים לאנשים, המילים צריכים להיות בשפה פשוטה ולא בז'רגון טכני.
      2. המשפט על הלחצן צריך להיות הפעולה שהמשתמש ייקח על ידי לחיצה.
      3. מזעור ספקות, לתת למשתמשים לדעת מה לעשות מבלי להפעיל את הראש.
      4. ליצור אווירה טובה שתגרום לאנשים שמאחורי המסך לחייך .

      דוגמא של כתיבה שיווקית לאינטרנט בצורה ייחודית, בהתאם לכללי מיקרו קופי שמתקיימים על לחצן בטופס צור קשר בהתאם לאופי המותג של האתר:

      דוגמאות למיקרו קופי

       

      אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב נשמח לעמוד לשירותכם ולשרת אתכם בעזרת הידע הרב שלנו בהקמה ותחזוקתם של אתרי אינטרנט, מיתוג עסקים תוך התאמת הפתרון בצורה אישית, כתיבה בשיטת מיקרו קופי ועוד. אנו דוגלים בממשקים קלים וידידותיים לתפעול בעלי חווית משתמש גבוהה, משתמשים בכתיבה קריאטיבית ועיצובים חדשניים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נקדם אתכם בעזרת קידום אורגני באינטרנט, בדיוק כמו שקידמנו מאות עסקים עד להצלחתם.

      לסיכום, עומס חיינו גורם לאנשים רבים לרצות לבצע דברים בקלות ובמהירות, בעזרת מיקרו קופי ש"יושב" במקומות הנכונים, תהליכים שונים במדיות הדיגיטליות הפכו לנעימות יותר, ברורות וקלות לתפעול. תחושת המשתמש שמישהו מטעם החברה או המותג מלווה אותם מקלה. לכאורה אלה מילים קטנות אך מאחורי כל מילה מסתתרת תורה שלמה. תנו למומחים שלנו לבחור לכם את המילים הקטנות לאתר ולממשקים, בתמורה תיהנו מלקוחות מרוצים!

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך