קידום אתרים > מונח > קהלים דומים – Lookalike Audience
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
קהלים דומים – Lookalike Audience
קהלים דומים – Lookalike Audience כאשר אנו מקימים קמפיין פייסבוק ממומן יש לשער שנרצה לכוון אותו לקהל יעד מסוים ולא לכל גולש באשר הוא. קהל זה אשר הושג באמצעות פילוח מדויק יקבל את המודעה, הפוסט או הסרטון שלנו וקיים סיכוי גבוה שהוא גם יגיב, ישתף או אפילו ייצר לנו לידים. ניתן ליצור קהל דומה שייחשף גם הוא לקמפיין הממומן שלנו. יצירה של קהלים דומים מתבססים בדרך כלל על קבוצת בסיס של איזה שהוא קהל קיים כמו למשל לקוחות קיימים, אוהדים בדף או קהל שנוהג לבקר באתר שלך. את הקהלים אפשר לבנות על ידי שימוש בביזנס מנג'ר כך שנבחר בפרמטרים דומים עם שינויים קטנים בלבד בין קהל לקהל. המטרה היא כמובן להגביר את החשיפה וזאת מבלי לזרוק כסף על קהל שאינו פוטנציאלי.