Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    יחס המרה – Conversion Rate

    בכל משפך שיווקי יש תהליך שמדבר על המקום בו לקוחות פוטנציאליים נחשפים לראשונה לעסק, דרך כל השלבים והפעולות שהם עושים עד שהם מגיעים לחלק הצר של המחשב, לאחוז הקטן של הלקוחות שגם רוכשים.

    יחס המרה מתייחס לאותם אנשים שעוברים לשלב מסוים מהשלב הקודם. לדוגמה: אם פתחתם קמפיין PPC (תשלום לפי קליק) בגוגל, אתם יכולים לחשב את היחס שבין כמות הכניסות לאתר שלכם (כמות האנשים שהקליקו בקמפיין ונכנסו לאתר במהלך הזמן המוגדר של הקמפיין) לבין כמות האנשים שרכשו מוצר באתר או נרשמו לתפוצה או השאירו פרטים שיצרו עמם קשר. נניח שהפרמטר שלנו הוא רכישת מוצר ונניח שנתוני הקמפיין היו מצביעים על 324 אנשים שהקליקו על המודעה שלנו והגיעו אל האתר. מתוכם היו 38 לקוחות שרכשו את המוצר. מכאן ניתן לחשב שיחס ההמרה שלנו הוא 38 חלקי 324 – כלומר: 0.117. נכפיל במאה כדי לקבל את אחוז יחס ההמרה: ונקבל שהיה לנו בערך 11.7% המרה ביחס שבין הגולשים שהגיעו לאתר מהקמפיין ואלה שרכשו מוצר.

    יחס המרה – Conversion Rate

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן