קידום אתרים > מונח > פרסום בסלולר – MOBILE ADVERTISING
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פרסום בסלולר – MOBILE ADVERTISING
בערך חצי מהגולשים באינטרנט כיום עושים זאת באמצעות הסמארטפון. מכאן התעצמה לה החשיבות לכך שכל אתר יהיה קודם כל מותאם רספונסיבית (כלומר מותאם לסלולר). כמו כן בעלי עסקים רבים הבינו כי אם קהל רב כל כך נמצא בסלולר – כדאי להתחיל לפרסם גם לסלולר. כך החלו פלטפורמות הפרסום הגדולות כמו גוגל, פייסבוק ואחרות לשלב פרסומים למובייל בהגדרות קמפיין הפרסום.