קידום אתרים > מונח > שיווק חוויתי – Experiential Marketing
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
שיווק חוויתי – Experiential Marketing
מדובר על טכניקת שיווק מתקדמת אשר מערבת את כל החושים של הצרכן על מנת לגרום לו להיקשר למצור או המותג שאנו מעוניינים לשווק לו. יצירת תגובות רגשיות הינה דרך בטוחה אל ליבו של הלקוח, בתנאי שעושים זאת נכון. לדוגמא, אם רוצים להתבסס על חוש הראיה אז ניתן להשתמש בשלטי חוצות גדולים ומרשימים. לעוררות של חוש השמיעה אפשר להפעיל מוזיקה נעימה או לארגן קונצרט, ועוד. הרעיון הוא להבין איזה חושים נרצה להפעיל, והאופן שבו ההפעלה שלהם תעזור לחבר את הלקוח עם המותג. אנו רוצים להבין מה ירגיש הלקוח כאשר ייחשף לפעילות.