Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    פרסום פרוגרמטי – Programmatic advertising

    מהו פרסום פרוגרמטי?

    פרסום פרוגרמטי – מדובר על טכנולוגיה שנותן למפרסמים ברשת אפשרות לקחת חלק בזירת מסחר אשר קונים שטחי פרסום גדולים וכך להגיע אל הקהל ספציפי. את כל הפעולה הזו מקיימים בזמן אמת וזה ממש מזכיר את הפעילות בבורסה. השיטה היא שמוכרים מציעים שטחי פרסום שמתחילים במחיר ראשוני, והקונים מחליטים מה הם רוצים לקנות. הם (המוכרים) שולחים הצעה של מחיר שאותו הם מוכנים לשלם. מי ששם סכום נמוך נפלט  מהמשחק ומי שהסכים לשלם הכי הרבה זוכה. היתרונות הם שליטה ותנועתיות, מחיר נוח יותר בדרך כלל ובקרה איכותית יותר על הכלים המפרסמים.

    פרסות פרוגרמטי - Programmatic advertising

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן