קידום אתרים > מונח > ציון איכות – Quality Score
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
ציון איכות – Quality Score
כאשר אנו רוצים לדעת מה הדירוג של מלת מפתח כלשהי, נשתמש במונח זה. אם לדוגמא ישנם שני קמפיינים אשר עושים שימוש באותה מילת מפתח אז יש לקחת בחשבון את העלות לכל הקלקה. מבחינת גוגל ישנה העדפה ברורה להצגת מודעות רלוונטיות במקומות הראשונים. על כן ישנה חשיבות גבוהה לציון האיכות של המודעה. מה שקובע בעיקר בהשפעה על ציון האיכות הם מספר גורמים:
- אחוז הקלקות גבוה משפיע לחיוב ומעיד על רלוונטיות לגולשים.
- רלוונטיות למילת המפתח והופעת מילות המפתח בתוכן.
- מהי ההיסטוריה של הביצועים שנעשו עבור מילת המפתח. המערכת מבצעת בדיקות אוטומטיות ורואה האם ישנו שיפור בביצועים.
- ביצועים בדפי נחיתה, זמן התגובה, טעינה, כותרות ועוד.