Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

    אינסטגרם רילס – Instagram reels

    אינסטגרם, אותה אפליקציה שמטריפה את העולם, רשת חברתית בה משתפים תמונות וסרטונים קצרים של מקסימום דקה. כחלק מהתפתחות ושיפור האפליקציה מתבצעים שינויים, שיפורים ופיתוחים חדשים כל הזמן, אחד מאותם דברים זהו האינסטגרם רילס – Instagram reels.

    מה זה Reels?

    רילס זה ממשק חדש של אינסטגרם, ממשק שהושק בסוף שנת 2019 בברזיל ובמהלך שנת 2020 הגיע לעוד מדינות. הממשק רילס הוא למעשה תוספת המסייעת לריענון הפיד באינסטגרם, זהו תוסף אשר למעשה מציע פורמט המבוסס על קטעי וידאו ומוסיקה כבסיס ליצירת תוכן. החשיפה לאותם סרטונים תהיה גדולה יותר במידה והם מקוריים, אם מדובר על סרטונים אשר נוצרו באפליקציות אחרות לא יינתן לכך קידום, הדגש הוא על יצירת תכנים מקוריים בלבד.

    מה זה reels באינסטגרם?

    הפיצ'ר החדש אינסטגרם רילס למעשה שונה בין מדינות ובישראל כולל בין היתר אפשרות להעלות סרטונים קצרים של 15 שניות. ניתן לשלב קטעי אודיו מקוריים של אמן ספציפי למשל אז מופיע קרדיט עם שמו. ספריית אפקטים נרחבת מאפשרת ליצור קליפים ייחודים. ניתן להשתמש בטיימר המאפשר להקליט סרטונים באופן אוטומטי. בנוסף ניתן להיעזר באפקטים של סינון המסייעים לבצע עיצובים שונים. ניתן להקליט קליפים ישירות או להעלות אותם וכדי לזהות שמדובר ברילס נוסף סמל וידאו מיוחד.

    אינסטגרם רילס – Instagram reels

    כיצד מעלים רילס לאינסטגרם?

    מאוד קל ופשוט להעלות סרטון רילס לאינסטגרם. בשלב הראשון יש לצלם את הסרטון. לאחר צילום הסרטון יש להוסיף לו את הסאונד המבוקש על ידי בחירה מספריית האינסטגרם בין אם של אומן ידוע או קטע קול שהועלה על ידי יוזר אחר. השלב הבא כולל בחירת אפקטים רצויים ולסיום לוחצים על כפתור הטיימר אשר גורם להכנת הצילום. ניתן לראות את הסרטון שיצא ולהחליט אם להשאיר אותו או למחוק אותו. חשוב לציין שאפשר להוסיף על גבי הסרטון מלל וסטיקרים שונים. כמו בכל פרסום באינסטגרם חשוב לא לשכוח להוסיף תיאור של הסרטון, האשטאג וכמובן בחירה של תמונת קאבר מתאימה ולא פחות חשוב לבחור איפה הוא ישותף בסטורי בלבד או גם בפיד.

    תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

    מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן