Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    שאדו באן – Shadow ban

    כולם מכירים את טיקטוק ואינסטגרם, אותן אפליקציות בהם חברה צעירים מבלים במשך שעות, אותן אפליקציות בהן פעילים כל המותגים והחברות הכי גדולים בשוק במטרה להגדיל את החשיפה של המוצרים שלהם בפני קהלי היעד שלהם. לכל אפליקציה חוקים ותנאי שימוש משלה וכאשר משתמש עובר על חוקי השימוש של האפליקציה לרוב תופעל נגדו סנקציה, אחת מהסנקציות היא שאדו באן – Shadow ban.

    מה זה שאדו באן?

    שאדו באן זוהי סנקציה של אותה אפליקציה אשר פוגעת בחשיפה של אותו סרטון או תמונה לקהל המשתמשים של היוזר באותה אפליקציה. מה שהועלה לקיר עדיין מופיע שם, אך יוזרים אחרים אינם נחשפים לאותו מידע שפורסם. שאדו באן מגיע בעקבות שימוש בהאשתג בצורה מוגזמת מה שעלול לגרום ליוזר להיחשב כרובוט או יוזר להפצת ספאמים, או לחילופין שימוש בהאשתג שהאפליקציה החרימה או מגדירה אותו כרע, זאת אומרת שהאפליקציה הגדירה רשימה של האשתגים, שאסור להשתמש בהם ובמידה ותשתמשו בהם תהיו חשופים לשאדו באן, זה מתאים בעיקר לאפליקציית האינסטגרם.

    שאדו באן בטיקטוק

    שאדו באן בטיקטוק הוא מעט שונה משאדו באן באינסטגרם. אמנם שניהם מדברים על הפחתה של חשיפה אך כאשר מפירים את התקנות של טיקטוק שאדו באן גורם לכך שהסרטון שהועלה נראה ללא הסאונד. בנוסף טיקטוק לא תפעל לקידום הסרטונים שמועלים, זאת אומרת שיש פחות חשיפה או למעשה חשיפה אפסית.

    שאדו באן

    איך לצאת משאדו באן?

    הדרך הכי טובה היא להכיר את החוקים והתקנות של האפליקציות ולפעול לפיהן, זאת אומרת הקפדה על אי שימוש בהאשטגים אסורים, לצמצם חזרה של האשטגים. מעבר לכך יש להימנע משימוש בבוטים וכמובן שלא לקנות עוקבים לא משנה מאיזה מקום בעולם הם, אך במידה וכן בוצע שאדו באן אין פתרון חד משמעי כיצד לצאת ממנו. כן חשוב לעבור על vהאשטגים ולמחוק האשטגים שעלולים להיות בעיתיים, מחיקת כל מה שעלול להתפרש כספאם. בנוסף ניתוק קשר בין האפליקציה לתוכנות נוספות המקושרות אליה ולקיחת פסק זמן מפעילות למספר ימים. במידה והתחושה היא שהשאדו באן אינו מוצדק יש לדווח על כך. במידה ושום דבר לא עוזר, יש לחכות בסבלנות ולהקפיד על הכללים בהמשך כדי לא לקבל שאדו באן פעם נוספת.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן