קידום אתרים > מונח > שיווק ברשתות חברתיות – Social media marketing
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
שיווק ברשתות חברתיות – Social media marketing
הרשתות החברתיות הפכו זה מכבר לחלק מכובד מאוד בעולם השיווק באינטרנט ובכלל בחייהם של אנשים. כיום ל4 מתוך 5 אנשים יש חשבון פייסבוק ולפחות 2-3 מהם הם גם חשבונות פעילים שמעדכנים פוסטים חדשים/תמונות/סרטונים מדי יום. כך נכון הדבר (בכמויות קטנות יותר של אנשים ופעילות) ברשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם, טוויטר, לינקדין, פינטרסט ואחרות. בעקבות הפופולריות של הרשתות החברתיות כך גם החלו משווקים שונים לנצל את הפלטפורמות השונות לטובת ביצוע פעולות שיווק שונות למה שהתפתח כיום לעולם השיווק ברשתות חברתיות. באמצעות הרשתות השונות ניתן לפרסם בצורה ממומנת או לבנות בצורה אורגנית קהל אוהדים שיעקוב אחריכם ותוכלו לקדם לו שירותים ומוצרים שונים תוך כדי חלוקת ערך רב שייבנה את האמון בין הצדדים. כמובן שאחד היתרונות הגדולים של הרשתות החברתיות מבחינת השיווק והפרסום הוא שכל רשת חברתית אוספת נתונים רבים אודות המשתמשים, תחומי הפעילות שלהם, תחביבים, מיקום גאוגרפי ועוד. אלה מסייעים לפילוח ומיקוד קהל היעד ולכן גם מאפשרים קמפיינים רווחיים יותר ברוב המקרים.