Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    מובילי דעת קהל – leading public opinion

    מובילי דעת קהל בישראל אלו אותם אנשים בעלי פרופילים עתירי עוקבים ברשתות החברתיות וברשת האינטרנט כולה, אנשים בעלי השפעה רבה על הקהל האישי שלהם, ככל הנראה ממקדים את התכנים שלהם בתחום מסוים ומשפיעים רבות על הקהל באותו התחום בשל העובדה שהם נחשבים למומחים בו. כך למשל תוכלו למצוא מידע רב אודות האופנה הטרנדית העכשווית בעמודי אינסטגרם של דוגמניות מובילות דעת קהל או מתכון איכותי או מסעדה מומלצת בפרופיל של שף מוכר ועוד.

    מובילי דעת קהל בפייסבוק ובאינסטגרם:

    הרשתות החברתיות הגדולות והמובילות כיום הן פייסבוק ואינסטגרם. רבים ממובילי דעת הקהל מתחזקים פרופילים פופולריים מאוד ברשתות חברתיות אלה. כך למשל תוכלו להחזיק עמוד פייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים ויותר או עמוד אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים. מובילי דעת קהל באינסטגרם יוכלו לפרסם מוצרים ושירותים בעיקר באמצעות תמונות, סטורי או סרטונים קצרים, בעוד בפייסבוק ניתן גם להשתמש בהמלצות בטקסט כתוב.

    איך לאתר מובילי דעת קהל בישראל?

    תוכלו להיעזר ברשתות החברתיות ולמצוא פרופילים הקשורים לתחום שלכם שיש בהם הרבה עוקבים. אפשרות נוספת היא להיעזר בסוכנות פרסום או סוכנות משפיענים שהיא למעשה סוכנות פרסום המתמחה בקמפייני פרסום באמצעות משפיענים ומוקשרת למשפיענים רבים בישראל.

    היתרונות של פרסום דרך מובילי דעת קהל:

    שימוש בפרסום של מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות או בכלל פרסום דרך מובילי דעת קהל (גם אם זה ביוטיוב, בלוג וכו') יכול להיות דבר מאוד אפקטיבי וחשוב לעסק שלכם לביצוע עיצוב דעת קהל. התכנים של אושיות רשת אלו יהיו אותנטיים מהיום יום שלהם ולכן נתפסים כתכנים אמינים ואטרקטיביים יותר. יתרה מכך משפיענים זוכים לאינטראקציה גבוהה יותר לתכנים שהם מעלים והתוכן שלהם משפיע יותר על הקהל כיוון שהם נחשבים למומחים בתחום בו הם מתקדמים ומפרסמים.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן