קידום אתרים > מונח > פרסום פרפורמנס – Performance Advertising
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פרסום פרפורמנס – Performance Advertising
פרסום פרפורמנס – מדובר על פרסום אשר מתבסס על תוצאות וביצועים. אתרים קטנים שהתנועה בהם לא גדולה מתקשים למכור שטחי פרסום. הפתרון הוא בהתאגדות שלהם. כך נוצר הביטוי רשת שותפים. זוהי רשת שמהווה התארגנות של גופים אשר מציעים מדיה ברשת האינטרנט. הטכנולוגיה מאפשרת אופטימיזציה ובקרה של שטחי הפרסום מתוך מערכת ניהול אחת ומרכזית. אמנם המפרסמים יעדיפו בדרך כלל לראות את הקמפיין שלהם באתרים גדולים אך לאחר שחברות הפרפורמנס עברו לשיטת פרסום על פי תוצאות, הבעיה נפתרה. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לעסקים שרוצים לשלם רק על תוצאות וביצועים.