Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    ערך חיי הלקוח – Customer Lifetime Value

    ערך חיי הלקוח – CLV – Customer Lifetime Value – ערך חיי הלקוח, בתרגום מילולי, מייצג את תחזית הרווח הכוללת מהלקוח לאורך כל פרק זמן יחסי ההתקשרות עימו. למעשה, מדובר בתמונת נתונים ארוכת טווח המאפשרת להבין את שווי המוצר או השירות בעיניו של הלקוח, להבדיל ולהשוות בין הלקוחות וכן לקבוע אסטרטגיית שירות מותאמת ללקוח, מתוך מטרה למקסם את אמצעי החברה. על פי "השקפת עולם" זו, יש להתבונן בכל לקוח בתור פוטנציאל "כלכלי" (תזרים הכנסות) עתידי ולא כעל לקוח המבצע רכישה בודדת. הדרך לחשב את ערך חיי הלקוח היא באמצעות המשוואה הבאה – סכום הכנסות הרווח מהלקוח, פחות הסכום שהוצא לצורך מתן שירות ולבסוף חישוב הערך הנוכחי של תזרים מזומנים עתידי.

    ערך חיי הלקוח - Customer Lifetime Value

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן