Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    מה זה SEO?

    במאמר זה נרחיב על הקיצור המדובר SEO,

    יחד עם העקרונות החשובים ביותר שלו!

    מה זה SEO

    מה זה קידום אתרים SEO?

    SEO הוא בעצם קידום אורגני בעברית. מדובר בטכניקת הפרסום המובילה בעולם השיווק הדיגיטלי וכמעט כל בעל אתר היום משקיע בקידום האורגני של האתר שלו בגוגל. הקידום האורגני של האתר מושפע ממאות פרמטרים שונים, חלק יותר משפיעים, חלק בעלי השפעה נמוכה יותר, אולם בסופו של דבר הם אלה הקובעים את מיקום האתר שלנו בגוגל. ההנחה הבסיסית היא לשים את הגולש במרכז, תוך ביצוע התאמות למנועי החיפוש ובראשם למנוע של גוגל ולרובוטים של גוגל הסורקים את האתרים שלנו ומדרגים את סמכות האתר שלנו.

    ראשי תיבות SEO:

    ראשי תיבות SEO הם עבור Search Engine Optimization (אופטימיזציה למנועי חיפוש) והתרגום העברי החופשי הוא קידום אתרים אורגני. על פי התרגום האפשרי מהמילים באנגלית אנו מבינים שגוגל עושים את המקסימום על מנת להציג לגולשים שלה את האתרים הטובים, הסמכותיים והרלוונטיים ביותר שהם מחפשים. בעזרת פרמטרים רבים שחלקם כלל לא ידועים לציבור, מדרגת גוגל את האתרים וקובעת אילו אתרים יופיעו לפני אחרים לביטויי מפתח מחופשים.

    מהם עקרונות SEO ומה חשוב לדעת?

    כאשר אנו מדברים על עקרונות SEO נדבר בעיקר על העקרונות של גוגל ואת מה שהיא מנסה להציג. מאז תחילת שנות ה-2000 גוגל מבצעים שינויים ושיפורים במנוע החיפוש על מנת להוביל את הגולשים לתוצאות טובות יותר. שינויים רבים סימלו למעשה את עקרונות הקידום שגוגל רוצים שנדגול בהם והם שיפור חוויית השימוש באתר, הצגת תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים ומתן ערך אמיתי לגולשים. אתרים המבוססים רק הכוונה לקידום אורגני לא יעשו את דרכם מעלה בתוצאות החיפוש וזאת מכיוון שבשנים האחרונות גוגל גם החלה לשים דגש חזק על התנהגות הגולשים. לדוגמה: גולש הנכנס לאתר ומיד יוצא ממנו = כנראה שהאתר לא מספיק טוב או לא מציג את התוכן הרלוונטי שהוא צריך להציג. ברגע שאחוזי הנטישה של המבקרים עולה כך הערך של האתר בעיני גוגל יורד. זוהי רק דוגמה אחת כמובן.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      מה זה איש SEO ומהי הכשרתו המקצועית?

      איש SEO הוא אדם שלמד את תחום הקידום האורגני (בצורה עצמאית או על ידי קורס קידום אתרים) ועובד בתחום במשרה מלאה, בין אם כשכיר ובין כעצמאי. איש SEO חי את התחום, נושם את העדכונים של גוגל וכיצד הם משפיעים על האתרים שהוא מקדם, מזהה תנודות גם מעדכונים קלים ויודע לבצע את השינויים באופן מידי ולהתאים את האתרים הן לגולשים והן לגוגל. כל איש SEO צריך לדעת מגוון רחב של פעולות אשר נדרשות לביצוע על מנת לקדם אתר בצורה אורגנית בגוגל, הוא גם צריך לדעת את כל עקרונות SEO מתוך שינה.

      מה זה seo silo structure?

      בהמשך לכל מה שאמרנו עד כה הרי שישנם דברים החיוניים מאוד לקידום האורגני של האתר וגם לשביעות רצונם של הגולשים ושיפור חוויית השימוש באתר. אחד הדברים הללו הוא הניווט בין התכנים באתר. אתם בטח שואלים את עצמכם מה אכפת לגוגל איך אני מסדר את עמודי האתר ולמה זה כל כך משפיע על הקידום האורגני של האתר שלי? ובכן ההיררכיה של התוכן באתר משפיעה ועוד איך על הקידום האורגני ונהוג להשתמש במבנה סילו או באנגלית: seo silo structure.

      מהו seo silo strategy?

      המטרה היא לבנות אסטרטגיית תוכן מבוססת היררכיה, כאשר העמודים החשובים ביותר מופיעים קודם ואז העמודים הפחות חשובים וכך הלאה בעומקו של האתר. תארו לכם שהגולש נכנס לאתר ורוצה למצוא מוצר מסוים או מידע בנושא מסוים, אם אין ניווט ברור ונוח באתר הוא יתקשה לעשות זאת. אם הוא יתקשה לעשות זאת הוא עשוי לעזוב את האתר במהירות, זה ישפיע על הגדלת אחוזי הנטישה באתר ויפגע גם בקידום האורגני שלכם ולכן מדובר במשהו שהוא משמעותי גם עבור גוגל.

      אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב שמים דגש גדול על בניית אסטרטגיית תוכן נכונה מבוססת היררכיה נכונה. לצורך כך אנו משתמשים גם באסטרטגיית סילו – seo silo strategy שהיא תכנית עבודה לתעדוף הנושאים וביטויי המפתח שיקבלו עמודים מרכזיים כבר מהתפריט הראשי, אלו עמודים/קטגוריות יקבלו את היחס ההיררכי הבא וכך הלאה עד הפוסטים באתר.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      כל אתר אינטרנט צריך SEO בשביל להתקדם בגוגל

      מעוניין בשיירותיי SEO לאתר שלך?

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך