Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    חיבור נתוני גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס – GCLID

    GCLID – פרמטר של גוגל אשר נועד להעביר מידע בין שתי הפלטפורמות שלה – גוגל אדוורדס וגוגל אנאליטיקס. ה- GCLID הוא למעשה פרמטר תיוג אוטומטי אשר מזהה קליקים של גולשים וממפה אותם בתוך גוגל אדוורדס. לאחר מכן, המערכת של גוגל אנאליטיקס מזהה את הקליקים, מנתחת אותם ומציגה אותם בתור מידע שימושי עבור המקדם או בעל האתר. כך למשל, סוג המידע של גוגל אנליטיקס יכול לכלול מילות מפתח רלוונטיות, מסעות פרסום, מודעות קריאייטיב, שאילתות חיפוש, קבוצת מודעות וכדומה.

    חיבור נתוני גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס - GCLID

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן