Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    כמה עולה לעשות קידום אתרים בגוגל?

    על המחירים והעלויות של קידום אתרים בגוגל!

    כמה עולה קידום אתרים

    כמה עולה קידום אתרים בגוגל?

    קידום אתרים אורגני הוא אחד מתחומי השיווק הכי חמים באינטרנט, אלפי חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים מתחרים על ליבם של הלקוחות בתחרות בלתי נגמרת, כאשר המטרה היא לקדם את אתרי הלקוחות במעלה תוצאות החיפוש (SERP) של גוגל. לעתים קרובות הלקוחות נכווים בשל עבודה עם מקדם אתרים לא מקצועי/מנוסה מספיק או שהם נופלים קורבן לעבודת קידום שלא עולה להם כסף רב בטווח הקצר, אך הם מגלים בטווח הארוך ששילמו עבור עבודה בלתי מקצועית שלא קידמה את האתר שלהם לשום מקום. עלות קידום אתרים משתנה בין חברה לחברה, בהתאם לגודל חבילת הקידום, בהתאם לגודל החברה ולמוניטין שלה ובהתאם לתחום הקידום המבוקש ומידת התחרות בו.

    כמה עולה לעשות קידום אתרים עם חבילת מילות מפתח?

    חברות הקידום יתמחרו בדרך כלל חבילות ב-2 דרכים שונות. חלק מחברות הקידום מעדיפות לתמחר את העבודה לפי כמות מילות המפתח שהם מקדמים. לדוגמה, החברה תבקש X כסף עבור קידום של 10 מילות מפתח, Y כסף עבור קידום של 20 מילות מפתח וכך הלאה… חלק מהחברות הללו גם עשויות להתגמש אתכם ולהציע חבילה מותאמת אישית בהתאם לכמות מילות המפתח המבוקשות לקידום על ידי הלקוח. העלות לקידום מילת מפתח מסוימת כאן ינוע בדרך כלל בין 100 ל-500 שח למילת מפתח לחודש לפני מע"מ. התמחור כמובן יהיה שונה בין חברה לחברה ובהתאם לתכנית העבודה שלה וההוצאות שלה כדי לקדם אתכם במנוע החיפוש.

    כמה עולה קידום אתרים בגוגל על פי תקציב כולל?

    הדרך השנייה שבה חברות מסוימות יעדיפו לקבוע עלות קידום אתר בגוגל היא על ידי חבילת פרסום לפי תקציב. כך למשל, תוכלו להזמין חבילת קידום בסיסית במחיר 1,500 ₪ לחודש לפני מע"מ, להתקדם בהמשך לחבילת קידום מקצועית ב-2,500 ₪ לחודש או ליהנות מחבילת פרימיום ב-5,000 ₪ בחודש לפני מע"מ. כמובן שאלה רק דוגמאות והמחירים עשויים להשתנות בהתאם למה שהחברה תקבע. אולם החברה יודעת שעבור אותו כסף היא מקדמת את הלקוח בשיטת עבודה שדורשת ממנה הוצאה ברורה וידועה לה מראש, כאשר את מרבית המשאבים והעבודה משקיעים בקידום הביטויים הנבחרים. כך למשל, בעל עסק אחד יכול לשלם 1000 ש"ח בחודש ובעל עסק שני 2500 ש"ח בחודש. שניהם מקדמים 10 ביטויים בלבד, אולם זה ששילם 2500 ש"ח בחודש יקבל עבודה מאסיבית יותר מדי חודש לקידום אותם 10 ביטויים בעזרת בניית פרופיל קישורים איכותי יותר אשר כולל גם בין היתר פרסום כתבות באתרים מובילים.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      לאחר שפרסנו בפניכם את סדר הגודל של עלויות הקידום – בואו נדבר רגע על מה חברת הקידום עושה עבורכם:

      נאמר תחילה שאף חברת קידום לא תחשוף לכם בדיוק כיצד היא פועלת לקידום האתר שלכם, כיוון שתכנית העבודה של החברה בנויה על עשרות פרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני של האתר ומידע זה נלמד והצטבר אצלה לאורך השנים והניסיון שצברה החברה, ועל כן היא לא תציג בפניכם את הידע שלה. עם זאת, החברה תרצה לפעול בשקיפות מלאה ככל האפשר מולכם ולכן תציג בפניכם חלק מהעבודה שהיא תהיה חייבת לעשות עבורכם במסגרת עבודת הקידום:

      • אופטימיזציה לאתר – עבודת אופטימיזציה לאתר היא בעצם עבודה הכוללת את התאמת האתר לדרישות של גוגל על מנת להפוך אותו יותר ידידותי למנוע החיפוש. זה אומר שהאתר צריך להיות יותר קל לקריאה עבור הזחלן של גוגל שסורק את האתר, זה אומר לתקן שגיאות שעשויות להפריע לקידום וזה אומר לערוך את התכנים הקיימים באתר על מנת להטמיע בו בצורה נכונה את מילת המפתח, התגיות, הקטגוריות ועוד.
      • שיפור חוויית המשתמשחוויית המשתמש היא מושג חדש מהשנים האחרונות. מושג זה אומר שצריך לדאוג לכך שהמשתמש ייהנה מהגלישה באתר שלכם ומהשימוש בו, ימצא מה שהוא מחפש וידע לנווט בנוחות בין עמודי האתר. זוהי הגדרה פשוטה לנושא גדול שמושפע מעשרות פרמטרים שונים שכל אחד מהם היא עבודה בפני עצמה.
      • כתיבת תוכן – החברה צריכה לדאוג להזנת תכנים באתר שלכם דרך קבע כחלק מעבודת הקידום ושמירה על אתר מעודכן עם תוכן בעל ערך עבור הגולשים ובעיקר תוכן לכל מילת מפתח שנבחרה לקידום.
      • בניית קישורים – חלק חשוב מעבודת הקידום היא בניית מערך קישורים נכנסים לאתר מרחבי הרשת. הקישורים הללו נחשבים כהמלצות, שהרי אם כל כך הרבה אתרים טובים ברחבי הרשת ממליצים עליכם כנראה שהאתר שלכם הוא באמת טוב והמידע בו אכן יכול להיות בעל ערך עבור הגולשים.
      • מעקב ויצירת דוחות – החברה תעקוב אחר אחר מילות ביטויי המפתח שבהם תקדם אתכם, נתונים אלה ישמשו ליצירת דוחות עבור הלקוח, על מנת לשפר את העבודה מחודש לחודש ולשפר את תוצאות הקידום. בחברתנו אנו מספקים את מערכת בקרה מתקדמת למעקב אחרי מילות המפתח.

