קידום אתרים > מונח > פילטר באינסטגרם – Instagram filter
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פילטר באינסטגרם – Instagram filter
מה זה פילטר באינסטגרם?
האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות או האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם. גם בישראל יש קהל רב הנמצא באפליקציה ועושה בה שימוש יומיומי. כחלק מהפעילות באפליקציה אנו מעלים תמונות וסרטונים קצרים, משתפים אותם עם העוקבים שלנו, עוקבים אחר פרופילים אחרים, עושים לייקים, מגיבים, משתפים ועוד. אחד הפיצ'רים המגניבים ביותר של הסטורי באינסטגרם הוא שימוש בפילטרים.
מהם פילטרים?
פילטר באינסטגרם הוא אלמנט גרפי, העושה שימוש במציאות רבודה, על מנת לספק לנו אפקט נוסף על התמונה או על הסרטון שאנחנו עושים באמצעות המצלמה. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לאפליקציה, דרך מצלמת הטלפון שלנו, לקרוא את הפנים שלנו או תנועות שונות שאנו עושים ולייצר עליהם אפקט. לדוגמה: נוכל לעשות שימוש שאם נפתח את הפה יופיע משולש פיצה או משהו אחר. פילטרים אחרים יכולים לשנות גם את גווני התמונה, את צבע הרקע, להוסיף אפקטים ואלמנטים צבעוניים אחרים (פילטר נמשים או שפתיים) ועוד. השימוש בפילטרים הוא כל כך פופולרי שזה אחד הדברים שהפכו את אינסטגרם להיות כל כך פופולרית ברמה הבינלאומית.
ייצור פילטרים בעצמנו וכיצד זה יכול לעזור לנו?
עסקים רבים משקיעים בייצור פילטרים בעצמם מהסיבה הפשוטה – כאשר הפילטר מאושר לשימוש, הקהל שלנו שרואה אותנו עושים שימוש בפילטר יכול גם כן לעשות שימוש בפילטר. ככל שיותר אנשים יעשו שימוש בפילטר שלנו כך השיח על המותג שלנו ילך ויתרחב ברחבי האינסטגרם והפרופיל שלנו יקבל יותר חשיפה, יותר עוקבים ומשם גם יותר לקוחות לעסק. רבים מהעסקים גם עושים שימוש בפילטר המתאים למיתוג העסק שלהם ובכך גם שותלים מסרים סמויים או גלויים בפילטרים.
איך יוצרים פילטר באינסטגרם?
כדי להכין את הפילטר עושים שימוש בתוכנת מחשב הנקראת SPARK AR (תוכנה ליצירת פילטר באינסטגרם), העבודה עם התוכנה מצריכה ידע וניסיון בעיצוב ובעבודה עם התוכנה, ראש יצירתי ומעט זמן השקעה. כמובן שניתן ללמוד את העבודה על התוכנה ממדריכים חינמיים שונים באינטרנט ולשכלל ולחדד את הכישורים שלכם. לאחר יצירת הפילטר על סרטון שלכם תוכלו לשלוח אותו לאינסטגרם לאישור. החברה בדרך כלל מתחייבת להשיב לנושא תוך 10 ימי עסקים אם כי שמענו לא מעט מקרים שבהם זה ארך זמן רב יותר לכן יש להתייחס לכך בערבון מוגבל. כמובן שחשוב להכיר את התנאים וההגבלות לגבי יצירת פילטרים לאינסטגרם לפני שאתם משקיעים בזמן זמן וכסף לפיתוח וזאת ניתן לקרוא בתנאי השימוש ליצירת פילטרים באתר של אינסטגרם.