קידום אתרים > מונח > חיבור נתוני גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס – GCLID
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
חיבור נתוני גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס – GCLID
GCLID – פרמטר של גוגל אשר נועד להעביר מידע בין שתי הפלטפורמות שלה – גוגל אדוורדס וגוגל אנאליטיקס. ה- GCLID הוא למעשה פרמטר תיוג אוטומטי אשר מזהה קליקים של גולשים וממפה אותם בתוך גוגל אדוורדס. לאחר מכן, המערכת של גוגל אנאליטיקס מזהה את הקליקים, מנתחת אותם ומציגה אותם בתור מידע שימושי עבור המקדם או בעל האתר. כך למשל, סוג המידע של גוגל אנליטיקס יכול לכלול מילות מפתח רלוונטיות, מסעות פרסום, מודעות קריאייטיב, שאילתות חיפוש, קבוצת מודעות וכדומה.