      כמה עולה לעשות קידום אתרים ומהם הפרמטרים הכי משפיעים על תמחור העבודה?

      בסופו של יום כל חברה תחליט על אופן התמחור שלה וכמובן על גובה התמחור. לרוב, חברה מקצועית שיהיו לה סטנדרטים מסוימים ללקוחות שהיא מקדמת ומשקיע בהם את המשאבים והניסיון שלה, לא תרד במחיר או לחילופין תדרוש מהלקוח דרישה מינימאלית מסוימת של תשלום שהיא יכולה לעבוד אתו וגם לספק תוצאות. הפרמטרים המשפיעים ביותר על תמחור העבודה יהיו לרוב: גודל החברה והמוניטין שלה, מספר העובדים והעבודה שתבוצע עבור הלקוח, היקף החבילה/כמות מילות המפתח המקודמים עבור הלקוח, מידת התחרות בתחום המבוקש לקידום הלקוח, שירותים נוספים שעשויים להשפיע על תמחור העבודה (למשל, אם הלקוח רוצה יותר קישורים המופצים באתרים מובילים, זה עשוי לייקר לו את החבילה. אם הוא בונה אתר אצל אותה חברת קידום ואז ממשיך אתה לעבודת הקידום, הוא יכול לקבל הוזלה במחיר הקידום/בניית האתר).

      בתהליך קידום אתרים מחיר אינו הדבר החשוב ביותר!

      כל מי שמחפש לרכוש קידום אתרים אורגני בגוגל צריך לא להתפשר על מחיר זול אלה להבין שבשביל לראות תוצאות צריך להשקיע, לא משנה אם מדובר על תהליך שמתבצע על ידי מקדמי אתרים או על ידי חברה לקידום אתרים בסופו של דבר, הגוף שאחראי על הקידום עצמו צריך להשקיע כספים בעיקר ב 2 תחומים נפרדים ועיקריים: תוכן וקישורים. לכל מי שמבצע שירותי קידום אתרים מחירים שונים ומגוונים, לכן אנחנו ממליצים לא להשוות מחירים, אלה להסתכל בפועל מה מקבל ואיזה ניסיון יש למי שמגיש את הצעת המחיר לקידום האתר.

      כיצד ניתן להוזיל את העלויות עבור הקידום האורגני של האתר שלנו?

      כפי שרשמנו בפסקה הקודמת, האפשרות הראשונה להוזלת מחיר האתר תהיה לרוב תהיה הכללה של שירות נוסף מאותה חברה, מה שעשוי להוזיל עבורכם מעט את העלויות. כמו כן, תוכלו להתחיל מחבילת קידום קטנה יותר ולאחר שתתחילו לקבל מעט תוצאות להתקדם לחבילה גדולה יותר.

      האם חשוב שיהיה הסכם עבודה חתום?

      לא רק חשוב לשאול כמה עולה קידום באינטרנט, אלא גם שהמחיר ואופן העבודה יהיה חתום בהסכם עבודה. ההסכם יתרום לביטחון של הלקוח וגם של חברת הקידום. כאשר הכול מעוגן בכתב וחתום אפשר להתרכז בעבודת הקידום.

      תוך כמה זמן אני אראה תוצאות?

      חשוב לתאם ציפיות מראש עם הלקוחות, שכן חברת הקידום איננה יכולה להבטיח לכם תוצאות. היא יכולה להבטיח לכם שתעשה עבודה X בתמורה לתשלום שלכם, היא יכולה גם לתת לכם השערה לגבי צפי קידום מילות המפתח במעלה תוצאות של גוגל או לגבי נפח הגולשים באתר שלכם על פי ניסיונה, אבל השערה זו אינה בטוחה עבור הלקוח. כדאי לשים את הכסף שלכם אצל חברה מנוסה ומקצועית שתדע לנתח את הדוחות מדי חודש ולשפר את ביצועי העבודה בהתאם לתנאי השטח.

      קידום אתרים מקצועי עושים רק עם לאוס מדיה ואינטראקטיב

      לאוס מדיה ואינטראקטיב הנה חברת הקידום והפרסום המובילה בישראל, חברתנו מקדמת מאות לקוחות עסקיים בכל סדר גודל ובעלת ניסיון בקידום אלפי לקוחות בתחומים שונים ומגוונים לאורך השנים. החברה שמה דגש על ההתקדמות הטכנולוגית בעזרת מוצרים פרי פיתוח של החברה על מנת לעקוב אחר ביצועי הקידום לכל אתר ואתר המשדרג את עבודת הקידום לטובת השגת תוצאות טובות יותר ללקוחותינו. במידה ואתם רוצים לדעת כמה עולה קידום אתרים בגוגל תוכלו ליצור איתנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים, יעוץ שיווק יבנה חבילת קידום המתאימה עבורכם.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך