קידום אתרים > מונח > עלות בעבור קליק – CPC COST PER CLICK
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
עלות בעבור קליק – CPC COST PER CLICK
בקמפיין פרסומי ממומן ישנן אופציות שונות לפרסום האתר ואופני תשלום שונים. כך למשל שיטה הנקראת עלות בעבור קליק או CPC בקיצור. שיטה זו דוגלת בכך שהלקוח המפרסם את האינטרנט שלו בשימוש במערכת ישלם רק עבור אנשים שלחצו על המודעה (כלומר הקליקו עליה) והגיעו לאתר שלו. בעבור כל לחיצה כזו ייגבה סכום מסוים מהלקוח. הסכום יהיה בהתאם להגדרת הקמפיין ו/או לפרמטרים נוספים משתנים בפלטפורמת הפרסום שבה תשתמשו, רלוונטיות המודעה וכו'.