Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    ציון איכות – Quality Score

    כאשר אנו רוצים לדעת מה הדירוג של מלת מפתח כלשהי, נשתמש במונח זה. אם לדוגמא ישנם שני קמפיינים אשר עושים שימוש באותה מילת מפתח אז יש לקחת בחשבון את העלות לכל הקלקה. מבחינת גוגל ישנה העדפה ברורה להצגת מודעות רלוונטיות במקומות הראשונים. על כן ישנה חשיבות גבוהה לציון האיכות של המודעה. מה שקובע בעיקר בהשפעה על ציון האיכות הם מספר גורמים:

    • אחוז הקלקות גבוה משפיע לחיוב ומעיד על רלוונטיות לגולשים.
    • רלוונטיות למילת המפתח והופעת מילות המפתח בתוכן.
    • מהי ההיסטוריה של הביצועים שנעשו עבור מילת המפתח. המערכת מבצעת בדיקות אוטומטיות ורואה האם ישנו שיפור בביצועים.
    • ביצועים בדפי נחיתה, זמן התגובה, טעינה, כותרות ועוד.

    ציון איכות - Quality Score

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן