Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    פיצול מודעות – Split Testing

    פיצול מודעות הוא הליך שמבצעים במהלך קמפיין ממומן ובאמצעותו ניתן לשפר ולשדרג את תוצאות הקמפיין באמצעות שיפור אחוזי הלחיצה על המודעות והפחתת העלות לקליק. זה עובד בצורה כזו: אם לדוגמה עד היום השקעתם 1,000 שקלים בקמפיין ממומן בגוגל למשל ובמהלך הקמפיין הייתם משלמים 12 שקלים למבקר שהקליק על המודעה שלכם ונכנס לאתר שלכם, הרי שבסך הכול היו לכם בממוצע כ-83 ביקורים לערך. ספליט טסטינג (פיצול מודעות) בא לשפר את אחוזי הלחיצה על המודעות שלהם (כלומר יותר לחיצות מאותה כמות חשיפות. לדוגמה: אם על המודעה שלכם לחצו 83 אנשים ב-5000 חשיפות שהמודעה קיבלה, הרי שכדי שאחוזי הלחיצה יגדלו אתם צריכים לקבל אותה כמות לחיצות בפחות מ-5000 חשיפות או לחילופין שתקבלו יותר לחיצות מאותן 5000 לחיצות).

    כדי לשפר את אחוזי הלחיצה, בתהליך הספליט טסטינג, ניקח את המודעה הטובה ביותר (זו בעלת אחוזי הלחיצה הגבוהים ביותר) ונמחק את המודעות האחרות ובמקומן נעתיק את אותה מודעה ראשית (בדרך כלל מומלץ 3-4 מודעות לכל היותר בכל קמפיין). ברור שלא נעלה עם 3-4 מודעות אותו דבר וכי בכל שלב של ביצוע הספליט טסטינג נשנה משהו. בהתחלה נעלה 3-4 מודעות זהות כשהדבר היחיד ששונה ביניהן זה הכותרת וניתן למודעה לרוץ כמה ימים. לאחר מכן נעתיק את המודעה הטובה ביותר, כולל אותה כותרת של אותה מודעה ונשנה כעת רק את התוכן עצמו… כך נעשה במספר שלבים כשבכל פעם ניתן לשנות משהו קטן במודעה עצמה או בפילוח של קהל היעד (פילוח של קהל היעד ידרוש להעתיק את קבוצת המודעות לקמפיין נוסף שתפתחו במקביל) ולראות היכן מושגות תוצאות טובות יותר. יותר הקלקות בפחות כסף = יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים באתר שלכם באותו תקציב פרסום = יותר לקוחות והכנסה עבורכם.

    פיצול מודעות – Split Testing

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן