Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    גוגל ספיקאבל – Google Speakable

    הטכנולוגיה המתקדמת כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו: החל ממחשב בכל בית, דרך מכשור מתקדם שעוזר לרפואה ועד לסמארטפונים שבעזרתם אפשר לתקשר עם מישהו בצד השני של העולם בתוך שניות ספורות. אחת הטכנולוגיות החדשות והמהפכניות ביותר כיום הוא גוגל ספיקאבל.

    מהו גוגל ספיקאבל ולמה צריך את זה?

    גוגל ספיקאבל הוא למעשה סוג של טכנולוגיה חכמה העושה שימוש בהקראה קולית. מדובר בחלקת קוד שצריך להטמיע באתר והוא מאפשר לגוגל לבצע הקלטות קוליות אוטומטיות של טקסט מסוים מתוך האתרים הללו. לא מדובר בכל הטקסט אלא רק בחלק ממנו, טקסט מודגש, אותו גוגל קורא באמצעות הטכנולוגיה שלו והיא מאפשרת למעשה לאנשים המשתמשים בגוגל אסיסטנט וגוגל הום לקבל עדכונים חדשותיים חמים בנושא מסוים.

    למה צריך את זה? כי היום 1 מתוך 5 אנשים בישראל ואחוז גבוה יותר בעולם מבצעים חיפושים קוליים בגוגל. ההערכות הן שזה הולך וגדל עם השנים ולכן עם הביקוש גוגל מוצאת לכך פתרונות לשפר את חוויית השימוש.

    הנחיות שימוש:

    גוגל מגבילה מאוד את השימוש בגוגל ספיקאבל ומאפשרת כרגע סריקה של הקוד רק מאתרים חדשותיים מובילים, העונים על הדרישות של גוגל. ישנן דרישות מינימליות שגוגל דורשת לעמוד בהן באתרים שבהם מטמיעים את הקוד, לדוגמה: שהטקסט המודגש להקראה יהיה ללא שגיאות כתיב, ללא תוכן אלים או גזעני, ללא תוכן שיווקי, ללא פרסומות ועוד.

    גוגל ספיקאבל - Google Speakable

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן