Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    החלק למעלה – swipe up

    החלק למעלה (סוויפ אפ)

    אין ספק שאינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בישראל ובעולם כיום ובשנים האחרונות חלה עליה משמעותית משנה לשנה בכמות העסקים המפרסמים באינסטגרם ומנצלים את הפלטפורמה הנהדרת הזו כדי לייצר חשיבה גדול יותר למותג, להעלות את כמות המכירות בעסק ולייצר רווחים גדולים יותר. הבעיה עם אינסטגרם הייתה שמדובר ברשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים קצרים, עם אפשרות להוספת סטורי, אולם הקישור היחיד שיכולנו להטמיע בעמוד היה באזור הביו שלנו. כיום, באמצעות אפשרות חדשה הנקראת SWIPE UP כללי המשחק משתנים והשימוש באינסטגרם לצרכי פרסום העסק הופך להרבה יותר עוצמתי.

    מהי האופציה "החלק למעלה"?

    SWIPE UP או החלק למעלה בעברית היא אופציה נהדרת שנוספה למשתמשים עסקיים באינסטגרם. האופציה הזו מאפשרת לכם להעלות סטוריז עם קישור לעמוד כלשהו (גם לעמוד חיצוני מאינסטגרם) שכאשר הגולש רואה את ההנחיה "החלק למעלה" וכאשר הוא מבצע אותה הוא מועבר ישירות לקישור שהזנתם. מדובר למעשה בדרך נהדרת לנתב את התנועה של הצופים בסטוריז שלנו לקישורים חיצוניים ועל ידי כך לקדם מכירות, רשימת תפוצה ועוד.

    מדוע היא לא מופיעה לנו בחשבון?

    האופציה של החלק למעלה תופיע רק בחשבונות עסקיים שיש להם מעל 10 אלף עוקבים. כל אחד יכול להפוך את החשבון שלו בקלות מחשבון רגיל לחשבון עסקי. אולם אם תרצו להגיע לעשרת אלף עוקבים בדרך נכונה, טבעית ומקצועית צרו עמנו קשר בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב ונשמח לסייע לכם בתהליך.

    כיצד לייצר SWIPE UP בפוסט שלנו באינסטגרם?

    בעת העריכה של סטורי תוכלו ללחוץ למעלה על הסימון של הקישור. כעת תוכלו להוסיף קישור ולאחר שתשמרו אותו האייקון יהפוך ללבן ויראה לכם שהקישור פעיל. לאחר שתעלו את הסטורי הגולש שיצפה בו יראה את אפשרות הסווייפ אפ ויובל לקישור שרשמתם במידה ואכן יחליק למעלה את המסך. תוכלו לבחור את העיצוב של כפתור הסווייפ אפ מבין העיצובים המוכנים באינסטגרם או כאמור לעשות עיצוב/אנימציה משלכם באמצעות תוכנה גרפית. יש כאלה שמשתמשים בGIFים למיניהם כדי לייצר כפתור סווייפ אפ בולטים ואטרקטיביים.

    טיפים לשימוש עסקי נכון באופציה של סווייפ אפ:

    כדאי לקשר כל סטורי שלכם לעמוד חיצוני עם האפשרות סוויפ אפ. תארו לכם כמה נהדר זה יכול להיות להעלות סטוריז אותנטיים במהלך היום ולאפשר לאנשים להגיע לעמוד מוצר שלכם מתוך הסטורי. נסו להעלות פוסטים שקשורים למוצרים עצמם שאתם הולכים לקדם וכך ההחלק למעלה יהיה רלוונטי יותר ויחסי ההמרה יגדלו בהתאם.

    איך להגדיל את יחסי ההמרה שבין הצופים לאלה שלוחצים בפועל על הSWIPE?

    תוכלו להשתמש באנימציה כפי שאמרנו כדי שתבלוט על גבי הסטורי ותמשוך את תשומת לב העוקבים. כמו כן תוכלו פשוט להניע אותם לפעולה במשפט כמו "החלק למעלה לקבל ספר דיגיטלי במתנה" או "החלק למעלה להיות בין 10 הראשונים שזוכים ל50% הנחה".

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן