קידום אתרים > מונח > פרסום קונטקסטואלי – Contextual advertising
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פרסום קונטקסטואלי – Contextual advertising
פרסום זה הינו פרסום הממוקד על פי התוכן של האתר, כלומר יש התאמה בין התוכן שנמצא באתר לבין מילות המפתח שאותם מנהל האתר בוחר למעשה בפיתוח אתרו. פרסום זה הוא חלק מפעולות השיווק המגוונות ברחבי האינטרנט והוא מתמקד בעיקר בתוצאות החיפוש שעולות כסף. לפרסום זה יתרון רב, הוא מתפקד בצורה מוצלחת יותר בעזרת מילות המפתח ובנוסף לכך גם מפורסם על פי תזמון מסוים אשר יכול להיות קשור לאותו היום.