Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    דף תודה – Thank You Page

    אחד העמודים שאליהם נוהגים להתייחס בזלזול מה הוא דף תודה. לכאורה, מדובר בדף מיותר מעט. לאחר שהגולש השאיר פרטים או ביצע את העסקה, האתר כבר עשה את שלו, ולכן הגולש יכול להסתפק בדף תודה פשוט ובלתי מעוצב. דווקא לאחר שהגולש מסיים את הרכישה באתר, ניתן לנצל את הרגע, ליצור רושם חיובי, להשאיר אותו יותר באתר ולמנף את ההצלחה בכמה דרכים:

    • מה עכשיו – ברגע שהגולש מבצע את התשלום, הוא מצפה לדעת מה יקרה כעת. לפיכך, לצד תודה לבבית, עמוד התודה של בעל האתר יכול לכלול פרטים חשובים שיסבירו ללקוח מה יקרה עכשיו: האם הוא יקבל אימייל וחשבונית המעידה על התשלום? תוך כמה זמן הוא צפוי לקבל את המוצר בדואר? ועוד.
    • לעודד את הגולשים לשמור על קשר – גם לאחר שהגולש שילם עבור המוצר או השירות, חשוב להזכיר לו שהוא יכול לשמור על קשר ולהתעדכן בנעשה באמצעות הפייסבוק או להצטרף לרשימת התפוצה של הניוזלטר.
    • להזכיר את היתרונות של העסק – בעמוד התודה ניתן להזכיר ללקוח שהוא עשה את הדבר הנכון, באמצעות הצגת יתרונות השירות שעבורו הוא שילם, ולהסביר לו מה הוא יכול לעשות עכשיו באמצעות השירות.
    • הטבה בהפתעה – כולם אוהבים לקבל מתנות בחינם, גם הגולשים. כך שבסיום הגלישה ניתן להפתיע את הלקוח ולהעניק לו הטבה קטנה על חשבון הבית. הלקוח יעריך זאת ויהיה מרוצה מכך שהוא בחר את השירות.

    דף תודה – Thank You Page

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן