Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    מאני צ'אט – manychat

    ככל שהשנים עוברות והטכנולוגיה הולכת ותופסת מקום גדול יותר בחיים של כל אחד מאתנו, כך בני אדם מתחילים לקדם פעולות אוטומציה באמצעות הטכנולוגיה הזו כדי לחסוך לעצמם זמן והתעסקות. אחד הכלים הפופולריים ביותר בתחום השיווק בשנים האחרונות ובמיוחד כאשר מדובר בשיווק בפייסבוק הוא הצ'אטבוט. אולי אתם מכירים את הצ'אט בוט מאתר כזה אחר, מדפים עסקיים שכבר החלו להשתמש בצ'אט בוט ועוד. כעת תכירי אותו מעט יותר לעומק ואת התוכנה מאני צ'אט שבה עושים שימוש כדי לבנות את הצ'אט בוט הזה.

    ראשית – מהו צ'אט בוט?

    אז למי שאינו יודע קודם מהו צ'אט בוט – תוכלו להבין מהתנסות אישית שלכם באתרים כאלה ואחרים שצ'אט בוט הוא סוג של צ'אט עם מענה אוטומטי של המערכת. הצ'אט מוגדר עם פונקציות שנקבעו מראש ובהתאם לתשובות או לסימונים שלכם בצ'אט למעשה אתם יכולים לנווט את הקהל שלכם ולהניע אותו לפעולה. כיום זה משמש ככלי חזק מאוד לקבלת לידים ומתן מענה מהיר לגולשים על הדרך. ככל שהפונקציות שלכם יהיו חכמות ונעימות יותר כך הגולשים ישתפו עמם יותר פעולה ויקבלו את המענה הנכון וההולם.

    אז מה זה מאני צ'אט?

    יש כמה תוכנות המאפשרות ליצר את בוט הצ'אט הזה בפייסבוק כאשר מאני צ'אט היא ככל הנראה המומלצת שבהן. מדובר בתוכנה יחסית פשוטה ונוחה לשימוש ועם קצת משחק וניסוי וטעיה תוכלו ממש ליהנות מהכלי הזה ולעבוד אתו בעל פה ובקלות. הדבר הראשון שתצטרכו לעשות כדי לעבוד עם ManyChat היא להיכנס לאתר שלהם mabychat.com ללחוץ על Get Started ואז תעברו למסך התממשקות עם פייסבוק. אשרו את החיבור אל פייסבוק ולחצו באפשרויות שנפתחו לכם על העמוד העסקי אותו תרצו לחבר למערכת. בשלב הבא לחצו על SKIP ותגיעו למשרד האחורי של מאני צ'אט. חשוב לדעת שהתוכנה היא חינמית לשימוש עם פונקציות מסוימות אולם בתשלום 10 דולר דמי מנוי חודשי תוכלו לקבל עוד מגוון רחב של אופציות מיוחדות שישדרגו משמעותית את הצ'אט שלכם מבחינה שיווקית. התחילו מהחשבון החינמי כמובן ולאט לאט התקדמו.

    איך לעבוד עם מאני צ'אט?

    כעת שאתם במשרד האחורי אתם יכולים למעשה להתחיל להגדיר את הפונקציות שלכם. המטרה היא להגדיר מתי הצ'אט יקפוץ לגולש הנמצא בעמוד או באחד הפוסטים שלכם. לדוגמה אם אתם רוצים שגולש שמגיש "אני" לפוסט שלכם יקבל הודעה אוטומטית מהצ'אט אז תצטרכו לסמן במערכת את המילה "אני" שכאשר לקוח יגיב אותו בפוסט שתבחרו הוא יקבל אוטומטית הודעה בצ'אט שתגדירו מראש. זה עובד כמו מעין רשימת תפוצה דרך הצ'אט של פייסבוק. כדאי לבנות משפך שיווקי קטן של לפחות 2 שכבות של הודעות. לדוגמה: כאשר אדם רושם "אני" הוא יקבל הודעה נעימה ומזמינה ובהודעה זו הוא יתבקש לבחור אופציה מסוימת, לדוגמה "כן", "לא", "אולי" או מה שתבחרו וכאשר ילחץ על האופציה או יגיב להודעה זה יפעיל את ההודעה השנייה בהתאם שהיא כבר תהיה יותר שיווקית עם הנעה לפעולה.

    את ההגדרות הללו תוכלו לעשות באמצעות אזור הKeywords במשרד אחורי של מאני צ'אט באמצעות הכפתור NEW RULE. לאחר שיצרתם את ביטוי המפתח במערכת תוכלו להכין את המודעה שתופיע לו בצ'אט בהפעלת ביטוי המפתח. לחצו כעת על פרסום. כעת בצד יהיה לכם בתפריט GROWTH TOOLS לחצו על זה ואחר כך על "כלי חדש". בחרו בfacebook comments וסמנו בV שאתם מאשרים שההודעה תישלח רק למי שביקש אותה. המשיכו להגדיר את ההודעה שלכם, מתי תרצו שהיא תקפוץ לגולש ותחת המשפט only trigger for comments with these keywords רשמו את מילת המפתח שכתבתם קודם שאתם רוצים שיפעיל את הבוט.

    זה הבסיס. ישנם עוד טיפים רבים ואפשרויות שונות על מאני צ'אט שכדאי לכם ללמוד ולשדרג את השימוש שלכם בכלי. בהצלחה!

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן