Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    עדכון מהירות של גוגל – Google Speed Update

    עדכון מהירות של גוגל Google Speed Update עדכון שמבצעת גוגל על אתרים בעלי מהירות טעינה אטית במיוחד. עדכון זה הוא חלק מהאלגוריתם של גוגל, ולכן מקדמי האתרים מחויבים להגדיל את מהירות הטעינה של האתרים על מנת להגיע לתוצאות הראשונות בדירוג. קיימות דרכים רבות שבאמצעותן ניתן לעשות זאת:

    • שימוש ב- PSI – ראשי תיבות של PageSpeed Insights. זהו כלי אשר מראה כיצד גוגל רואה את האתר הנתון ומציג נתונים של גולשים. ה-PSI מציג דו"ח ובו פרמטרים שונים. ראשית, הוא מתייחס למהירות ומסוון את העמוד כאטי, ממוצע או מהיר. שנית, הוא מסווג את העמוד לפי אופטימיזציה ומציין אותו כ-Low, Medium או High. שלישית, הוא מציג נתונים כמו התפלגות הטעינה של העמוד, הצעות לאופטימיזציה ונתונים סטטיסטיים.
    • דוח המהירות של גוגל – גוגל מציעה דוחות מהירות לאתרים, כך שניתן לעקוב אחר מהירות האתרים ולשפר אותה בעת הצורך.
    • שימוש בגוגל לייטהאוס – כלי שפותח על ידי גוגל ומאפשר לבדוק את הביצועים של עמוד האינטרנט, ובכללם גם את המהירות.
    • Pingdom – כלי חינמי אשר יכול לספק התראה במקרה שבו הוא מבחין בכך שהעמוד נטען לאט מן הרגיל. הכלי מספק גם דוחות על האתר המסייעות למתחזק האתר לזהות שינויים ולפעול בהתאם.
    • Speedom – כלי המאפשר לקבל מידע על מהירות האתר: זמן הטעינה של העמודים, זמן בייט ראשון, כיווץ תעבורה, מטמון, כיווץ תמונות וכדומה.
    • שימוש ב-GT Metrix – כלי מתקדם אשר מאפשר לדעת את זמני התגובה בעמוד. באתר של GT Metrix אפשר למצוא טיפים לשיפור המהירות של האתר וניתן גם לראות את מצב הטעינה של כל עמוד ועמוד בזמן אמת.
    • מוותרים על תוספים בלתי נחוצים – בכל מערכת לניהול תוכן מתעדכנים תוספים שונים המשפרים את האתר. חלק מהתוספים מסייעים לקידום האתר ואחרים רק מעמיסים עליו. אם יש פלאגין המאט את האתר, כדאי לשקול לוותר עליו.
    • להקטין תמונות – התמונות מסייעות רבות לנראות האתר, אך הן גם מאטות אותו. לפני העלאת התמונות לאתר, ניתן לכווץ אותן בעזרת תוספים מיוחדים המצויים במערכות לניהול תוכן דוגמת וורדפרס או ג'ומלה.

    לסיכום, חשוב לבחון את מהירותו של האתר בכל עת לא רק בגלל עדכון המהירות של גוגל, אלא בגלל הביקוש הרב בקרב הגולשים למהירות גבוהה. בימינו, הגולשים לא יחכו יותר מ-3 שניות עד לטעינת עמוד האינטרנט, והם פשוט ימשיכו הלאה לאתר הבא.

    עדכון מהירות של גוגל - Google Speed Update

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן