קידום אתרים > מונח > קירבת מילות מפתח / צפיפות מילות מפתח – Keyword Proximity
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
קירבת מילות מפתח / צפיפות מילות מפתח – Keyword Proximity
צפיפות מילות מפתח הוא מונח בקידום אתרים אורגני המתייחס לכמות מילות המפתח במאמר ביחס לכמות המילים בו וכן גם לקרבה ביניהם. לאחר השינויים האחרונים של גוגל אשר שמים דגש על הערך המוענק לגולש ועל רלוונטיות התוכן לגולש, גוגל מפחית מערכם של עמודי תוכן שבהם יש חזרות רבות למילות מפתח מסוימות. כך למשל אם בחרתם לקדם את מילת המפתח "מנעולן במרכז" אז בעמוד המקדם ביטוי זה עדיף שלא לחזור יותר מ2% פעמים מסך המילים בדף. כך למשל אם בדף יש 300 מילים אז רצוי שלא יהיו יותר מ-6 חזרות של מילת המפתח הזו בתוך התוכן המפורסם לקהל בעמוד זה.
קירבת מילות מפתח מתייחסת לכך שהחזרות של מילת המפתח לא יהיו קרובות אחת לשנייה. לדוגמה שבאותה פסקה יופיע 3-4 חזרות של מילת מפתח כלשהי ובמהלך המאמר לא נחזור עליה כלל. אלה מראים על ניסיון כוחני לדחוף את קידום מילת המפתח ולרוב זה יהיה על חשבון איכות התוכן – משהו שגוגל לא מעוניינת בו.