קידום אתרים > מונח > הצעת מכר ייחודית – USP – unique selling proposition
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
הצעת מכר ייחודית – USP – unique selling proposition
בשוק התחרותי שבו עסקים רבים לא מצליחים לשרוד בתום שנתם הראשונה, ישנה חשיבות חיונית למושג USP. המושג מסמל את הערך הייחודי והנבדל של העסק או הארגון ממתחריו. כאשר לעסק ישנו ייחודיות בולטת, העסק יהיה פחות רגיש לשינויי מחיר ויוכל לתמחר את שירותיו ומוצריו במחיר גבוה יותר. ובדיוק בשל כך, ישנה חשיבות בה לביצוע פעולות אסטרטגיות במטרה לבסס את מותג העסק ולחזק את ייחודיותו ותרומתו ללקוח על בסיס קבוע. על הצעת המכר להיות ייחודית, משמעותית ורלוונטית.