Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    חבילת קידום אתרים בגוגל

    חבילת קידום אתרים לאתר אינטרנט

    חבילות קידום אתרים הם למעשה חבילות אשר כוללות את כל האמצעים הנדרשים על מנת לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל, היום כל חברה או ארגון יודעים שאין אפשרות להצליח ללא אתר אינטרנט מקודם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל. עורכי דין מקצועיים משתמשים באתר כדי לגייס לקוחות חדשים, חנויות פרחים משתמשים בחנות אלקטרונית כדי לאפשר ללקוחות שלהם להזמין משלוחים דרך האתר וצלמים מציגים באתרם את תיק העבודות שלהם הכולל תמונות וסרטונים מרהיבים. מכיוון שהיום האתר ממלא תפקיד מרכזי בחיי העסק, נוצר הצורך לרכוש חבילת קידום אתרים על מנת לשפר את המיקומים של את האתר בגוגל.

    קידום אתרים ממומן כחלק מחבילת קידום מנצחת

    חבילת קידום אתרים יכולה לכלול גם שירותי קידום אתרים אורגני וגם שירותי קידום (פרסום) ממומן, ראשית יש צורך להבחין בהבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני, קידום ממומן בגוגל הוא מהיר יותר ומתאים במיוחד למי שמעוניין לקבל חשיפה באופן מיידי להבדיל מהקידום האורגני שהוא תהליך לטווח הרחוק שדורש סבלנות. על מנת לקדם מודעה בתשלום ברשת החיפוש יש צורך להשתמש בפלטפורמה של Google Adwords, לציין את רשימת מילות החיפוש והביטויים שבהם האתר מעוניין להופיע. אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב נספק ניהול קמפיין ממומן עם פאנל פרסום מתקדם כחלק מחבילת קידום כוללת כך שתוכלו לקבל לידים איכותיים בזמן תהליך הקידום האורגני.

    חבילת קידום אתרים לאתר איכותי

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      חבילות קידום אתרים משתלמות ומקיפות

      קידום האתרים האורגני דורש בעיקר אורך רוח מבעל העסק להבדיל מקידום האתרים הממומן, אך הוא יכול לקצור תוצאות טובות והחזר השקעה טוב יותר לבעל העסק. חבילת קידום אתרים אורגני כוללת מגוון רחב של פעולות אשר יסייעו לאתר שלכם להתקדם היטב:

      • אפיון הלקוח – בשלב הראשון, לפני שניגשים לקידום האתר, מבצעים אפיון לקוח לפני שמתחילים במחקר מילות מפתח, לומדים על הלקוח כמה שיותר במטרה להבין מיהו קהל היעד שעבורו מספקים את השירותים.
      • בחינת שוק המתחרים – לא ניתן לבצע אפיון מדויק ללא בחינת המתחרים הטבעיים הקיימים בסביבה. איסוף מידע על המתחרים מסייע הן למקדמי האתרים והן ללקוח עצמו לקבל תמונה ברורה יותר על השוק התחרותי ולהבליט את יתרונותיו של הלקוח על פני מתחריו.
      • בחירת מילות מפתח – בוחנים את מילות המפתח הרלוונטיות לחיפוש האתר ומחליטים על הביטויים הראשיים ועל ביטויי זנב ארוך שאותם נדרש לקדם. כלומר, אותן מילים שבעתיד יוקלדו בגוגל ויובילו אל האתר המקודם.
      • כתיבת תוכן איכותי – ב-2013 שחררה גוגל את האלגוריתם יונק הדבש אשר כולל חיפוש סמנטי המאפשר לו להבחין בין תוכן איכותי לבלתי איכותי באתרים. מאז ועד היום קיימת דרישה לתוכן טוב באתר, ולא לגיבוב פשוט של מילים הכולל מילות מפתח. תוכן טוב ומועיל אשר מעניק ערך מוסף לגולש יכול לקדם את האתר שלכם. כמו כן, בל נשכח שאת מילות המפתח יש לשלב בטבעיות ולא באופן מאולץ. מעבר לכך, כדי לקדם את המכירות ולעורר את הגולש לבצע פעולה באתר, מומלץ לשלב משפטי הנעה לפעולה.
      • אופטימיזציה למנוע חיפוש – כחלק מחיזוק מילות המפתח בתוכן שנכתב צריך לבצע אופטימיזציה לאתר שכוללת שינוי תיאור מטא, שינוי כותרות, תיקון קישורים שבורים וגם בניית קישורים פנימיים על מנת לתת דגש בעמודים הרלוונטיים לתהליך הקידום האורגני.
      • קישורים חיצונייםקישורים נכנסים וחיצוניים כאחד תורמים לקידומו של האתר אך כאשר אתם מצליחים להשיג קישורים איכותיים ערככם בעיני גוגל עולה. לצורך קידום טוב מומלץ להשיג קישורים מאתרים סמכותיים דוגמת אתרים ממשלתיים או מוסדות אקדמיים, קישורים מרשתות חברתיות כמו פייסבוק או קישורים מאתרים שיש ביניהם שיתוף פעולה.
      • עיצוב – כדי שהגולשים ישהו באתר שלכם, עליו להיראות טוב בכל המכשירים והרזולוציות. עיצוב נעים לעין הכולל את האיזון המושלם בין תכנים, אפקט הנפשה, תמונות וסרטונים יוצר חגיגה לעיניים.
      • התאמה לנייד – רספונסיביות היא שם המשחק בעולם שבו כל אחד מאתנו לוכד את מבטו במסך הקטן הנייד. אתרים רספונסיביים זוכים לחשיפה רבה יותר ועונים לדרישותיהם של הלקוחות ובהתאם לכך גם לדרישות של מנוע החיפוש והאלגוריתם של גוגל.

      חבילות קידום אתרים משתלמות

      עלויות חבילות קידום אתרים של לאוס מדיה ואינטראקטיב:

      חבילת קידום אתרים בסיסית בחברתנו יכולה להתחיל בעלות חודשית של 1500 ש"ח לקידום אתרים לוקאלי של עסק קטן ויכולה להגיע עד לעלות חודשית של 5000 ש"ח לקידום של מילות מפתח תחרותיות הכוללת גם ביטוי גנרי, המחירים לפני מע"מ כמובן. כל החבילות כוללות שירות מלא ממחלקת הקידום של החברה בה מועסקים מומחים לקידום אתרים מקצועי בגוגל, השירות ניתן יחד עם לוח בקרת קידום בלעדי ומתקדם.

      אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים לרכוש חבילת קידום אתרים עבורכם, אנחנו כאן בדיוק בשבילכם עם מגוון חבילות קידום אתרים המותאמות בהתאם לצרכים של העסק שלכם. אנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב עם ניסיון של מעל לעשור בקידום אתרים, מכירים מקרוב את כל הכלים הדיגיטליים המגוונים שיקפיצו את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך