קידום אתרים > מונח > פרסום פרוגרמטי – Programmatic advertising
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פרסום פרוגרמטי – Programmatic advertising
מהו פרסום פרוגרמטי?
פרסום פרוגרמטי – מדובר על טכנולוגיה שנותן למפרסמים ברשת אפשרות לקחת חלק בזירת מסחר אשר קונים שטחי פרסום גדולים וכך להגיע אל הקהל ספציפי. את כל הפעולה הזו מקיימים בזמן אמת וזה ממש מזכיר את הפעילות בבורסה. השיטה היא שמוכרים מציעים שטחי פרסום שמתחילים במחיר ראשוני, והקונים מחליטים מה הם רוצים לקנות. הם (המוכרים) שולחים הצעה של מחיר שאותו הם מוכנים לשלם. מי ששם סכום נמוך נפלט מהמשחק ומי שהסכים לשלם הכי הרבה זוכה. היתרונות הם שליטה ותנועתיות, מחיר נוח יותר בדרך כלל ובקרה איכותית יותר על הכלים המפרסמים.